Rinnat ahdistaa

huoh ....

Onkohan mussa jotain vikaa kun en siedä 75C/D rintojani. Eivät siis edes kovin suuret? Ne hölskyvät, aristavat, sattuvat... Ihoni on erittäin herkkä enkä ole löytänyt siedettäviä liivejä enää 10 vuoteen vaikka kaikki kalliit ( ja halvat) merkit olen myyjien kanssa sovitellut.. Ongelma vaan pahenee.Kaaritukia pystyn pitämään minuutin ja ahdistun. Nykyään yritän selvitä lötkötopeilla, jotka eivät niin purista, mutta eivät sitten tuekaan. Olen myös ketjun Juoksu rinnat paljaana aloittaja. Rintojeni alus on vuosien mittaan herkistynyt niin, että menin ihotautilääkärille. Mikään lääke ei ole turruttanut ihoa niin että liivit eivät ärsyttäisi. Ihossa ei siis NÄY mitään ihottumaa tms. Rakastan liikuntaa ja joudun pitämään kamalia putistavia hiertäviä shockabsorbereita... lisäksi olen tehnyt sen virheen, että olen mennyt vertaamaan mielessäni rintojen kans elämistä miehen elon helppouteen. Ei olisi pitänyt, seurauksena kateus pelkistä pehmoisista t-paidoista ja kivuttomuudesta. En (mitä luultavimmin:) haluais olla mieskään, mutta tämä naiseustaakka on alksnut ahdistaa ( menkkakivut jne myös). Pienennysleikkauksia harvoin kai tehdään näin"pienille" rinnoille? Olen 10v lapsen äiti, imetys pahensi muinoin toki hölskymistä.

Miten te muut naiset suhtaudutte rintoihinne? Olisin tosi tosi kiitollinen vastauksista, laitatko samalla kuppikokosi. Pelkään että leikkausarvet tulisivat pahimmassa tapauksessa olemaan vähintään yhtä harmilliset tuntoherkkyyden kannalta kuin mitä nyt ovat... KIITOS jo etukäteen mielipiteistä, kokemuksista, neuvoista jos niitä löytyy. Tästä kun en kehtaa ihan joka kahvipöydässä avautua...

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fyssari

      Liikuntaan pitää valita tarpeeksi napakat liivit tai sellainen toppi, joka tukee esim juoksussa ja hypyissä. Hiertämiseen auttaa sellainen konsti, jonka kuulin asiakkaaltani: nuorena liivit puetaan suoraan iholle - eikä aluspaitaa, seuraava vaihe on kun aletaan käyttää aluspaitaa, sitä seuraavassa vaiheessa nainen käyttää paitaa liivien alla estääkseen hietymisvammat ja vanhana nainen käyttää pelkkää paitaa, kun ei enää ole juuri mitä liiveihin pistäisi.
      kokeile sinäkin ainakin noissa liikuntaharrastuksissa ohutta puuvillatoppia liivien alla, jollet löydä sopivasti tukevaa toppimallista urheiluliiviä. Ja huom. Kaariliivithän EI ole urheiluliivit.
      Itsellä juurikin varmaan samaa kokoa rinnat liivimallista riippuen 75-80 C-D

      • ketjun aloittaja

        Eli on siis yleistä että iho herkistyy iän myötä, jos nuorena ei kaipaa puuvillatoppia liivien alle ja vanhempana sen tarvitsee..? On tämä. Haluaisin kuulla kenen tahansa miehen kommentit olostaan, jos hänelle laitettaisiin 1,5 litraa tavaraa etumukseen, sitten puuvillatoppi ja liivit päälle, plus t-paita, tähän helteeseen. Ja mikä ettei vielä hiostava kuukautisside pöksyihin. MITEN muut naiset pystyvät olemaan kehossaan tyytyväisiä? Olen kai outo mutta en tajua.


    • talkki unohdettu

      Oletko kokeillut talkkia rintojen alle ja väliin? Vauvanhoito-osastolta löytyy.

      Rinnat 80C

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe