Pidän hirveästi Oura nimestä tytölle. Suomessa on viimeksi kastettu tyttö tuolla nimellä joskus ennen 1959. Mahtaisikohan pappi antaa luvan kastaa tyttäreni sitten joskus Ouraksi? Mitä mieltä te muut olette? Oura on muuten todella kaunis saari Merikarvialla.
Harmittaa
6
455
Vastaukset
- julianna
...varmasti kysyä tuota, ettei jää painamaan. Hyvähän se olisi tietenkin tietää, että saako antaa suunnittelemansa nimen, luulen että tuo Oura annetaan kastaa, mutta älä luota minuun...
- julianna
...varmasti kysyä, ettei jää painamaan. Olisihan se hyvä tietää, saako antaa suunnittelemaansa nimeä. Luulen kuitenkin, että tuo Oura on kelpo nimi kastettavaksi, mutta älä luota minuun....
- julianna
tuli vahingossa lähetettyä molemmat...
- Myy
Miksi ei antaisi? Minulle ei ainakaan tule nimestä Oura mitään mielleyhtymiä, joiden takia nimi olisi jotenkin esim. halventava tai muuta. Erikoinen nimi, mutta nätti.Koska se on jo kerran annettu, niin eiköhän se mene toisenkin kerran läpi.
- daniele-t.
Mieletön nimiehdotus.
Joku keksii panna h-kirjaimen eteen ja jopa alkaa tulla väännöksiä.
Voi olla myös muodossa OuRa lyhenne Oulun Rautakaupasta, Rakentajista, Raviseurasta jne. - Aurora
Onpa harvinaisen kaunis epätavallinen nimi! Kuin Aura mutta parempi! Ruotsinkielisenä unohtaisin sen silti, vähän liian lähellä prostituoitua tarkoittavaa ruotsinkielistä sanaa... Koura tulee myös mieleen jos oikein pohtii...
Toivottavasti pappi kuitenkin hyväksyy sen jos asiasta tulee ajankohtainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958