Koiran osto on suunnitteilla ja haluaisin tietää paljonko teillä on mennyt hauvaan ensimmäisen puolen vuoden tai vuoden aikana? Eli paljon on kulunut ruokaan, rokotuksiin, tarvikkeisiin ynnä muihin.
Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Baila
5
392
Vastaukset
- Baila
Meni sitten otsikko ja nimimerkki väärinpäin.. hyvä minä :)
- Riva
1365 eur, koira on 7 kk.sakemanni.
- tuntematon
Noh jos karkeasti lasketaan, niin ostohinnan kanssa sellaiset yli 2000e ensimmäisen vuoden aikana. Eläinlääkäriin on mennyt useita satoja euroja, ruokaan on mennyt reilu parisataa euroa, sekä on ostettu kaksi hihnaa, flexi, kolme pantaa, leluja, puruluita ym. Itselläni on mennyt myös koiravero, vakuutusmaksut ym.
- opiskelija
minulle on pentu vasta viikonloppuna tulossa, mutta tähän mennessä on jo tarvikkeisiin ja ruokaan mennyt n. 300€ (ostin mm. näyttelyhäkin "pesäpaikaksi", leluja, hihnoja, pantoja, autoon turvavaljaat, turkin hoitoon välineitä, yms.), koira maksoi 850€, vakuutukset kävin hakemassa -> n. 150€/vuodessa ja vielä on monta asiaa, kun pitäisi hankkia.
saa nyt nähdä paljonko sitä rahaa menee vuoden aikana (onneksi siihen olen varautunut säästämällä pitkän aikaa) mutta kyllähän oma koira sen arvoista on =) - villis
..kysynyt koiran pitämisen kuluja en varmaankaan olisi hankkinut yhtään koiraa, sillä nämä kyselyt tuottaa niin huikeita summia joihin minulla ei koskaan olisi ollut varaa...
Siitä huolimatta minulla on tällä hetkellä kolme kääpiörotuista koiraa jotka on asiallisesti rokotettu ja syötetty. Ne kuuluvat meidän perheeseen täysivaltaisina jäseninä, niinkuin me muutkin. Ja olemme kaikki ONNELLISIA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960