Carina E pakoputkistoa?

Allu-stöö

Olen nyt n. viikon päivät selaillut internetiä sieltä ja täältä, enkä ainakaan tähänmennessä vielä ole löytänyt valmista bolt-on sporttiputkistoa T19 Carinaan. E10 Corollaan noita sensijaan löytyy aivan joka paikasta, niin onko kellään tietoa että miten radikaalisti nuo eroaa toisistaan? Passaisko mahollisesti keskenään? Celican rööri näyttää myös hyvin paljolti samanlaiselta. Apexi N1 olisi siis mielessä ja loppupään ajattelin vaihtaa. Tuommonen valmis setti olisi paremman näkönen, mutta jos ei yksinkertasesti ole olemassa sellaista niin kokoan sitten irtopalikoista itse. Auto alkaa olla muuten valmis mutta kaipaisi hieman mureampaa saundia ja paremman näköisen rosterivaimentimen.

3

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toyo

Taitaa olla ainut paikka Martelius. Siellä tekevät vaikka minkälaisen putkiston, sanoo vaan minkä kokoisesta materiaalista tehdään. Kokemusta on. Suosittelen.

• 3413213

Carina E:n putkisto on alkupäästä aika hyvin virtaava ja ohuesta aineesta tehty Ainkain oli niissä -92 ja -95 mallisissa mitä itsellä joskus muinoin oli.
      Jos haluat vähentää tehoa niin ilman muuta villavaimentimia (martelius ym.) kehiin. Vaikka putkesta näkyy läpi, niin suurilla kierroksilla ja virtausnopeuksilla vaimennin alkaa jarruttaa rutkasti.
      Joku ei-villapänttö on parempi tehon suhteen. Itse katselisin jonkun toisen auton pönttöä tilalle, vaikkapa Carina GTin tai sitten V6 Camryn.

• Allu-stöö

Kiitoksia tähänastisista vastauksista. Täytynee tuohon Marteliukseen päin kallistua, kuulostaa ihan järkevältä ratkaisulta. Tehoahan tuollaisesta 7A-FEstä ei edes lähdetä yrittämään, eli puhtaasti ulkonäön ja vähän miellyttävämmän äänimaailman takia vaihtaisin ainakin vaimentimen taakse. Mitkään perus mufflexit ei kiinnosta, aivan älytön meteli kun ei niissä ole edes killereitä mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8932
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      180
      3411
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1870
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      79
      1181
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1080
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1075
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1031
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1015
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65