Kiinteistönhoitajan työ, millaista on?

alalle aikova

Paljonko tänäpäivänä on peruspalkka uudelle kaverille? Millainen on normi työviikko, ja onko useinkin viikonloppuisin tarjolla ylitöitä? Muutenkin millaisia ajatuksia työstä yleensä, ja onko alalle tänäpäivänä vaikea päästä ilman Kiinteistönhoitajan koulutusta?

21

3226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhjkhluigy

      KH-kiinteistöpalvelut kouluttaa työntekijät hommiin ja päteville kaverilla on mahdollisuus päästä jopa osakkaaksi.

      • 54548787

        Sinne vain ja alkaa taloyhtiöiden ryöstäminen tekemättömistä töistä


      • dsbdsfb

        Tarkoitat kai että rahalla päsee osakkaaksi ;D


      • Asper

        Näin on!
        Mikäkin olin 5v ko. hommissa ja tosi pätevä.
        Mulle tarjottiin 5% osakkuutta, kyllä kelpaa.
        Nykyään olen työnjohtaja ja omistan 5% firmasta.


      • opiskelee
        54548787 kirjoitti:

        Sinne vain ja alkaa taloyhtiöiden ryöstäminen tekemättömistä töistä

        niin kiinteistönhoitajahan on turha mies kun koskaan missään ei ole mitään vikaa..miksiköhän ei ole?


    • tekemättömiätöitä

      Mitä järkeä olla osakas jos voi olla 100% omistaja?

      • järkee paljonkin

        Mitä järkee olla osakas tai omistaja jos voi olla laiska "tekemättömiätöitä" duunari? Turhaa stressata ja muut saa tehdä omatkin työt.


    • tekemättömiä töitä

      Itse olen se 100% osakas ja kyllä hommia riittää :) En siis duunari. EI kiitos sellainen kusetus minulle sovi.

    • alalle aikova

      Eipä tullut vastausta oikeen tuohon esittämääni kysymykseen, enkä kyllä hyötynyt näistä vastauksista mitenkään, sillä ilotalolle en ole työllistymässä enkä varsinkaan aio yrittäjäksi mihinkään yhtiöryppääseen :)

    • huoltis

      Riippuu erittäin paljon siitä missä olet töissä. Jossain pikkukylässä kunnallisella puolella työtahti on huomattavasti rauhallisempaa kuin yksityisessä firmassa kaupungissa, jossa on pakko tehdä tulosta. Jos tykkäät kovasta työtahdista ja ylitöistä keskinkertaisella palkalla, suosittelen erityisesti isoja firmoja kuten L&T, ISS..

      • alalle aikova

        Olen katsellut avoimia paikkoja pienemmistä firmoista, ei oikein ensimmäisenä innosta lähteä töihin isoon taloon, sillä moni huoltomies on kironnut juurikin tuota suurta työtaakkaa ja sitä kun asiakkaita on liikaa, hommia ei vain ehdi tekemään ja aikataulut kusee.

        Miten palkkauksen kanssa, puhutaan nyt Uudenmaan alueesta, mitkä ovat yleisimmät aloituspalkat? 10e/h?


    • pampampam

      Guuglaa: Kiinteistöpalvelualan TES
      Palvelualojen ammattiliiton (PAM) sivuilta näet työehtosopimuksen ja palkkataulukuot.
      Työttömyyskassan jäseneksi kannattaa liittyä alalla kuin alalla.

    • hankalaa

      En ymmärrä tuota pisteyttämisjärjestelmää alkuunkaan, miksei suoraan voi lukea esim. "Kiinteistönhoitaja, 0-4v alalla, palkka XXX €/h / KK."

    • nuoritalkkari

      Koska alalla on niin monenlaista hommaa ja vaativuutta.

    • Huoltomies1

      Perus ulkomies tienaa n. 1700e ylityöt roskalenkit yms. paperit omaava sisämies 2000e ylöspäin pk seutu.

    • yllättävän_hyvin

      RTK-palvelu maksaa lisineen 3000 euron kuukausipalkkaa huoltomiehille. Asia on herättänyt paikkakunnallamme ihmetystä. Harva tietää, että talohuollon huoltomies tienaa enemmän kuin isännöitsijä.

      • talakkar

        Paikkakunta kiinnostaisi, vai liekö RTK:n yleinen linja? Tuossa olisi sitä jotakin.

        Hommista sen verran, että monipuolisuus ja tietty vapaus plussaa, välillä ensimmäinen on miinuksenakin.


      • yllättävän_hyvin
        talakkar kirjoitti:

        Paikkakunta kiinnostaisi, vai liekö RTK:n yleinen linja? Tuossa olisi sitä jotakin.

        Hommista sen verran, että monipuolisuus ja tietty vapaus plussaa, välillä ensimmäinen on miinuksenakin.

        Ei taida olla ensimmäistä työvuottaan tekevän palkka.

        3000 eurossa on mukana kaikki mahdolliset lisät ja ylityökorvaukset mitä voi saada. Paikkakunta Pori.


    • TME745

      Paska työ, Paska Palkka. Kohta kymmenen vuotta alalla, mutta nyt en enään aijo kauaa olla. Ainoastaan syynä että näin kauan olen viihtynyt kun ei oikeen muuta hommaa oo löytyny. Muutenkin ankeaa ku viimiset 5-vuotta mollin sivut ollut jokapäiväisessä käytässä että eikö sitä nyt jotain parempaa löytys.

    • Anonyymi

      Tampereella ei ainakaan kannata pariin firmaan mennä. Alle 2000e/kk saat tarjoukseksi palkasta vaikka kokemus vuosia olisi.

    • Anonyymi

      Digitaalisten laitteiden asennukseksi on mennyt. Prisman dnakauppaan saa halvennusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe