mitä hienoa on jonneilussa?
energiajuomat
24
352
Vastaukset
- ultrajonneES5/5xDDD
Ensinnäki jotkut tykkää energiajuomista, ja on se kai parempi niitä kun viinaa vetää!
- juuson99
Tykkään mecaforcesta
- Eikäytettynimimerkki
No sit sun pitäs osata kirjottaa se.
- hyi energiajuomaa!
Niinpä! Energia juomaa kokeilin kerran, enkä enää toiste juo! Hirveätä litkua! En suosittele muita ihmisiä juomaan tai edes maistamaan!! Erittäin epäterveellistäkin!
- Namenergiajuomaa
Ei se nyt erittäin epäterveellistä ole. Epäterveellisimmät aineet ovat sokeri ja kofeiini. Ja energiajuomissa olevat piristeet kuten tauriini tukevat aivojen toimintaa.
- helverinmoiset pärinät
Että saa vetää ihan helvetinmoiset pärinät
- beats
Harvoista energiajuomista nyt oikeasti mitään "pärinöitä" saa.
Energiaahan niistä nimensä mukaisesti saa, auttaa jaksamaan päivän jne.
Mutta ihan eri vaikutushan niillä on kuin esim. alkoholilla.
Jotkut maistuu hyvälle, jotkut täydelle paskalle. Ei niitä joka päivä kannata juoda pärinoiden toivossa... - J.O.N.N.E
Juon itse joka toinen päivä taikka joka päivä, ja kyllähän niistä kunnon Bärinät saa :))
- Jormalla on iso kalu
Välillä vedän, pääasiassa megaforcea smarketista, joskus red bullia ja Saksasta tuotua mixxed up 0,35€/kpl
Jos haluatte sokeria juoda, niin miksette hae sitä kaupasta. Se käy pitemmän päälle todella paljon halvemmaksi :)
- ultraesjonnexdebin
Itse juon jos tulee himo, mutta kuiteski aika harvoin. Ehkä 0 - 2 tölkkii kuussa. Laneilla juodaa kavereitte kaa koska se auttaa pysyy hereillä. Jos joskus yksin juon, en ees yleensä kerro siitä kellekkään enkä juo julkisissa paikoissa koska kaikki käy haukkuu jonneks. Kerran olin tyyppien kaa pärisee, mut se oli sen takii et mut kaveri lähes kirjaimellisesti raahas mut sinne. Pärinäporukka (niinkuin me heitä kutsumme) käy pärisemässä joka torstai. Yks kerta vetivät kunnolla överiks ja kaikki 3 vai oliks niit 4 osti lavan megaforcee ja joivat sikana. Yks veti sen illan aikana 15 tölkkii, ja loput joivat myöhemmin. Yks kirjaimellisesti sammu mehikköön (jossa ne käy aina pärisee) ja kaverit joutuvat herättelee sitä jonkun aikaa ja se oli sammuneena yli tunnin siellä. Itse juon vaan 3 eri merkkii, Batteryy, Red Bullii ja Rodeoo, koska kaikki muut on vaan ihan täyttä kusta!
- Hdhdhdh
Sul on vaa huono kunto.
- Hehehehehehehe
Siis mieskunto?
- En ole es jonne
Ite juon aika paljon mut en kyl ooo saanu ku yhden kerran kunnon pärinät mut seki tuli vaan suut et söin katkkii suklaata energiajuomii ja kaikkee sokerii joten johtu ehkä niist
- REDBULLIT
Kuinka moneen Redbulliin voi kuola.Itse join tänään 0,75 litraa raikasta ja ravitsevaa Redbullia.Esim.9 REDBULL tölkkiin voi kuola.
- helvett
Pasi Viheraho juo ESSÄÄ!!!!! joten sen täytyy olla raikasta ja ravitsevaa. Sitä siis juon sen takia.
- notjonne
ei jonneilussa oo mitäää hienoa mutta jotkut energiajuomat oikeesti hyviä ja kyl ne auttaa pysyy hereil jos pitää valvoo suosikit on 1.red devil 2.ed .3ed lemon light
enkä sanois että se on mitenkää jonneiluu vaikka jois joka päivä tölkin/pullon kaks jos siitä ei oo sillee höhhööö vittu et pärisee meinigil salen nurkil pyöriis ja sit ollaa sillee YOLO vittu et tää nousee päähän tää megis(megaforce) - Kiitos34
Se on vitun säälittävää kun juoda esim energia juoma niin jotku luulee että oot joku vitun jonne toiset taas juovat koska se on toinen vaihtoehto kahville että voisitte herätä tähän maailmaan!
- Enoojonne
Ite juon melkein joka pv energiajuomii mut kerran oon vaan saanut "pärinät" mutta johtu sitä että söin karkkia niin paljon ja es:ää päälle. Juon yleensä es,spam ja freefay up en tiiä miten se kirjotetaan mut Jotenki tollei kai :DD
- halvallapaljon
Itsehän en energiajuomia käytä mutta sanoisn että niiden käyttö johtuu halvasta hinnasta esim 0.25l coca-colaon alepassa euron kun taas puolen litran megaforce 1.20
- 6366
Jonneilussa ei ole mitäään muigeeta.
Mutta jonnekin katellu on hauskaa,meijän luokan pojat oli tänään koululla "jonneilemassa"
Ne otin parit es ja huuteli et "ny vähän börisee"
Ja voi taivas se oli hauskaa katella nitten touhui kun ne oli niiin noloi.
Siis kylläkin joskus juon es koska on ihan vitun noloo jos tyttö jua kahvii.
Ja muutenkin aina kun katotaan kauhulefffaa perjan taisin niin nukahan ensimmäisen 2min kuluessa niin on vähän pakko - jondaxi
No itse olen koukussa siihen makuun ja puvun nyt original edistä
- giopjbf
jotkut saattaa hakee niist sellast känniä epätoivoisesti muistuttavaa tunnnetta (pärinät) ja jotkut. esim.minä juo sitä lähinnä maun takia ja vähän unen sekä sen ettei tykkää kahvista.
- Anonyymi
Ei ES loppujen lopuksi niin pahaa ole, mutta joo. Se nuuskapussien sylkeminen kattoon on kyllä vain vähän outoa, mutta jonnet jonneilee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284