1.saako olla kehässä olla sitruunapanta?
2.saako viedä riehakkaita(haukkuvia)koiria?
3.pitääkö olla mikrosiru tai tatuointi?
match show
7
406
Vastaukset
- tassu
kirj.virhe tuli =)
- issu56
1) No ei todellakaan mitään sitruunapantaa
2) Voi viedä, jos kehtaa. En suosittele
3) Ei tarvitse olla, mutta rokotukset tulee olla kunnossa- tassu
voiko tuomari hylätä koiran,jos se alkaa haukkumaan paljon kehässä?
anteeksi,kun kyselen näin tyhmiä mutta en ole koskaan ollut itse näyttelyssä - issu56
tassu kirjoitti:
anteeksi,kun kyselen näin tyhmiä mutta en ole koskaan ollut itse näyttelyssävaan on leikkimielinen kisa kaiken rotuisille! Se on myös hyvä paikka harjoitella viralliseen näyttelyyn. Riippuu paljolti siitä, kuka tuomaria leikkii, miten heittelee koiria ulos kehästä, mutta tuskin kukaan suopein silmin katselee räyhäävää, sinne tänne loikkivaa koiraa! Kannattaa opettaa koiralle tiettyjä perusjuttuja, ennenkuin sen kanssa lähtee edes mätsäriin, ettei turhaan tule yllätyksiä ja pahaa mieltä!
- minä
tassu kirjoitti:
anteeksi,kun kyselen näin tyhmiä mutta en ole koskaan ollut itse näyttelyssäKuka on puhunut näyttelyistä? Miten näyttelyt liittyy matsäreihin? Niissähän voi olla tuomarina, joku joka ei ole koiraa koskaan nähnytkään. Ja tuomari tosiaan tuskin hylkää ketään koiria, koska mätsäri on tosiaan ihan lasten leikkikerho. Ei siellä hylätä. Tuomari suurinpiirtein arvoo voittajan. Ei siellä katsota koirien paremmuutta tai hyviä ominaisuuksia. Ne on vain tuomarin mielipiteitä. Jos tuomari nyt tykkää pikkukoirista, niin se laittaa ne jatkoon, jos se tykkää mustista koirista niin se laittaa ne jatkoon.
- issu56
minä kirjoitti:
Kuka on puhunut näyttelyistä? Miten näyttelyt liittyy matsäreihin? Niissähän voi olla tuomarina, joku joka ei ole koiraa koskaan nähnytkään. Ja tuomari tosiaan tuskin hylkää ketään koiria, koska mätsäri on tosiaan ihan lasten leikkikerho. Ei siellä hylätä. Tuomari suurinpiirtein arvoo voittajan. Ei siellä katsota koirien paremmuutta tai hyviä ominaisuuksia. Ne on vain tuomarin mielipiteitä. Jos tuomari nyt tykkää pikkukoirista, niin se laittaa ne jatkoon, jos se tykkää mustista koirista niin se laittaa ne jatkoon.
uudelleen alkuperäisen kirjoittajan vastauksia, kuin myöskin minun!! Tiedän todellakin ihan tasan tarkkaan mätsäreitten systeemin! Jopa ihan oikeissa, virallisissa näyttelyissä tulee vastaan tuomareita, jotka eivät milloinkaan aiemmin ole koiraa nähneet! Kyllä mätsärituomarikin hylkää koiran antamalla sille sinisen nauhan! Se on leikkituomarin mielestä silloin kilpailijaansa huonompi! Suosittelen sekä ihan virallisten näyttelyiden, kuin myöskin mätsäreiden tarkempaan tutustumiseen!
- tassu
issu56 kirjoitti:
uudelleen alkuperäisen kirjoittajan vastauksia, kuin myöskin minun!! Tiedän todellakin ihan tasan tarkkaan mätsäreitten systeemin! Jopa ihan oikeissa, virallisissa näyttelyissä tulee vastaan tuomareita, jotka eivät milloinkaan aiemmin ole koiraa nähneet! Kyllä mätsärituomarikin hylkää koiran antamalla sille sinisen nauhan! Se on leikkituomarin mielestä silloin kilpailijaansa huonompi! Suosittelen sekä ihan virallisten näyttelyiden, kuin myöskin mätsäreiden tarkempaan tutustumiseen!
opettaa,että koira ei hauku (toisille koirille)mätsärissä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060