tunnin häirintä

pottiabc

Kun on noita mist on saanu jälkkää jne... niin... laitetaan nyt tällänen

KETÄ HÄIRITSEE KUN EI SAA OPISKELLA?

5

102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pottiabc

      Vastaan ekaks...

      Mua oikeesti on alkanu yläasteella risoo se että mun luokalla on tyyppi joka pilaa kaikki tunnit mitkä vaan pystyy. Koko ajan äänessä tai näpyttää kännykkää ja ooe joutuu sanoo sille varmaan minuutin välein. Ärsyttää se kun on semmonen bimboasenne et mitä välii ei täällä kiinnosta muitakaan jne. Kun oikeesti MUITA JUST KIINNOSTAA.

      Tosi lapsellista sekin kun pitää valittaa opelle vastaan aina joka tuntu siitä kun käskee laittaa kännykän pois. Oikeesti välillä mä mietin että onko noi ihan vauvoja kun open pitää monta kertaa sanoa samasta asiasta samalle oppilaalle. Rasittavia tyyppejä.

      Miks on vaikee tajuta että meitä muita kiinnostaa se opiskelu ja halutaa oppia tunnilla ne asiat vaikka jotain bimboa ei kiinnostaiskaan opiskella?? Ärsyttää tommoset idiootit ja kohta varmaan taas sama alkaa "hei etsä tajuu et ketään ei kiinnosta......." jos noi bimbot jatkaa vielä samaa niin aion kyllä sanoo niille et voivat mennä apukouluun ja antaa rauhan meille muille.

      Mä haluun kuitenkin itse päästä lukioon jne vaikk noi idiootit pääse edes apukouluunkun eivät halua edes opiskella.

    • Hekeke

      Itseäni kyllä vituttaa suuresti ainakin tänä päivänä, kun en saanut opiskella, jonkun häirikön turhanpäiväisen häirinnän takia. Opetusta meni sivusuun ja sen huomasi myös numeroissa. Jotkut meistä haluavat aivan oikeasti hyvän koulutuksen. Kaikkia ei tietenkään kiinnosta numerot ja mäkkärin kassa kelpaa mainiosti loppu elämän työpaikaksi. Ei se kuitenkaan oikeuta muiden tulevaisuuden haaveiden tai aikeiden pilaamiseen. Eli lopeta se tunnin häirintä, koska ketään ei vittu kiinnosta, että haluatko sinä paskan koulutuksen ja työpaikan vaan muita kiinnostaa heidän koulutuksensa ja työpaikkansa.

    • Dmetri

      Oikeesti kaikkien vaan pitäis sanoo noille häiriköille, et "turpa kiinni!"

      Mä ite en vaan kehtaa. Pitäis varmaan kehata kun uskon että muitakin on.

    • Näimbä

      Häiritseehän se, kun kaikki eivät samaan muottiin mahdu.

    • hiljaaaaaa

      Aion ite sanoa jos häiritsevät. Niitä ei enää peruskoulun jälkeen näe joten ihan sama mitä ovat. Haluan ite oppia tunneilla sillä en ole mitenkään erityisen hyvä opiskelee asioita itse kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2695
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2282
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2030
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1759
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe