Hei !
"Yhteyshäiriö" lukee kamerassa kun yritän purkaa koneelle lomakuviani.
Kun laitan SD- kortin koneeseen niin lukee "Toimintoa ei voida suorittaa koska käyttäjätilien valvonta ei ole ole käytössä."
Miten saan kameran SD kortin kuvat koneelleni katseltavaksi ja käsiteltäväksi.
yst. t. Jari
Kuvat SD- kortilta miten ?
2
174
Vastaukset
Helppoa kuin heinänteko,
Ota kortti ulos ja laita läppärin lukijaan josta voit sitten siirtää ne haluamaasi kansioon.
Jos sinulla on pöytäkone jossa ei lukijaa ole tai joku muu lukijaton laite niin muutamalla eurolla saa yleislukijan USB porttiin sopivan jolla voi likea vaikka mitä kortteja.
Minulla on ainakin 4 erilaista kameraa pokkari, bridge ja kaksi runkoa laseineen enkä koskaan lue yhtään korttia kamerasta vaan aina suoraan kortilta tietikoneessa. Minun läppäreissäni on SD kortin lukija! Myös noiden uusimpien.Kiitos
Joo- toki- Minulla onkin kortinlukija yksi ainakin mutta olikohan se mikroSD kortille, pitää etsiä ja käydä kaupassa jos ei löydy.
Niinpä niin tietenkin- niissä on sitten tarvittava ohjelmakin valmiina jos tarvetta,
Kiitos-
yst. t. Jari Laurila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852127- 431700
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!661447- 741228
- 771161
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261144- 481133
- 591051
- 37923
- 39894