Mites kaikkea kissan viilentämiseen on, ja yli päätään että katilla olisi edes vähän mukavampi olo näillä helteillä?
Mulla on kotona ihan tällaisia pakkasessa pidettyjä kylmävesipulloja, mitkä kiedon pyyhkeen tms sisään ja kissa kyllä loikoilee niiden vierellä ja välillä päälläkin mielellään.
Tuuletin mulla myös löytyy, mikä helpottaa kanssa vähän ainakin.
Jotkut sanovat, että kissan voi viedä myös viileään suihkuunkin, mutta kissahan muuten vihaa vettä(yleensä), joten se ei taida onnistua..Varsinkaan tämän mun Pirttihirmun kanssa. Se on kiltti kyllä, mutta myöskin kovapäinen joten..
Yks vinkki, minkä sain, oli tällainen että kastelee pyyhkeen viileään veteen/pitää pyyhettä hetken aikaa vaikka pakkasessa ja sitten viilentää kissaa kietomalla se hetkeksi tällaiseen pyyhkeeseen sitten.
Että tällaisia neuvoja tarvitsisin..
Toivotrtavasti nyt kukaan kissanvihaaja ei tule huutelemaan tälle palstalle mitään näitä "Tapa kissas ja pakasta se"-tasoisia vähäpäisyyksiä..:/
Helteet
3
134
Vastaukset
- kissaystävä
Kastelin pyyhkeen kylmään veteen, väänsin enimmän veden pois ja pyyhin kissan vartaloa kostealla, kylmällä pyyhkeellä.
Kissa oli silminnähden pirteämpi ja tyytyväinen "palvelusta".
Kokeile, kissasi kiittää!
Lämmintä kesää kissa- ja kissanystäville:-) - ShhhShhh
Juu mä koitan. Voi olla, että Pirttihirmu vetää mua pataan tai nylkee nahkat mun sormista siitä hyvästä, että menen kastelemaan sitä, mutta koitetaan:)
Tuo kylmäkalle pyyhkeessä-hoito on hyvä kanssa, kunhan kissa vaan hoksaa sen, mutta ajattelin että olis hyvä olla joku muukin viilennyskeino siihen lisäksi.
Kun huolettaa kuitenkin aina välillä tuo kissan jaksaminen näillä keleillä, vaikka tää onkin terve ja hyväkuntoinen Hirmustin. - Viilentävä mantteli
Eläinkaupasta saa ostaa esim viilentäviä mantteleita ja alustoja. Omat kissani loikoilevat nenä kiinni tuulettimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035