Mites kaikkea kissan viilentämiseen on, ja yli päätään että katilla olisi edes vähän mukavampi olo näillä helteillä?
Mulla on kotona ihan tällaisia pakkasessa pidettyjä kylmävesipulloja, mitkä kiedon pyyhkeen tms sisään ja kissa kyllä loikoilee niiden vierellä ja välillä päälläkin mielellään.
Tuuletin mulla myös löytyy, mikä helpottaa kanssa vähän ainakin.
Jotkut sanovat, että kissan voi viedä myös viileään suihkuunkin, mutta kissahan muuten vihaa vettä(yleensä), joten se ei taida onnistua..Varsinkaan tämän mun Pirttihirmun kanssa. Se on kiltti kyllä, mutta myöskin kovapäinen joten..
Yks vinkki, minkä sain, oli tällainen että kastelee pyyhkeen viileään veteen/pitää pyyhettä hetken aikaa vaikka pakkasessa ja sitten viilentää kissaa kietomalla se hetkeksi tällaiseen pyyhkeeseen sitten.
Että tällaisia neuvoja tarvitsisin..
Toivotrtavasti nyt kukaan kissanvihaaja ei tule huutelemaan tälle palstalle mitään näitä "Tapa kissas ja pakasta se"-tasoisia vähäpäisyyksiä..:/
Helteet
3
185
Vastaukset
- kissaystävä
Kastelin pyyhkeen kylmään veteen, väänsin enimmän veden pois ja pyyhin kissan vartaloa kostealla, kylmällä pyyhkeellä.
Kissa oli silminnähden pirteämpi ja tyytyväinen "palvelusta".
Kokeile, kissasi kiittää!
Lämmintä kesää kissa- ja kissanystäville:-) - ShhhShhh
Juu mä koitan. Voi olla, että Pirttihirmu vetää mua pataan tai nylkee nahkat mun sormista siitä hyvästä, että menen kastelemaan sitä, mutta koitetaan:)
Tuo kylmäkalle pyyhkeessä-hoito on hyvä kanssa, kunhan kissa vaan hoksaa sen, mutta ajattelin että olis hyvä olla joku muukin viilennyskeino siihen lisäksi.
Kun huolettaa kuitenkin aina välillä tuo kissan jaksaminen näillä keleillä, vaikka tää onkin terve ja hyväkuntoinen Hirmustin. - Viilentävä mantteli
Eläinkaupasta saa ostaa esim viilentäviä mantteleita ja alustoja. Omat kissani loikoilevat nenä kiinni tuulettimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san491777Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621147- 511145
Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661107Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731029Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182970Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58955Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153952- 92911
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu114888