http://www.ortomaster.fi/
Ortopedian traumatologian ja kirurgian palvelut asiantuntemuksella
Erikoislääkäri Harri Hietaranta on toiminut yksityislääkärinä vuodesta 2000 asti. Hän on suorittanut lääketieteen lisensiaattitutkinnon Tampereen yliopistossa, kirurgian erikoislääkäriksi Hietaranta valmistui Helsingin yliopistosta 2001.
Ortomaster
8
5948
Vastaukset
- Anonyymi
Operoi minut.
Operoi vammaiseksi.
Siis loppuiäksi.
Operaation jälkeen en tule näkemään tervettä päivää.
Koko loppuikä täytyy elää leikkauksen vuoksi helvetissä.
Ortopedi HARRI HIETARANTA sai kaiken aikaiseksi.
Terveisin HHietarannan leikkaus...tulos.- Anonyymi
Minkä operaatio sinulle tehtiin, jika meni pielee?
- Anonyymi
Hei! Oletko yrittänyt hakeutua Coxaan uusintaleikkaukseen? Suosittelen ja toivon ettei mitään peruuttamatonta tapahtunut. Itse kärsin HH:n polvioperaation aiheuttamista kivuista lähes 3,5v. Coxan uusintaleikkaus auttoi ja nyt pääsen kuntouttamaan jalkani toimivaksi.
Kovasti tsemppiä kohtalotoveri! - Anonyymi
Sama vika rahikaisella. Harri on kirurgipiireissä tunnettu nimellä Helly Hansen. Tekee niin löydää/paskaa jälkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama vika rahikaisella. Harri on kirurgipiireissä tunnettu nimellä Helly Hansen. Tekee niin löydää/paskaa jälkeä.
Mikä leikkaus tehty ja mikä siinä meni pieleen. Olisi kiva tietää kun itse olen menossa kyseiselle ortopedille polven tekonivel leikkaukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä leikkaus tehty ja mikä siinä meni pieleen. Olisi kiva tietää kun itse olen menossa kyseiselle ortopedille polven tekonivel leikkaukseen
Älä mene! Polvi operoitu nyt kolmatta kertaa hänen jäljiltään ja pysyvä vamma jää silti.
- Anonyymi
Mistä leikkauksista teillä kyse ja mikä meni pieleen?
- Anonyymi
Miksi ei sementtikiinnitteistä lonkan tekoniveltä laiteta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313930- 193405
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173387- 793297
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613234- 492931
- 292895
- 542637
- 712541
- 192377