Hunajan tulo pesiin vetää suupieliä ylöspäin. 2 keruu kierroksella yli 300kg /10 pesää.
Mehiläistarhaaja
10
178
Vastaukset
- Mahotonta
Ja hunajaa vain tulee..
- Talveutan
Ja toas sitä tuloo. Nyt laitan siivekkäät jo talviteloille.
- Hunajata mulle
Keskisato yli 140kg / pesä. Olipahan kesä. Kesäkuunlopulla sai antaa lisäruokaa mutta sit hanat aukes.
- Kainuusta tämä
Parhaat pesät tuotti tuon 150kg/pesä ja tämä on tosi. Jaokkeet olen vahvoista pesistä tehnyt siitä huolimatta heinäkuun alussa.
- kuningatar.
Kainuusta tämä kirjoitti:
Parhaat pesät tuotti tuon 150kg/pesä ja tämä on tosi. Jaokkeet olen vahvoista pesistä tehnyt siitä huolimatta heinäkuun alussa.
Tuommoinen määrä on mahdottomuus 50kg pesästä on jo huippuhyvä saavutus.
- mehiläinen
kuningatar. kirjoitti:
Tuommoinen määrä on mahdottomuus 50kg pesästä on jo huippuhyvä saavutus.
vaiha kuule ampiaises mehiläisii ni johan sinäkin saat vai onko akaraappis tai varroa punkki
- Jagdpanther
On sen verran kesistä riippuvaista hommaa että ite luovuin ajatuksesta vaikka tuottajat loppuuki kohta.
- Kuningatar yön
Kesästä kiinni paljonkin. Vahvat pesät saa kuitenkin aina jotain raavittua kasaan. Pesien kevät kehitystä seurattava. Parveilu estettävä jaokkeita tekemällä ja emoja vaihtamalla. Kainuusta ei mehiläishoitajat lopu aivan paikalla. Tiedän useita jotka ovat investoineet asian mukaisiin hunajan käsittely tiloihin. Oma emojen kasvatus puuttuu tältä alueelta vielä. Siinä olisi jollekkin kesä ajan bisnes.
- Taisivat huumautua?
Kuningatar yön kirjoitti:
Kesästä kiinni paljonkin. Vahvat pesät saa kuitenkin aina jotain raavittua kasaan. Pesien kevät kehitystä seurattava. Parveilu estettävä jaokkeita tekemällä ja emoja vaihtamalla. Kainuusta ei mehiläishoitajat lopu aivan paikalla. Tiedän useita jotka ovat investoineet asian mukaisiin hunajan käsittely tiloihin. Oma emojen kasvatus puuttuu tältä alueelta vielä. Siinä olisi jollekkin kesä ajan bisnes.
Oksaalihapot annoin pesille (3,2%) varroapunkin poistoon. Seurasin vaikutusta niin mehiläisiä lähti "viimeiselle"lennolle? Nousivat pystysuoraan taivaalle ja putosivat kuolleena hangelle. 40ml kaksiosastoisiin annostelin.
- sanon vaan
Taisivat huumautua? kirjoitti:
Oksaalihapot annoin pesille (3,2%) varroapunkin poistoon. Seurasin vaikutusta niin mehiläisiä lähti "viimeiselle"lennolle? Nousivat pystysuoraan taivaalle ja putosivat kuolleena hangelle. 40ml kaksiosastoisiin annostelin.
Ei pitäisi vaikuttaa mehiläisiin mitenkään.
Olisko vaan palelltuneet, ylhäällä on paljon kylmempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446