Imuroin netistä tuossa jonkin aikaa sitten Aliens vs. Predator kakkosen. Käytännössä tuo tarkoitti sitä, että sain AVP2:n kaksi cd:tä kovalevylleni pakattuna WINRAR:rilla. Purin cd:t työpöydälleni ja avasin AVPCD1:sen kansion, ja klikkasin installointia.
Kaikki meni hyvin, peli asensi itsensä moitteetta, eikä kysyessään toista seedeetä asennuksen aikana alkanut valittaa cd-aseman tyhjyydestä, vaikka levyt olivatkin kovalevylläni.
Pelaaminen ei silti onnistunut. Avatessani pelin, se valittaa väärästä levystä. "Error. Wrong disk inserted". Arvelin sen johtuvan pelin sijainnista kovalevylläni, joten poltin molemmat kovalevylläni sijaitsevista AVP2-peliseedeistäni levyille, ja yritin pelata niiden kanssa. Asettaessani AVP2CD1:sen asemaan, automaattinen windowsin käynnistys kyllä toimi ja pelin windowsin valikko avautui, mutta kun yritti painaa "Play" -nappulaa, sama ongelma ilmaantui. "Error, wrong disk inserted". Yritin jopa vaihtaa levyjä, eli aloittaa pelaamisesta toisella seedeellä, mutta ei toiminut.
Pelin mukana ei tullut minkäänlaisia kräkkäysohjeita, ja yritin oma-alotteisesti kokeilla peliä nocd-crackin kanssa. Sen jälkeen peli ei toiminut enää ollenkaan. Crackeja kokeilin kolmea erilaista, mutta en sitten tiedä oliko mikään niistä edes varsinaisesti toimiva.
Miten saan AVP2:sen toimimaan? Olisin todella kiitollinen neuvoista, sillä itse en hallitse näitä pirun koneita kunnolla.
Ongelma AVP2:sen kanssa
Marine
1
100
Vastaukset
- Neuvoja
Minä tein niin että hankin neroimage driven ja ne oli isolla jotka oli minulla...
sitten siinä oli mukna cracki laitoin crackin cd 1 asensin ja sitten vaati cd:tä nooh mulla oli virtuaali asema g jokatuli nero image drivella
niin se toimii
Ps:ota yhteyttä jos haluat
...
jaa neroimage drive tai sitten deamon tools
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799