Parantaja

tuulikki

Tietääkö kukaan sen Hämeenlinnalaisen parantajamiehen osoitetta??
Joku sen tiesi,mutta en silloin älynnyt ottaa siihen yhteyttä.
Auttakaa ihmiset kiltit!!

Tuulikki ja Ukko

5

1861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kartanonherra
    • Uskis

Kuulostaa ihan okkultismilta. En yhtään tiedä mistä puhutte, mutta jos olette sekaantumassa johonkin henkiparannukseen, niin pliis, pysykää loitolla! Kun kerran antaa pirulle pikkusormen, niin se on menoa. Ennen uskoontuloa sähläsin kaiken maailman hommissa, sillä seurauksella että esim. kotona alkoi kummittelemaan, ettekä halua tietää, mitä kaikkea tapahtui. No, nyt olen onnellisesti uskossa, ja Jeesus ajoi kaikki mörriäiset pois kotoani.
      Jos haluatte yliluonnollista apua, katsokaa Herraan. Suosittelen esim. Seppo Juntusen ja Pirkko Jalovaaran rukouspalvelua. www.rukouspalvelu.fi
      www.rukouskustannus.fi
      Ylipäätään oma seurakuntasi auttaa mielellään juuri sinua luomaan kontaktia kristinuskoon.
      Myös minä rukoilen mielelläni minkä tahansa asian puolesta, meiliä vaan tänne päin, myös ilman nimeä.
      Minullekin on rukoiltu vauvaa, mutta vielä ei ole näkyviä tuloksia. Sen sijaan näkymättömiä tuloksia on tuolla pilvilinnoissa ihan varmasti, sillä jokainen rukouksemme, pieni huokauksemmekin otetaan siellä huomioon.
      [email protected]

• epistä

Mulla kuule alkaa vähitellen usko rakoilla näiden lapsettomuusongelmien vuoksi... Tuntuu uskomattomalta, että olisi olemassa jokin korkeampi voima, joka jostain syystä haluaa, ettemme saa lasta! Meillä olisi kaikki asiat kunnossa; työt, asunto, hyvä parisuhde, jne..
        Sitten saa samaan hengenvetoon lukea lehdistä mm. hämeenlinnalaisnaisesta, joka salaa odotuksensa ja jättää vauvansa kuolemaan kylppäriin!? Kuka voi tällaista sallia..!?

• Uskis
        epistä kirjoitti:

Mulla kuule alkaa vähitellen usko rakoilla näiden lapsettomuusongelmien vuoksi... Tuntuu uskomattomalta, että olisi olemassa jokin korkeampi voima, joka jostain syystä haluaa, ettemme saa lasta! Meillä olisi kaikki asiat kunnossa; työt, asunto, hyvä parisuhde, jne..
        Sitten saa samaan hengenvetoon lukea lehdistä mm. hämeenlinnalaisnaisesta, joka salaa odotuksensa ja jättää vauvansa kuolemaan kylppäriin!? Kuka voi tällaista sallia..!?

Niin, elämä tuntuu meistä ihmisistä usein epäoikeudenmukaiselta, jopa meistä uskovaisista.
        Se kuuluu uskon suureen salaisuuteen, ettemme saa kaikkea tietää täällä maanpäällä.
        Tiedän kokemuksesta sen, että sinulla on paha mieli, ja haluaisit lapsen. Jos sinulla on vielä hitusen voimia jäljellä, niin rukoile Jumalan
        armollista huolenpitoa elämääsi.

Psalmi 23

Herra on minun paimeneni
        Daavidin psalmi.

Herra on minun paimeneni,
        ei minulta mitään puutu.

Hän vie minut vihreille niityille,
        hän johtaa minut vetten ääreen,
        siellä saan levätä.

Hän virvoittaa minun sieluni,
        hän ohjaa minua oikeaa tietä
        nimensä kunnian tähden.

Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.

Sinä katat minulle pöydän
        vihollisteni silmien eteen.
        Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä,
        ja minun maljani on ylitsevuotavainen.

Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

• epistä edelleen
        Uskis kirjoitti:

Niin, elämä tuntuu meistä ihmisistä usein epäoikeudenmukaiselta, jopa meistä uskovaisista.
        Se kuuluu uskon suureen salaisuuteen, ettemme saa kaikkea tietää täällä maanpäällä.
        Tiedän kokemuksesta sen, että sinulla on paha mieli, ja haluaisit lapsen. Jos sinulla on vielä hitusen voimia jäljellä, niin rukoile Jumalan
        armollista huolenpitoa elämääsi.

Psalmi 23

Herra on minun paimeneni
        Daavidin psalmi.

Herra on minun paimeneni,
        ei minulta mitään puutu.

Hän vie minut vihreille niityille,
        hän johtaa minut vetten ääreen,
        siellä saan levätä.

Hän virvoittaa minun sieluni,
        hän ohjaa minua oikeaa tietä
        nimensä kunnian tähden.

Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani. Sinä suojelet minua kädelläsi, johdatat paimensauvallasi.

Sinä katat minulle pöydän
        vihollisteni silmien eteen.
        Sinä voitelet pääni tuoksuvalla öljyllä,
        ja minun maljani on ylitsevuotavainen.

Sinun hyvyytesi ja rakkautesi ympäröi minut kaikkina elämäni päivinä, ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Kiitos... :)
        Viimeks keväällä "esikoisen" keskenmenon jälkeen mulle tuli ihme fiilis; puhuin siitä kavereillekin. Mulla oli nimittäin henkisesti tosi hyvä ja kiva olo, vaikka kaiken järjen mukaan mun olis pitäny olla ihan hirveän masentunut. Sanoinkin, että olin varmaan saanut jonkun enkelin kosketuksen...
        Olen niin monet kerrat rukoillu meille tervettä vauvaa, että alkaa jo tuntua jankutukselta koko juttu!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1875
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1063
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe