Kuhmon SuuriTyttö

Kepu Pettää

Vieläkö kuhmolaiset pönkäävät Paula Lehtomäkeä ajamaan politiikan huipulla kuhmolaisten asiaa.

17

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peltipekka

      Voi, voi. Minä aina hurmaannun kun kuulen Paulan puhuvan tai nään kuvassa...
      On todella iloinen asia, että hän on Kuhmosta...

    • konservatiivi1

      Meni Kainuulaisten äänillä eduskuntaan ja ministeriksi, palkitsi sen ajamalla läpi järjettömän jätevesilain joka runtelee ja ahdistaa vähävaraisia syrjäkylien asukkaita. Tämän jälkeen hän tietenkin muutti kirjansa Helsinkiin. Taitaa olla sitä kepun käytännön poliitiikkaa.

      • YkäNro1

        Samaa tekevät muutkin. Kuhmolaiset kouluttaa lapsensa - vaikkapa musiikin alalle. Menevät jatko-opiskeluun - vaikkapa Amerikkaan. Muutaman vuoden päästä pitävät konserttinsa Kuhmo-Talossa, ja köyhä kansa käy kuuntelemassa - on valmis maksamaankin...


      • Kuhmon kiva
        YkäNro1 kirjoitti:

        Samaa tekevät muutkin. Kuhmolaiset kouluttaa lapsensa - vaikkapa musiikin alalle. Menevät jatko-opiskeluun - vaikkapa Amerikkaan. Muutaman vuoden päästä pitävät konserttinsa Kuhmo-Talossa, ja köyhä kansa käy kuuntelemassa - on valmis maksamaankin...

        Paulalla legginsseissä ei ole samanlainen herkkupersikka, kun on Suomussalmen Merjalla. Ajatelkaa miehet nukkumaanmennessä, jos istuisi naamallenne!!!


      • Rekisteröity
        Kuhmon kiva kirjoitti:

        Paulalla legginsseissä ei ole samanlainen herkkupersikka, kun on Suomussalmen Merjalla. Ajatelkaa miehet nukkumaanmennessä, jos istuisi naamallenne!!!

        Mulle Paulakin kelpaa - - -


    • Näin On

      Jotenkin kommari Merjakin tontuu luotettavammalta,kuin paskaputki Paula.

    • Balkku

      Kumpi on painavampi?

    • Meidän Paula

      Ainakin paskan puhumisella mitattuna Paula on yllivoimainen ykkönen.Ettäkö Kepulaaset viäläkään oo oppineet.Aina pöngätään joku maakuntajulkkis Helsinkiin,ja kun on hommattu hyvin palkattu virka itselle ,ei enää muisteta kenen äänillä ja mistäpäin Suomea on lihahapatojen ääreen pöngätty.Oksettaa.

    • viherpiipertäjä

      Kuulkaapas hyvät kuhmolaiset, ei se taida olla Paulan laatimaa se paskalaki. Paula sattui vaan olemaan silloin sen alan ministeri, joka joutui allekirjoittamaan asiakirjan. Tämä koskee muitakin haukuttuja lakien allekirjoittajia, joita haukutaan. Hyvää kesän jatkoa.

    • Meidän Paula

      Siis Paulako ei ottanut mitään kantaa koko paskalakiin,oli ihan hiljaa ja kirjoitti vain nimensä paperiin,olikohan näin arvoisat tomppelikepulaiset.

    • meijänpä hyvinnii

      Eihän se nyt ihan hiljoo ole voinu olla, Paulahan on puhelias nainen.

    • Rönttösmies

      Paulasta tulee opetusministeri 2015.
      sanon minä.-.-.-

    • Miettikääpä tätä

      Kuinka paljon Muoviteollisuus ry. on tukenut P.Lehtomäen vaalityötä ja miksi?

    • Kuhmon kiva

      Ajatelkaa köyhät Kuhmolaiset suuri tyttö on laihtunut niin, ettei legginseihin ole tavaraa tungettavana. Toisin on Suomussalmella Herkkupersikassa alahyllyltä ruokaa hamuava jättipylly edustaa kansaa EU:ssa ihan toiseen tyyliin. Kommari Suomussalmella elää paremmin kuin kepulainen Kuhmossa. Kepulainen Kuhmossa on tosin ostanut luksus talon Sipoosta. Kuhmolainen takapuoli on nyt vesijohtoverkossa, joten mitään kalliita kaivoja ei tarvitse. Köyhät kyykkyyn ja kaivo pihaan.

    • Herätkää

      Joo näin se menee,meitä tavan tallaajija on narrattu milloin milläkin ja vaikka ketä olisit äänestänyt ainut hyötyjä on aina ollut äänestettävä.

    • Köyhä mies

      Kuinkahan paljon Suurelle Tytölle ynnä lähipiirille tuli takkiin Talvivaara osakkeissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe