10.9.oltiin porvoon rossossa syömässä, aterian tuonti pöytään kesti noin 45,min.. ja kaikkein pahinta oli muusi joka oli pussimuusia ja annos tosi pieni 13euroa,, kannu vettä maksoi 1 euroa.....
rosso
10
2294
Vastaukset
- joppe
niinpä, köyhälle on kaikki kallista!!
- joppe
paska!
- kokemusta
Rosson muussi ei ole pussimuussia vaan perunahiutaleista tehtyä. Rosso on kuitenkin paikka missä ei kannata käydä syömässä..
- Kokemusta on
On tämä Rosso ennen ollut ok.Minun mielestä Porvoon paras ruokapaikka on ylitse muiden.SEIREENI .On hyvät ja isot annokset hyvä salaattipöytä,verrattuna Rosson raastepöytään.Hyvä palvelu on ollut molemmissa paikoissa.
- amalia
Kokemusta on kirjoitti:
On tämä Rosso ennen ollut ok.Minun mielestä Porvoon paras ruokapaikka on ylitse muiden.SEIREENI .On hyvät ja isot annokset hyvä salaattipöytä,verrattuna Rosson raastepöytään.Hyvä palvelu on ollut molemmissa paikoissa.
että Rosson palvelu ja ruoka n huonontunut vuosien myötä. Viimeksi kun kävimme siellä:
- Olut oli likaisessa lasissa.
- Tarjoilija epäkohtelias.
- Pihvissäkään ei ollut hurraamista.
- Päätimme, että se oli viimeinen kerta kun sielä
ruokailimme.
Seireen on ehdottomasti paras ruokapaikka, isot annokset ja kohtuu hinta. - minä
amalia kirjoitti:
että Rosson palvelu ja ruoka n huonontunut vuosien myötä. Viimeksi kun kävimme siellä:
- Olut oli likaisessa lasissa.
- Tarjoilija epäkohtelias.
- Pihvissäkään ei ollut hurraamista.
- Päätimme, että se oli viimeinen kerta kun sielä
ruokailimme.
Seireen on ehdottomasti paras ruokapaikka, isot annokset ja kohtuu hinta.seireni on minunkin suosikki ruokapaikka..jos haluu jotain erikoissa niin ehdottomasti kiinalaiseen siinä popsin vastapäätä siinä on mukavat annokset ja ei hintakaan ole paha...
- gertrude
Kokemusta on kirjoitti:
eipä ole tullut seikussa käytyä sen jälkeen, kun sain sieltä raakaa kanaa ruoakseni, hyvitykseksi olisivat tarjonneet jälkiruuan, mutta kun oli jo ruokahalu kaikonnut kun tajusin mitä tuli nielaistua...
- paistorasvaa
Kokemusta on kirjoitti:
Vielä kun Seireenissä ymmärrettäisiin, että ei sen avokeittön ympärillä kannata yökerhoa pyörittää.
- gertrude
paistorasvaa kirjoitti:
Vielä kun Seireenissä ymmärrettäisiin, että ei sen avokeittön ympärillä kannata yökerhoa pyörittää.
just viime perjantaina sen sai taas todeta miten huono yhdistelmä se onkaan: koita nyt virittäytyä peer güntin keikkaan kun ympärillä leijuu paistorasvan ja ruuan käry..karseeta! Onneksi tulee harvoin käytyä ko. paikassa, nevadaan suuntaan askeleeni ensikerralla!
- Räkä
Oli jollakulla.
Porvoon Rosso on erinomainen verrattuna muihin Suomen Rossoihin. Porvoossa saan pizzan eteeni 20.minuutissa siitä kun olen astunut sisään ja normaalisti iloisella palvelulla. Myönnettäköön etten ole siellä montaakaan kertaa kokeillut pihvejä vaan pizzaa ja bruchetta leipiä. Ne ovatkin hyviä ja sopivan kokoisia. Seireeni on tässäkin yliverto paikka mutta en ota siellä pizzaa koska en jaksa syödä sitä loppuun ja käy luonnonpäälle jos raavasmies ottaa palan pizzaa mukaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948