Hei, Olen kuullut että monet harkitsevat käyttävänsä välitysfirmaa nimeltä Casa Gran Canaria kun haluavat vuokrata asunnon Kanariansaarilta.. Varoituksena sen verran, että välittäjä on täysi huijari koska mitkään hänen lupauksensa eivät pidä paikkaansa..
Vuokrasin mieheni kanssa asunnon pari vuotta sitten tästä kyseisestä firmasta ja reissu ei ollut muuta kuin ongelmia täynnä. Ihan aluksi ku asuntoa yritimme vuokrata niin firmasta ei otettu mitään yhteyttä ja 2 kk yritimme kaikenkaikkiaan saada jotain vastauksia. Ja sitten Kanarialla, milloin oli mikäkin ongelma asunnon kanssa ja koska emme puhu kumpikaan espanjaa, yritimme tähän herraan turvautua, koska heidän sivuillaan luvataan, että auttavat ongelmatilanteissa, mutta toisin kävi... Tätä kyseistä herrasmiestä ei saanut kiinni puhelimella ei sitten millään. Aika lohduton oli tilanne kun sähköt menivät kokoajan, lämmintä vettä ei meinannut tulla ei sitten millään ym "mukavia" elämistä vaikeuttavia asiota tapahtui. Naapurissa oli myös vähän väliä kovaäänisiä "illanistujaisia", mikä ei tietenkään välitysfirman vika ollut mutta meille myös sanottiin että jos naapureiden kanssa tulee ongelmia niin auttavat parhaansa mukaan. Mihin sitten valitat ku välittäjää ei saada kiinni ja yritettiin monesti meidän heikolla englanninkielellä saada naapurit ymmärtämään ettei lähes jokailtainen riehuminen ole kivaa,tuloksetta.
Silloin ajattelin etten jaksa valittaa, päätin vain että ikinä en kyseistä firmaa käytä. Mutta nyt on muutamalta tuttavalta tullut samankaltaisia kokemuksia tietoon ja päätin sitten alkaa avautumaan. Kanaria on täynnä luotettavia asunnonvuokraajia ja välitysfirmoja, olkaa kärsivällisiä ja etsikää rauhassa vaihtoehtoja.
Harmittaa että tuollainen kokemus vei suuren osan riemusta, Kanaria kun on muuten aivan ihana matkailukohde.
Casa Gran Canaria! Älkää käyttäkö tätä välitysfirmaa!
7
3037
Vastaukset
- parga
Eikö hälytyskellojen olisi pitänyt soida jo siinä vaiheessa jos ei vastausta kuulu ja 2 kk pitää yrittää tietoja nyhtää...? Googlellakin löytää muiden kokemuksia.
- Kiukkuinen mamma
Joo kyllä olisi pitänyt hälytyskellojen soida, mutta olin käsittänyt että tämä on ihan "normaalia" käytöstä tällä välitysfirmalla,että kauan saa vastauksia odotella... Ja kun olin niitä hyviä kokemuksia lueskellut netistä niin paljon niin hölmönä sitten käytimme tätä.
- Talviasuja
Hei
Enpä tiedä muista kuin omista kokemuksistamme, mutta luotettavampaa välittäjää saa etsiä. Omistajan nimi on Mika. Uskallan suositella jokaiselle, joka haluaa, että asiat toimii juuri niin kuin on sovittu. Hän on toiminut nyt kaksi vuotta välittäjänä.
Terveisin Mirja - Savosta
Olimme vaimoni kanssa ensimmäisen kerran omatoimisesti matkalla ja Mikalle annamme 10 pistettä ja papukaijamerkin hyvästä palvelusta. Aiomme jatkaa yhteistyötä vastaisuudekissaan. Hyvä Mika.
- Anonyymi
Minulla on vain hyvät kokemukset.Suositellen
- Anonyymi
Meiltä myös 10 pistettä Mikalle ja Mialle,hoitavat asiat hyvin ja vastaavat viesteihin heti. Marja Hiltunen ja Kari Nurminen
- Anonyymi
Mialle täysi kymppi palvelusta Timo ja Krista laine
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269