Latasin DC :n, mutta en saa hubeja näkyviin. Asetukset on ok, mutta mitään ei näy...Alhaalla lukee "download failed connection timeout". Mitä teen?
Ongelmia DC++ kanssa...
7
968
Vastaukset
- semias
no mitä yrität ladata public hubi listaa vai??
Jos sitä yrität ladata ni voi olla servu alhaalla..elikkäs jos näin ni lisäähän suosikki hubis suosikit listaan ni ei mee sormi suuhun jos ei toi..=)Ei toiminu netiskään lista..et servu alhaalla...- Milla
huomasin kanssa että nettihubisivu ei toimi, en heti tajunnut yhteyttä... no nyt hankein uuden hubisivun ja toimii taas:) Amatööri nääs.
- san
Milla kirjoitti:
huomasin kanssa että nettihubisivu ei toimi, en heti tajunnut yhteyttä... no nyt hankein uuden hubisivun ja toimii taas:) Amatööri nääs.
amatöörimpi täällä. Miten saan ladattua uuden hubilistan?
- Milla
san kirjoitti:
amatöörimpi täällä. Miten saan ladattua uuden hubilistan?
Itse hain Googlesta sanalla hublist. Siellä on monia hyviä hubilistoja:)
- Milla
Milla kirjoitti:
Itse hain Googlesta sanalla hublist. Siellä on monia hyviä hubilistoja:)
Sitten vain copy pastaat omalle dc :esi hubilistan.
- mii,ma
mää poistin sen kun en saanu sitä toimimaa kun en osaa käyttää sitä mun iso veljellä on se kokoaja päällä voisko joku kertoo mistä sen saa ja että millai sitä käytetään
- mii,ma
pystyykö sillä ottamaan tavaraa jos mulla on tietokoneella vain 16,7Gt pystynkö mää käyttämään DC
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844