Oletteko käyttäneet otsikon mukaista sivustoa? Itse hankin maksullisenkin jäsenyyden, eikä kukaan ole sieltä vastannut. Hmm pistää vähän mietityttämään mikä on sivuston tarkoitus... vai huijaako vain ihmisiltä rahat pois?
HierontaVaihto com
JohnSalo
6
585
Vastaukset
- hierontavaihtoa
Olen käyttänyt eikä vastuksia tule. Osallistujia todella vähän. Ei kannata siellä roikkua.
Missäpäin sä olet? - JohnSalo
Salosta. Mistä sinä?
- wrw33
hilljasta taitaa tosiaan olla kun ei tääläkään kommentoida.
- Anonyymi
Hierontavaihto kiinnostaa M/M, Turun alueella. Monipuolisesti liikkuva sportti kaveri hakee toista hierontataitoista kaveria perusteellisen lihashuollon ajatuksella. Laita luottamuksella viestiä [email protected]
- sielapois
Samma här! Aihe ois tärkee, mut ei sirl oo ketää!
Oulusta olen. - eivttu
siis naisia ei olleskaan niin luulen että miehet esiintyy naisina tuollakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346