Hei
Olen tullut siihen ettei leikkiminen enää kiinnosta. Ajattelin siis myydä pois osan Little Pet shopeista. Ne saattavat olla jonkun mielestä jo vanhemman puoleisia mutta eihän siitä ole haittaa.. Vanhin lps on sellainen ruskea husky. :) Hintapyyntöjä saapi laitella, ja jos jokin on oikein haluttu, menee se sille jolle sen haluan kaikkein mieluiten antaa.
Kuvia saa S-postiin.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä : [email protected]
kiitos
LPS- Tavaroita ja hahmoja myynnissä
10
451
Vastaukset
- milja1
voisin ostaa kaikki enintään 250e voin siis maksaa niistä jos on paljon niin 250e
- Toffeeterrieri
Minä haluan! Onko sinulla muuten lps-mäyräkoiria? Tai 4 jalalla seisovia lps kissoja? Jos on, ..........ANNA NE
MULLE! Tai no muutkin petsit kelpaa.... ja se hinta!!! Kaikki kissa,mäykät maksaa esim torilla 50 EUROO! Ihan tyhmää! että no.... voisin ostaa jos 1 lps hahmo maksaisi 1-2 euroa!. - pallero_
Jos sulla on vielä myynnissä niin voisin laittaa sähköpostiin viestiä :)
- roosakruusu
haluun onko neljällä jalalla seisovia kissoja tarvisin ainakin 1
- roosakruusu
tai jotain lps hameita muovisia/kankaisetkin käy
- Elluuuuuh
Haluaisin kaikki coliet, seisovatkissat, mäyräkoirat jne:) Eli olisi ihan kiva^^ Jos sulla on Jottain kivoja LPS taloja voin ostaa jos maksaa 5-10€ Olisi toosi kivaa:3 Ja sitten siskoni saisi ne minun jälkeen:) Khyllä kaikki tavarat LPS jne ovat tervetulleita!:D
- MonsteriMamma
Huutonetissä on juuri myynnissä iso setti noita pet shoppeja. Fun park, myyjana oli tavarata123
- LPSSSS
JOS JOKU ON KIINNOSTUNU LPS, MINULLA ON YKSI MÄYRÄKOIRA, JOKA ON PINKKI.TOINEN NIISTÄ ON HIEMAN LIKAINEN. MINULLA ON MYÖS SEISOVA KISSA. TULKAA PUHUMAA EMAILISSA. EMAILINI ON [email protected]
- Minämyyn
Minä myyn seisova kissa kokoelmaani (sis 8kissaa) koko paketti yhteensä 20€ erikseen yksi kissa 3€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082