LPS- Tavaroita ja hahmoja myynnissä

xxxxxFannixxxxxx

Hei

Olen tullut siihen ettei leikkiminen enää kiinnosta. Ajattelin siis myydä pois osan Little Pet shopeista. Ne saattavat olla jonkun mielestä jo vanhemman puoleisia mutta eihän siitä ole haittaa.. Vanhin lps on sellainen ruskea husky. :) Hintapyyntöjä saapi laitella, ja jos jokin on oikein haluttu, menee se sille jolle sen haluan kaikkein mieluiten antaa.

Kuvia saa S-postiin.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä : [email protected]

kiitos

10

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milja1

voisin ostaa kaikki enintään 250e voin siis maksaa niistä jos on paljon niin 250e

• Toffeeterrieri

Minä haluan! Onko sinulla muuten lps-mäyräkoiria? Tai 4 jalalla seisovia lps kissoja? Jos on, ..........ANNA NE
      MULLE! Tai no muutkin petsit kelpaa.... ja se hinta!!! Kaikki kissa,mäykät maksaa esim torilla 50 EUROO! Ihan tyhmää! että no.... voisin ostaa jos 1 lps hahmo maksaisi 1-2 euroa!.

• pallero_

Jos sulla on vielä myynnissä niin voisin laittaa sähköpostiin viestiä :)

• roosakruusu

haluun onko neljällä jalalla seisovia kissoja tarvisin ainakin 1

• roosakruusu

tai jotain lps hameita muovisia/kankaisetkin käy

• Elluuuuuh

Haluaisin kaikki coliet, seisovatkissat, mäyräkoirat jne:) Eli olisi ihan kiva^^ Jos sulla on Jottain kivoja LPS taloja voin ostaa jos maksaa 5-10€ Olisi toosi kivaa:3 Ja sitten siskoni saisi ne minun jälkeen:) Khyllä kaikki tavarat LPS jne ovat tervetulleita!:D

• MonsteriMamma

Huutonetissä on juuri myynnissä iso setti noita pet shoppeja. Fun park, myyjana oli tavarata123

• LPSSSS

JOS JOKU ON KIINNOSTUNU LPS, MINULLA ON YKSI MÄYRÄKOIRA, JOKA ON PINKKI.TOINEN NIISTÄ ON HIEMAN LIKAINEN. MINULLA ON MYÖS SEISOVA KISSA. TULKAA PUHUMAA EMAILISSA. EMAILINI ON [email protected]

• Minämyyn

Minä myyn seisova kissa kokoelmaani (sis 8kissaa) koko paketti yhteensä 20€ erikseen yksi kissa 3€

• Katjam1972

Vieläkö sinulla myynnissä kissat 20€? Saisiko kuvaa sähköpostiin [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe