Hei
Olen tullut siihen ettei leikkiminen enää kiinnosta. Ajattelin siis myydä pois osan Little Pet shopeista. Ne saattavat olla jonkun mielestä jo vanhemman puoleisia mutta eihän siitä ole haittaa.. Vanhin lps on sellainen ruskea husky. :) Hintapyyntöjä saapi laitella, ja jos jokin on oikein haluttu, menee se sille jolle sen haluan kaikkein mieluiten antaa.
Kuvia saa S-postiin.
Jos kiinnostuit, ota yhteyttä : [email protected]
kiitos
LPS- Tavaroita ja hahmoja myynnissä
10
507
Vastaukset
- milja1
voisin ostaa kaikki enintään 250e voin siis maksaa niistä jos on paljon niin 250e
- Toffeeterrieri
Minä haluan! Onko sinulla muuten lps-mäyräkoiria? Tai 4 jalalla seisovia lps kissoja? Jos on, ..........ANNA NE
MULLE! Tai no muutkin petsit kelpaa.... ja se hinta!!! Kaikki kissa,mäykät maksaa esim torilla 50 EUROO! Ihan tyhmää! että no.... voisin ostaa jos 1 lps hahmo maksaisi 1-2 euroa!. - pallero_
Jos sulla on vielä myynnissä niin voisin laittaa sähköpostiin viestiä :)
- roosakruusu
haluun onko neljällä jalalla seisovia kissoja tarvisin ainakin 1
- roosakruusu
tai jotain lps hameita muovisia/kankaisetkin käy
- Elluuuuuh
Haluaisin kaikki coliet, seisovatkissat, mäyräkoirat jne:) Eli olisi ihan kiva^^ Jos sulla on Jottain kivoja LPS taloja voin ostaa jos maksaa 5-10€ Olisi toosi kivaa:3 Ja sitten siskoni saisi ne minun jälkeen:) Khyllä kaikki tavarat LPS jne ovat tervetulleita!:D
- MonsteriMamma
Huutonetissä on juuri myynnissä iso setti noita pet shoppeja. Fun park, myyjana oli tavarata123
- LPSSSS
JOS JOKU ON KIINNOSTUNU LPS, MINULLA ON YKSI MÄYRÄKOIRA, JOKA ON PINKKI.TOINEN NIISTÄ ON HIEMAN LIKAINEN. MINULLA ON MYÖS SEISOVA KISSA. TULKAA PUHUMAA EMAILISSA. EMAILINI ON [email protected]
- Minämyyn
Minä myyn seisova kissa kokoelmaani (sis 8kissaa) koko paketti yhteensä 20€ erikseen yksi kissa 3€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427