lasten raha asioissa? Miehen lapset omistaa paljon rahaa, eikä käytä sitä yhteiseen elämiseen kun ovat täällä.
On väärin että minun työttömän ihmisen pitää maksaa asumisesta ja ruuasta, ja osittain näiden lastenkin ruoka ja ilmaseksi kaitsen ja holhoan heitä.
Heillä on käteistäkin aina enempi kuin mulla, eikä silti voi ostaa meille ruokaa, tai maksella sähköä tai vettä jota ne käyttää.
Voiko minä maksella heidän tililtään laksuja, tai nostaa automaatista rahaa? Olen jsoskus lainaksi pyytänyt, mutta pitää maksaa takasin, se on törkeää. Tällä hteikellä tienaan vaan työttömyyskorvauksen eikä sillä saa mitään, töihin en voi mennä kun ei niitä töitä ole. Hyvä niin, on pakko jonkun vahtia täällä ettei tehdä pahoja tai varastella tavaroita. Multa on kadonnut farkkumekko, ja luulen että miehen tyttö on siepannut sen, sillä hän tykkäsi siitä.
Mitkä on äitipuolen oikeudet
17
1028
Vastaukset
- .........
Ei lasten kuulukaan käyttä isänsä luona rahaa elämiseen ja sun pitäisi ajatella asiaa mitkä on äitipuolen velvollisuudet . Olet pitkään rustannut tällaisia aloituksia jossa pyrit erottamaan isän ja lapsen toisistaan ja himoinnut hedän rahoja tavalla tai toisella... ...osaatko ajatella/käyttäytyä ns.normaalista tervepäisen tavalla ????
- Isän velvollisuus
kysymyshän kuului mitkä ovat oikeudet?Mitä lasten isä tienaa?Isän velvollisuushan on viime kädessä huolehtia lastensa menoista!Ei sinun mielestäni tartte maksaa mitään vaan ainoastaan lasten isän! Eiväthän ne ole sinun lapsiasi vaan ainoastaan lasten isä on elatusvelvollinen lasten ollessa teidän luonanne!!!!
- Äitipuolipuolipuli
Ei äitipuolella ole mitään oikeuksia eikä velvollisuuksia. Ei yhtään kumpaakaan laatua. Äitipuoli on ulkopuolinen ihminen, joka panee lasten isän kanssa.
- .........
Ei ole ulkopuolinen isä ja hänen taloudessa! Ex vaimo on ulkopuolinen... ...mutta asiaan niin aikuiset (isä) maksaa lastensa ruuan ja kulut silloin kun lapset on isällään ja isä on vastuullinen lapsistaan. Käytännössä lapset maksetaan talouden yhteisistä rahoista. Alottajalle jos sinulla on lapsia niin maksavatko he oman ruuan vai maksatko sinä tai lastesi isä? Nykyisellä miehelläsi ei ole velvotteita lapsiasi kohtaan yhtään enempää kuin sinullakaan hänen lapsia kohtaan... ...revi siitä.
- tämä on oikein näin
......... kirjoitti:
Ei ole ulkopuolinen isä ja hänen taloudessa! Ex vaimo on ulkopuolinen... ...mutta asiaan niin aikuiset (isä) maksaa lastensa ruuan ja kulut silloin kun lapset on isällään ja isä on vastuullinen lapsistaan. Käytännössä lapset maksetaan talouden yhteisistä rahoista. Alottajalle jos sinulla on lapsia niin maksavatko he oman ruuan vai maksatko sinä tai lastesi isä? Nykyisellä miehelläsi ei ole velvotteita lapsiasi kohtaan yhtään enempää kuin sinullakaan hänen lapsia kohtaan... ...revi siitä.
Ihan sama, kunhan ei missään tapauksesas ole miehenl asten kanssa tekemisissä, heille uusio on ulkopuolinen samoin ex vaimolle. Ei se uusio ole oikeutettu menemään miehen ex vaimon ja lsten kotiin tai alkamaan haukkumaan ja häiriköimään heitä!
Miehen lapsille ja exälle se uusikko on täysin vieras ja ulkopuolinen. mIehellä voi olla vaikka sata naikkostea, kunhan ei vie niitä lasten ja exän luokse ja lähelle. - .........
tämä on oikein näin kirjoitti:
Ihan sama, kunhan ei missään tapauksesas ole miehenl asten kanssa tekemisissä, heille uusio on ulkopuolinen samoin ex vaimolle. Ei se uusio ole oikeutettu menemään miehen ex vaimon ja lsten kotiin tai alkamaan haukkumaan ja häiriköimään heitä!
Miehen lapsille ja exälle se uusikko on täysin vieras ja ulkopuolinen. mIehellä voi olla vaikka sata naikkostea, kunhan ei vie niitä lasten ja exän luokse ja lähelle.Hei haloo ääliö uusio on miehensä kanssa 110%:ti samaa taloutta eikä missään nimessä ulkopuolinen ei edes miehensä lapsille mutta se isän uusi vaimo voi ja pitää käyttäytyä/ajatella eri tavalla kuin tämä alottaja joka on huono ihminen!!!
Ainoa ulkopuolinen tässä on miehen ex puoliso jolle ei todellakaan kuulu ex miehen talous ei ihmis suhteet ei ex miehensä elämä ! Eikä ex miehesi ja hänen nainen ole missään velvollisuudessa sinulle ! - Onnen ydin perhe
......... kirjoitti:
Hei haloo ääliö uusio on miehensä kanssa 110%:ti samaa taloutta eikä missään nimessä ulkopuolinen ei edes miehensä lapsille mutta se isän uusi vaimo voi ja pitää käyttäytyä/ajatella eri tavalla kuin tämä alottaja joka on huono ihminen!!!
Ainoa ulkopuolinen tässä on miehen ex puoliso jolle ei todellakaan kuulu ex miehen talous ei ihmis suhteet ei ex miehensä elämä ! Eikä ex miehesi ja hänen nainen ole missään velvollisuudessa sinulle !Sinä siis meinaat että äiti on lapsille ulkkopuolinen ja se suttura ei??? Hih... jopas sie oot katkera.
Kyllä se äiti on aina läheinen ja suttura on se ulkopuolinen. Onhan sun vaikee se ymmärtää, jos olet perheenrikkoja itse, mutta niin se vaan menee että äiti on aina äiti lapsille, halusitpa tai et.
Meillä ei esim, sitä sutturaa ole lapsille ja mulle näytetty, niin häpee mies tekojaan. Ei ole suttura lheistä meillä hähty, onneksi. Emme suoneet lapsillekkaan niin surkeeta kohtaloa, että suttura lisi tullut meille meitä haukkumaan. Meidän lapset ei alistu moiseen kohtaloon että sutturat näkisivat heidät, ei edes nyt kun ovat aikuisia.
Ovat sanoneetkin että onneksi ovat päässeet helpolla ettei tarvinnu kskaan pelätä että joutuisi sutturoiden kynsiin.
Emme olisi näin onnellisia ja onnekkaita, jos mies olisi tuonut sutturat meille meitä haukkumaan ja häiriköimään. Sitä murhettä emme suoneet ikinä omille lapsille. Siinä on vanhemmuuden mitta, että suojelee lapsensa kaieklta pahalta pienenä. Niin alas emme ole vajonneet, että sutturat tulisivat meille majailemaan rikkoessaan meidän perheen, ja lapset jäivät ilman isää. - ..........
Onnen ydin perhe kirjoitti:
Sinä siis meinaat että äiti on lapsille ulkkopuolinen ja se suttura ei??? Hih... jopas sie oot katkera.
Kyllä se äiti on aina läheinen ja suttura on se ulkopuolinen. Onhan sun vaikee se ymmärtää, jos olet perheenrikkoja itse, mutta niin se vaan menee että äiti on aina äiti lapsille, halusitpa tai et.
Meillä ei esim, sitä sutturaa ole lapsille ja mulle näytetty, niin häpee mies tekojaan. Ei ole suttura lheistä meillä hähty, onneksi. Emme suoneet lapsillekkaan niin surkeeta kohtaloa, että suttura lisi tullut meille meitä haukkumaan. Meidän lapset ei alistu moiseen kohtaloon että sutturat näkisivat heidät, ei edes nyt kun ovat aikuisia.
Ovat sanoneetkin että onneksi ovat päässeet helpolla ettei tarvinnu kskaan pelätä että joutuisi sutturoiden kynsiin.
Emme olisi näin onnellisia ja onnekkaita, jos mies olisi tuonut sutturat meille meitä haukkumaan ja häiriköimään. Sitä murhettä emme suoneet ikinä omille lapsille. Siinä on vanhemmuuden mitta, että suojelee lapsensa kaieklta pahalta pienenä. Niin alas emme ole vajonneet, että sutturat tulisivat meille majailemaan rikkoessaan meidän perheen, ja lapset jäivät ilman isää.Ei kirjoitin miehen ex on miehen kotona ulkopuolinen
- .........
Onnen ydin perhe kirjoitti:
Sinä siis meinaat että äiti on lapsille ulkkopuolinen ja se suttura ei??? Hih... jopas sie oot katkera.
Emme olisi näin onnellisia ja onnekkaita, jos mies olisi tuonut sutturat meille meitä haukkumaan ja häiriköimään. Sitä murhettä emme suoneet ikinä omille lapsille. Siinä on vanhemmuuden mitta, että suojelee lapsensa kaieklta pahalta pienenä. Niin alas emme ole vajonneet, että sutturat tulisivat meille majailemaan rikkoessaan meidän perheen, ja lapset jäivät ilman isää.Hmmm. Sinun kotisi ja sinä olette ulkopuolisia ex miehellesi ja hänen naiselleen joten miksi hän raahaisi ketään sinulle näytille
- no ei totta vie
......... kirjoitti:
Hmmm. Sinun kotisi ja sinä olette ulkopuolisia ex miehellesi ja hänen naiselleen joten miksi hän raahaisi ketään sinulle näytille
Ensinnäkin, meillä ei ole mitään syytä mennä sinne likaiseen asuntoon katsomaan sitä soopaa, ja toiseksi miehen sutura on todellakin meille ulkopuolinen,j oten ei ole edesmeille asiaa, eipä ole onneksi tunkeutunutkaan, mies osaa pitää sutturan niin poissa, ettei häiriköi meitä. Häpeehän se mies, kun antoi sutturoiden rikkoa perhemme. Mies kokee ettei ole oiekutettu mihinkään vastoin meidän tahtoa, koska itse pilasi onnensa olla isä lapsilleen ja perheellinen. Nyt on vaan onneton, meille se on onni.- Olkoot onneton, sitä saa mitä tilaa.
Ei tulisi mieleenkään mennä katsomaan sitä matalaa majaa.. hyi kauhee... siihen emme ole koskaan alistuneet. Olemme sutturoita korkatasoisempia, johon kukaan perheenrikkoja ei yllä.
Kyse olikin siitä että JOS mies olisi pakottanutmeidät näkemään sutturat, niin tottakai olismme tarkistaneet häen suntonsa ja kaikki taustat millainen naikkonen on kyseessä, äidille kuuluu kaikki tieto kenen kanssa omat lapset ovat tekemisissä, ja toiseksi, minun lapset ei olisi koskaan menneet sutturan kotiin ilman minua. Onneksi ei ole tarvinnutkaan, mies häpee niinpajon ettei ole edes moista ehdottnutkaan, se olisi ollut järkyttävää! - .........
no ei totta vie kirjoitti:
Ensinnäkin, meillä ei ole mitään syytä mennä sinne likaiseen asuntoon katsomaan sitä soopaa, ja toiseksi miehen sutura on todellakin meille ulkopuolinen,j oten ei ole edesmeille asiaa, eipä ole onneksi tunkeutunutkaan, mies osaa pitää sutturan niin poissa, ettei häiriköi meitä. Häpeehän se mies, kun antoi sutturoiden rikkoa perhemme. Mies kokee ettei ole oiekutettu mihinkään vastoin meidän tahtoa, koska itse pilasi onnensa olla isä lapsilleen ja perheellinen. Nyt on vaan onneton, meille se on onni.- Olkoot onneton, sitä saa mitä tilaa.
Ei tulisi mieleenkään mennä katsomaan sitä matalaa majaa.. hyi kauhee... siihen emme ole koskaan alistuneet. Olemme sutturoita korkatasoisempia, johon kukaan perheenrikkoja ei yllä.
Kyse olikin siitä että JOS mies olisi pakottanutmeidät näkemään sutturat, niin tottakai olismme tarkistaneet häen suntonsa ja kaikki taustat millainen naikkonen on kyseessä, äidille kuuluu kaikki tieto kenen kanssa omat lapset ovat tekemisissä, ja toiseksi, minun lapset ei olisi koskaan menneet sutturan kotiin ilman minua. Onneksi ei ole tarvinnutkaan, mies häpee niinpajon ettei ole edes moista ehdottnutkaan, se olisi ollut järkyttävää!No olet tajunut että SINÄ OLET ULKOPUOLINEN mutta lapsilla on oikeus tavata isäänsä isän ja hänen vaimonsakodissa
- kysyppäs
Luulisi olevan oikeus tarkistaa lasten tilit ja mihin niiden rahat tuhlautuu. Eihän pikkulapset ymmärrä rahasta mitään, minusta olisi hyvä,j os äitipuoli saisi haltuunsa lasten rahat, voisi sitten pitää niistä huolta. Pitäähän hän huolta lasten vaatteista, koulusasioista, ym ruuasta... miksei rahasta?
Kantsii kysyä lapsilta, että antaisi rahat äitipuolen haltuun.Miksi pitäisi olla oikeus tarkastaa eihän lasten raha asiat kuulu mitenkään isä uudelle naiselle
- Anonyymi00016
Lasten huoltajalla on oikeus lasten rahajutuista huolehtia, kunnes lapsi täyttää 15. Sen jälkeen lapsi saa hallita omia palkkojaan, kun saa työsopimuksensakin solmia. Ja 18 v hänelle on aina annettava kaikki oma omaisuutensa hallittavakseen.
Millään äitipuolella ei lähtökohtaisesti ole mitään oikeuksia puolisonsa lasten tiloihin, rahoihin. Hänellä ei myöskään ole velvollisuutta elättää puolisonsa lapsia. Puolison lasten elatuksesta vastaavat puoliso ja hänen eränsä.
Lapsilla oleviin käteiskäyttörahpihin ei myöskään äitipuolella ole mitään asiaa. Ne ovat lasten omia käyttörahoja.
- Pellepeloton
Voin vastata, äitipuoleksi ei ole oikeutta mihinkään, hänen rahansa kyllä kelpaavat miehen lasten ruokaan ja bensoihin kun näitä lapsia kuljetellaan ja viihdytetään 24/7. Siitä huolimatta et saa kuin paskat niskaan. Omalta exä mieheltä, miehen exä vaimolta, miehen lapsilta ja tuttavilta. Äitipuoli joka haluaisi pitää vuodessa yhden viikon lomaa ilman miehen lapsia niin hän on hirviö, miehen lapset joutuvat menemään äidilleen ja hänelle maksetaan vielä ruokarahakin että ottaa omat lapset. Viikoksi. Äitipuolena ei ole. Mitään oikeuksia, vaan hänen tulee kulkea rätti kädessä luuttuamassa poikapuoleni paskoja joka nauttii tästä sikomisesta. Mm aamupalan jälkeen on keittiönpöydän maidossa, murroissa likaisissa asioissa ja em. Aineet vielä lattiallakin. Suihkun jälkeen pesuhuoneen lattialla aina just otettu uusi pyyhe kaikki matot märkinä ja likaiset kalsarit ja t-paidat ja sukat. Huone on kun sikolätti puoliksi juotuine maitolasineen ja leivänkänttyineen. Ja haju hirveä.
- REippaasti ääneen
No haloo, korota nyt hieman ääntäsi sitten! Tuossa huushollissa kaipaa kuria sekä ukon lapset että ukko. Laita ukaasi, se on joko sinä tai ryhtiliike huushollissa. Mä en edes omalta lapseltani siedä sikailua, saati sitten vierailta.
- 1874fdsffcdx
Hei. Ymmärsinkö että olet avoliitossa et naimisissa. Ei ne rahat ole yhteisiä, ei miehen lasten rahat sulle kuulu. Niin se vain on että en ymmärrä miksi valitat. Itse olet valinnu roolisi. Ei kyllä käy selville onko sinulle itellä lapsia. Mutta ei avopuolison tarvitse sinua elättää. Ja muista että sinä olet sivullinen siinä perheessä. Ja ainahan voit ettiä itelle oman asunnon jos ei ole hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648