Saan vasemman silmän kiinni niin, että toinen silmä on auki. Mutta oikeaa en. Mistäköhän tämä johtuu?
Oudot silmät.
9
80
Vastaukset
- Trollhättan
NOOOO VOOOI VIIIITTTTUUU RAAAEEEPPPAAARIIIII!!!!
- -Raippari
Mikä on potenttiaalisi?
Ihan normaaliahan tuo on.
Minä osaan silmieni lihaksia jännittämällä saada ne "tärisemään."
- -Raippari
Minä osaan saada huulet tärisemään, jos olen purskahtamassa itkuun.
- alice_dolly_phone
-Raippari kirjoitti:
Minä osaan saada huulet tärisemään, jos olen purskahtamassa itkuun.
Rape. Sitä kutsutaan silmän iskemiseksi. Facepalmaan sulle rajusti.
- -Raippari
alice_dolly_phone kirjoitti:
Rape. Sitä kutsutaan silmän iskemiseksi. Facepalmaan sulle rajusti.
Miksi minusta tuntuu, että pidät minua idiottiina? Kyllä minä tuon tiesin, mutta kysymys onkin siitä, että en pysty tekemään sitä toisella silmällä. Onko sinulla lukihäiriö kenties?
- -Raippari
-Raippari kirjoitti:
Miksi minusta tuntuu, että pidät minua idiottiina? Kyllä minä tuon tiesin, mutta kysymys onkin siitä, että en pysty tekemään sitä toisella silmällä. Onko sinulla lukihäiriö kenties?
Sekin voi johtua siitä, etten ole harjoitellut toisella silmällä... hetkin minä juuri tein sen oikealla silmällä.
-Raippari, joka on hämmentynyt, mutta vasemmalla silmän vinkkaaminen on helpompaa.
Varmaan joku silmälihas juttu.. -Raippari kirjoitti:
Tuntemuksesi ovat aivan oikeassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987- 2101181
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281179- 841173
- 881134
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627