Ostin ja latasin CCleaner Professional-version Mac-koneeseeni (versio 10.9.4). Koneen suojausasetukset eivät kuitenkaan salli ohjelman avaamista, koska se on muka tunnistamattomalta kehittäjältä.
Miten saan ohjelman käyttööni?
CCleaner Professional-version asentaminen Mac OS X:ään
4
371
Vastaukset
Ostin ja latasin CCleaner Professional-version Mac-koneeseeni . Koneen suojausasetukset eivät kuitenkaan salli ohjelman avaamista, koska se on muka tunnistamattomalta kehittäjältä.
Miten saan ohjelman käyttööni?
Koodi OLEMASSA- Anonyymi
Aivan turhaan ostit ja maksoit ja latasit. Ei se sinun mitään tuollaista tarvitse. Hävitä koko lataamasi tiedosto ja unohda.
- Anonyymi
Kyllä se tarpeellinen on mutta ei niin tarpeellinen että siitä pitäisi alkaa maksamaan.. Ilmainen versio on varsin kattava..
- Anonyymi
Minulla ei ole Maccia, mutta Oikeuksia pitäisi muuttaa, joten käyttöohjeet ja etsiä vastaava kohta. Luulisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894