Antennitalous

=) =)

Voikohan tänävuonna tilata antennitalouteen 24/7?

7

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettyny pp fani

      Ei voi edelleenkään saada antenniin 24/7,ainoastaan kaapeliin ja sekin on tänä vuonna kytketty mtv total pakettiin jonka joutuu tilaamaan 6kk (n.20e/kk)jotta saat 24/7 hankittua..on siis melkosta rahastusta kun ennen sait ostettua sen erikseen

      • pp fani

        joudun väkisin tilaaman mtv total paketin jossa ei ole minulle yhtään kiinnostavaa kanavaa..vähiten kiinnostaa urheilu...joku sanoo mikset tilaa nettiin..tilaan toki nettiinkin 24/7 mutta olen vannoutunut kaapeli fani alusta saakka katsonut ja katson myös tänä vuonna,katselu kokemus ison tv ruudun kautta on vaan niin paljon parempi ja vaikkei kameroita voikaan vaihtaa ei sitä edes kaipaa..ei tämä varmaan bb tuotannon vika ole vaan mtv


    • rgrgert

      Otan nettiin 24/7- palvelun tänäkin vuonna, siinä sentään voi katsoa useampaa kameraa.
      Antennissa oli yhtenä vuonna 12/7 Big Brother illasta aamuun.

      • 24/7 puhelimeen

        Miten tilaan bb24/7 katseluaikaa lumia puhelimeen ja paljon 24h maksaa?


    • lumistibb faniiiiiii

      Katseluajan osto ei onnistu kuin pc selaimella,lumialla tuskin onnistuu.Kannattaa ehdottomasti ostaa koko kausi heti jos meinaa vaan puhelimella katsoa 24/7.Käy vaikka kirjaston koneella maksamassa 24/7 jollet omista omaa tietokonetta.Sitten on hyvä katella lumialla kun ei tarvi muuta kun kirjautua katsomo sovellukseen ja valita bb ja se on siinä koko kausi edessä 24/7 parissa.Tollaset 24h kattelut maksaa suhteessa koko kauden könttä maksuun todella paljon.Viime kaudella lumiani oli korvaamaton apu 24/7 katselussa koska 24/7 seurasi minua minne meninkin.

    • ........

      Ärsyttää ettei antennitaloudessa asuvia taaskaan otettu huomioon! Me asutaan katvealueella ja vaikka on "hyvä" ja kallis netti, niin kokoajan jumittaa! Plääh!

    • lumia 24/7 katselija

      Puhelimella katsottaessa kuva on häiriötön ei siis pätki eikä muuta koko ajan laatua,on niinku miellyttävämpi vaikka puhelimen näyttö on suht pieni yleensä 4,5-6 tuuman väliltä ei se kuma kyllä pahemmin häiritse katselua ja kun pitää kuulokkeita nin äänen laatukin on loistava,Itellä vain 10 meganen laajakaista jolla ei taho oikein noi katsomon live lähetykset toimia kunnolla,siksi puhelin on hyvä apulainen,sama on kyllä tableteissa jolla myös katon aika paljon,niissäkin kuva vakaa ja hyvä mobiililaitteita kun nekin ovat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe