Miten tämän näytön saisi pystyasentoon vai voiko sitä edes saada ? Saisiko tuohon jonkun toisen jalustan ?
Näyttö: HP w22
Kuva takaa: http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/18/IMG0018677.jpg
Miten näyttö pystyasentoon ?
6
3130
Vastaukset
- 270
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/24701/sncs/Ergotron-NeoFlex-LCD-jalusta-musta-hopea
Joku tuollainen, muitakin siellä on. - fdsafdsa
Kuvat eivät ainakaan omassa koneessani aukea.
Tuota mallia ei ole tarkoitettu käännettäväksi. Se voi olla mahdollista, mutta näyttö voi ainakin periaatteessa ylikuumentua jostain osastaan jos esimerkiksi näytön yläreunaan tarkoitetut ilmanottoaukot ovat sivussa ja lämpö kasaantuu paikkaan josta se ei pääse pois. Kääntyvät näytöt jotka on tarkoitettu tuohon (svivel-näytöt) eivät maksa hirveästi, joten mitä jos ostaisit toisen näytön kakkosnäytöksi tuon viereen, jonka kääntäisit pystyyn. Yleensä lähes jokaiseen pöytäkoneeseen saa kiinni kaksi näyttöä ilman mitään lisäkorttien ostamista.- termit kuntoon
Tarkoitit varmaan "pivot"? Swivel tarkoittaa sitä, että näyttö kääntyy oikealla ja vasemmalle jalustansa ympäri.
- Tietopankki.
Minä itse saan näytön pystyyn ottamalla reunoista kiinni ja keipauttamalla käsiä oikealle varovasti samalla pitäen kiinni monitorin reunoista, sitten irrotan otteen.
- sdhsghd
Mitäpä jos kävisit kiepauttamassa aloituspostaajankin näytön?
- Kiepauttajia
:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482