Minkä ikäisenä olette vieneet vastasyntyneen (kesälapsi) ulos vaunuilla?
Ja minkä pituisia lenkkejä? Onko 1-2h liian pitkä...? Tietysti jos vauva nukkuu hyvin, niin voi kai sitä kävellä vaikka kolmekin tuntia?... :)
Miten olette tehneet kun/jos nälkä yllättää kesken lenkin? Pysähdys ja ruokintataukoa vain? :)
Ulkoilu
3
266
Vastaukset
- g34td
No näillä ilmoillahan on ihan sama onko se vauva sisällä vai ulkona, kunhan nyt ei mihinkään tuulen keskelle tai suoraan auringonvaloon häntä aseta. Meidän kesävauva pääsi aikanaan ihan kotiintulopäivästä alkaen ulkoilemaan. Vaunuissa nukkui sen mitä nukkui, ei ollut siinä vaiheessa vielä intoa tehdä tuntien kävelylenkkejä vaan hän nukkui pihalla. Ja kyllä sitä meillä ainakin lapsi ruokittiin, jos nälkä tuli, oli paikka mikä vain. Toki en kuulunut näihin kauppakeskus imettäjiin, vaan menin mieluummin vähän syrjemmälle.
- 12+12
Meilläkin oltu ihan alusta asti ulkona. Pari-kolme tuntia siinä on nukkunut vaunuissa, sitten tulee nälkä/kakka tms ja noiden jälkeen taas nukkumaan joko kotiin tai takaisin vaunuihin. Imetyksen olen hoitanut ihan missä vaan, jos on tuntunut epämukavalta niin laittanut harson roikkumaan esim rintsikanolkaimesta ja vauvan päälle, ettei tissi pelästytä ketään:D Esim. lentokentällä kävellessä pitkin ei tuntunut kivalta ajatukselta imettää ilman suojaa. Kosteuspyyhkeitä mukaan jos kakka yllättää. Kantoreppu ollut myös nyt käytössä (vauva 3vk) ja siinäkin tykännyt oleilla.
- Näinikkään
Talvivauvan olen vienyt 2:n viikon ikäisenä ulos ja ulkoiluhan aloitetaan 5:stä minuutista. En ole lenkitellyt, vaan vaunut ovat oleet omalla pihalla. Pisimmät unet ulkona ovat olleeet 6 tuntia.
Lapsi ruokitaan, kun hän on nälkäinen, eikä pidetä nälässä oli tilanne mikä tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1094226Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302309Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532088Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361474- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111243Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o171017Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471005Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7929