Koska kaupasta ei Suomessa saa ostettua minkäänlaista kukkapöytää, pitää se(kin) tehdä itse.
Pitää kestää parvekeolosuhteissakin. Kokemus sanoo, että lakkaus ei kestä. Nykyiset myrkyttömät maalit pakkaavat keräämään pinnalleen levää tms kasvustoa.
Ajattelin maalata pohjamaaliksi sinkkivalkoisesta ja vernissasta sekoitetun maalin. Sen kovettuminen vain on tuskastuttavan hidasta. Ja päälle tavallisen nykyhuonekalumaalin. Onko kokemusta, toimiiko vai meneekö pieleen? Parempia ehdotuksia?
Puun maalaus
4
392
Vastaukset
- Timpermanni 57v
vinha pintaan, eikä muita aineita, ja sillä hyvä! Vinha kaikelle puulle ulkona..
- Pensselitunari
Pitääpä käydä kaupassa lukemassa, mitä tekstiä purkin kyljessä on. Pikaisesti ei Tikkurilan sivuilta löytynyt muuta kuin tyypillistä mainoshölöä, ei asiaa ensinkään.
- Pensselitunari
Kävin sitten lukemassa sen Vinhan purkin kyljestä tekstin.
Ei käy, en ala vesiväreillä höylättyä pintaa tuhoamaan. Siitä olen jo oppirahat maksanut.
Kyllästetty puu nyt ei vain muuten käy eikä sitä saa sopivissa mitoissa eikä minulla ole puusepän työkoneita. Vahat saa huorat käyttää pimppikarvojensa poistoon minun puolestani.
Oma apu ja omat kokeilut ne on näköjään tälläkin alalla ainoat.
Anteeksi, että kysyinkin.
- puuseppä
Suosittelen kyllästettyä puuta käytettäväksi ulkona, aivan varmana kestää eri sääolosuhteet ;) . Sen voi myös maalata ulkomaaleilla (esim.talomaali), tai sitten vahaus. Osmocolorin öljy-puuvaha on todella hyvä, ja sillä saa super kauniin ja sileän jäljen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779