Koska kaupasta ei Suomessa saa ostettua minkäänlaista kukkapöytää, pitää se(kin) tehdä itse.
Pitää kestää parvekeolosuhteissakin. Kokemus sanoo, että lakkaus ei kestä. Nykyiset myrkyttömät maalit pakkaavat keräämään pinnalleen levää tms kasvustoa.
Ajattelin maalata pohjamaaliksi sinkkivalkoisesta ja vernissasta sekoitetun maalin. Sen kovettuminen vain on tuskastuttavan hidasta. Ja päälle tavallisen nykyhuonekalumaalin. Onko kokemusta, toimiiko vai meneekö pieleen? Parempia ehdotuksia?
Puun maalaus
4
502
Vastaukset 4
- Timpermanni 57v
vinha pintaan, eikä muita aineita, ja sillä hyvä! Vinha kaikelle puulle ulkona..
- Pensselitunari
Pitääpä käydä kaupassa lukemassa, mitä tekstiä purkin kyljessä on. Pikaisesti ei Tikkurilan sivuilta löytynyt muuta kuin tyypillistä mainoshölöä, ei asiaa ensinkään.
- Pensselitunari
Kävin sitten lukemassa sen Vinhan purkin kyljestä tekstin.
Ei käy, en ala vesiväreillä höylättyä pintaa tuhoamaan. Siitä olen jo oppirahat maksanut.
Kyllästetty puu nyt ei vain muuten käy eikä sitä saa sopivissa mitoissa eikä minulla ole puusepän työkoneita. Vahat saa huorat käyttää pimppikarvojensa poistoon minun puolestani.
Oma apu ja omat kokeilut ne on näköjään tälläkin alalla ainoat.
Anteeksi, että kysyinkin.
- puuseppä
Suosittelen kyllästettyä puuta käytettäväksi ulkona, aivan varmana kestää eri sääolosuhteet ;) . Sen voi myös maalata ulkomaaleilla (esim.talomaali), tai sitten vahaus. Osmocolorin öljy-puuvaha on todella hyvä, ja sillä saa super kauniin ja sileän jäljen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4281753- 71808
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38777Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29724- 55711
- 44645
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht417644- 63553
- 88547
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa37541