millaista on lähes viiskymppisen sinkkuilu?

sinkkuna nyt

Olen juuri eronnut hankalasta pari suhteesta. Ensimmäisiä viikonloppuja yksikseni ja nyt tuli juuri mieleeni, mitä Se yksinolo tarkoittaakaan.

Vielä en haluan uuta suhdetta, mutta aikas kurjaa tämä yksin oleminenkin on. Ei sitä voi jatkuvasti ystäviäkään "kiusata". Nyt vain pitää keksiä tehdä asioita yksin. Onneksi en ole mikään tuppisuu, joten ainakin juttuseuraa saan. Mut Kyl viikonloput ja illat tuntuu pitkiltä. Siitä ei pääse mihinkään.

10

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa onn.

Eikös sun ikäiset ole melko kovia bilettämään, niin olen lukenut, ymmärtänyt. Mieskaveria vaihdetaan tiuhaan, peittoa pöllytetään joka ikinen yö. Toki ihmisiä srkä tarpeita on monenlaisia joten ei voine yleistää. Toivottavasti tapaat jostakin mukavan luotettavan miehen jonka kansss vietät antoisaa elämää.

• Mies, 48, Hki

Tasaista arkeahan tämä tuppaa olemaan. Eipä sitä seuraa juuri löydy.

• vielä hiukan kysyttävää

Mies, 48, Hki. Mitä teet, noin konkreettisesti? Olen ajatellut täyttää elämäni työllä. Ei kuulosta hyvältä :( mutta kun en muutakaan keksi.

Toinen vaihtoehto on löytää mies, joka ei halua elämänkumppania, koska en siihen juuri nyt pysty. Mutta onko tämmöisiä miehiä olemassa? Jotenkin itsestäni tuntuu siltä kuin pitäisin miestä löyhässä hirressä.

• Mies, 48, Hki
        vielä hiukan kysyttävää kirjoitti:

Mies, 48, Hki. Mitä teet, noin konkreettisesti? Olen ajatellut täyttää elämäni työllä. Ei kuulosta hyvältä :( mutta kun en muutakaan keksi.

Toinen vaihtoehto on löytää mies, joka ei halua elämänkumppania, koska en siihen juuri nyt pysty. Mutta onko tämmöisiä miehiä olemassa? Jotenkin itsestäni tuntuu siltä kuin pitäisin miestä löyhässä hirressä.

Harrastuksien ja arjen pyörittämisen parissa menee.

• vaihtoehto
        vielä hiukan kysyttävää kirjoitti:

Kyllä tällaisia miehiäkin löytyy. Tai itse olen sellaiseen puolivahingossa tutustunut. Olen kolme vuotta sitten eronnut ja kouluikäisiä lapsiakin löytyy, eli en mielelläni tähän miestä ota pyörimään ja tahdon jonkinlaisen oman rauhani säilyttää.
        Tutustuin mieheen, joka virallisesti on vielä naimisissa, mutta ero siintelee jo tiukasti kuvioissa. Mutta se ei ole minulle oleellista. Vaan se , että vietämme aikaa yhdessä silloin kuin meille sopii ja muutenkin pidämme yhteyttä samalla periaatteella.
        Kunnioitamme toistemme kotirauhaa eli emme tuppaa. Ja onneksi välimatkaa on sen verran, ettemme tule joka kauppareissu vastaan toisiamme.
        Tämä riittää minulle nyt, mutta kun lapset varttuu ja työkuviotkin selkeytyy voi olla, että suhde muuttuu erilaiseksi. Mutta ajankanssa hitaasti.
        Alusta asti olemme molemmat puhuneet suhteen pelisäännöt selviksi ja näillä mennään. Olen itse valmis siihen, että tämä suhde voi loppuakin, mutta sen riskin olen päättänyt ottaa.

• kerran eronnut
        vaihtoehto kirjoitti:

Kyllä tällaisia miehiäkin löytyy. Tai itse olen sellaiseen puolivahingossa tutustunut. Olen kolme vuotta sitten eronnut ja kouluikäisiä lapsiakin löytyy, eli en mielelläni tähän miestä ota pyörimään ja tahdon jonkinlaisen oman rauhani säilyttää.
        Tutustuin mieheen, joka virallisesti on vielä naimisissa, mutta ero siintelee jo tiukasti kuvioissa. Mutta se ei ole minulle oleellista. Vaan se , että vietämme aikaa yhdessä silloin kuin meille sopii ja muutenkin pidämme yhteyttä samalla periaatteella.
        Kunnioitamme toistemme kotirauhaa eli emme tuppaa. Ja onneksi välimatkaa on sen verran, ettemme tule joka kauppareissu vastaan toisiamme.
        Tämä riittää minulle nyt, mutta kun lapset varttuu ja työkuviotkin selkeytyy voi olla, että suhde muuttuu erilaiseksi. Mutta ajankanssa hitaasti.
        Alusta asti olemme molemmat puhuneet suhteen pelisäännöt selviksi ja näillä mennään. Olen itse valmis siihen, että tämä suhde voi loppuakin, mutta sen riskin olen päättänyt ottaa.

Juupa juu. Eikun vaan kaikki eronneet muijat varattuja jahtaamaan. Sillä erohan niillä aina siintelee jo tiukasti kuvioissa. Miten aina löytyy naisia, jotka uskoo perinteiset ukkomiesten höpinät? Sulle sopii tuollainen kuvio, mutta mitä luulet, miten käy kun ukon vaimo saa tietää? Tuleeko ero vai jäätkö sä kuin lokin p...aska kalliolle? Veikkaan jälkimmäistä.

Ei yksin olo ole kauheaa. Mieluummin yksin kuin mukana kolmiodraamassa. Tuosta ei sulle seuraa kuin sydänsuruja. Minkä takia muuten erosit? Löysikö ukkosi uuden? Jos näin, niin tiedät miltä vaimosta tuntuu kun petos paljastuu. Mä voin lyödä vaikka vetoa ettei ukko sun takia eroa ota.

• vaihtoehto
        kerran eronnut kirjoitti:

Juupa juu. Eikun vaan kaikki eronneet muijat varattuja jahtaamaan. Sillä erohan niillä aina siintelee jo tiukasti kuvioissa. Miten aina löytyy naisia, jotka uskoo perinteiset ukkomiesten höpinät? Sulle sopii tuollainen kuvio, mutta mitä luulet, miten käy kun ukon vaimo saa tietää? Tuleeko ero vai jäätkö sä kuin lokin p...aska kalliolle? Veikkaan jälkimmäistä.

Ei yksin olo ole kauheaa. Mieluummin yksin kuin mukana kolmiodraamassa. Tuosta ei sulle seuraa kuin sydänsuruja. Minkä takia muuten erosit? Löysikö ukkosi uuden? Jos näin, niin tiedät miltä vaimosta tuntuu kun petos paljastuu. Mä voin lyödä vaikka vetoa ettei ukko sun takia eroa ota.

Omasta erostani on jo nelisen vuotta aikaa. Eron syy oli exän jatkuvat väkivaltaisuudet ja lääkkeitten väärinkäyttö. Yllätys, yllätys e i toinen nainen.
        Luottaahan siihen ei voi, että ottaa eron. Eikä se ole minulle tärkein pointti. Vaan se, että jaamme haastavan ammatin tuomat kirot ja muutenkin olemme toistemme tukena. Yhteistä aikaa vietämme juurikin ammatin tuomissa kuvioissa. Kukaan niissä piireissä ei kyllä uskoisi meidän olevan ei-naimisissa oleva pari.
        En miellä tätä nyt niin kolmiodraamaksikaan, etupäässä juuri ammatin tuoman elämän jakamista. Jos siihen ei puolisosta ole, niin entäs sitten.

• Mirjami49

Oletpa nainen tai mies niin pudota muutama kilo painoa. 500g per viikko. Sillä teet itsestäsi huomattavasti houkuttelevamman Myös muut ulkoiset helpot seikat kondikseen.

SItten jos olet nainen, niin helpompaa on hyväksyä suoraan se että 10v ja enemmän miehistä saattaa löytyä. Ikäistäsi et saa kuin b- tai c-ryhmää, ehkä pikapanoa.

Siitä se lähtee.

• åitkä parisuhde takana

SItten jos olet nainen, niin helpompaa on hyväksyä suoraan se että 10v ja enemmän miehistä saattaa löytyä. Ikäistäsi et saa kuin b- tai c-ryhmää, ehkä pikapanoa.

Juurikin näin... Ikäisissäni miehissä on vain varattuja tai niitä ikuisia peräkammarin poikia, joilla ei minkäänlaista käsitystä parisuhteesta tai yhdessä elämisestä!

• Homma toimii

Menet perjantaina kapakkaan, siellä on juttuseuraa ja voit löytää itsellesi kumppanin. Lauantai menee mukavasti kankkusessa ja sunnuntaina voikin lähteä ostoksille. Viikonloput menee jouhevasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe