millaista on lähes viiskymppisen sinkkuilu?

sinkkuna nyt

Olen juuri eronnut hankalasta pari suhteesta. Ensimmäisiä viikonloppuja yksikseni ja nyt tuli juuri mieleeni, mitä Se yksinolo tarkoittaakaan.

Vielä en haluan uuta suhdetta, mutta aikas kurjaa tämä yksin oleminenkin on. Ei sitä voi jatkuvasti ystäviäkään "kiusata". Nyt vain pitää keksiä tehdä asioita yksin. Onneksi en ole mikään tuppisuu, joten ainakin juttuseuraa saan. Mut Kyl viikonloput ja illat tuntuu pitkiltä. Siitä ei pääse mihinkään.

10

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaa onn.

      Eikös sun ikäiset ole melko kovia bilettämään, niin olen lukenut, ymmärtänyt. Mieskaveria vaihdetaan tiuhaan, peittoa pöllytetään joka ikinen yö. Toki ihmisiä srkä tarpeita on monenlaisia joten ei voine yleistää. Toivottavasti tapaat jostakin mukavan luotettavan miehen jonka kansss vietät antoisaa elämää.

    • Mies, 48, Hki

      Tasaista arkeahan tämä tuppaa olemaan. Eipä sitä seuraa juuri löydy.

      • vielä hiukan kysyttävää

        Mies, 48, Hki. Mitä teet, noin konkreettisesti? Olen ajatellut täyttää elämäni työllä. Ei kuulosta hyvältä :( mutta kun en muutakaan keksi.

        Toinen vaihtoehto on löytää mies, joka ei halua elämänkumppania, koska en siihen juuri nyt pysty. Mutta onko tämmöisiä miehiä olemassa? Jotenkin itsestäni tuntuu siltä kuin pitäisin miestä löyhässä hirressä.


      • Mies, 48, Hki
        vielä hiukan kysyttävää kirjoitti:

        Mies, 48, Hki. Mitä teet, noin konkreettisesti? Olen ajatellut täyttää elämäni työllä. Ei kuulosta hyvältä :( mutta kun en muutakaan keksi.

        Toinen vaihtoehto on löytää mies, joka ei halua elämänkumppania, koska en siihen juuri nyt pysty. Mutta onko tämmöisiä miehiä olemassa? Jotenkin itsestäni tuntuu siltä kuin pitäisin miestä löyhässä hirressä.

        Harrastuksien ja arjen pyörittämisen parissa menee.


      • vaihtoehto
        vielä hiukan kysyttävää kirjoitti:

        Mies, 48, Hki. Mitä teet, noin konkreettisesti? Olen ajatellut täyttää elämäni työllä. Ei kuulosta hyvältä :( mutta kun en muutakaan keksi.

        Toinen vaihtoehto on löytää mies, joka ei halua elämänkumppania, koska en siihen juuri nyt pysty. Mutta onko tämmöisiä miehiä olemassa? Jotenkin itsestäni tuntuu siltä kuin pitäisin miestä löyhässä hirressä.

        Kyllä tällaisia miehiäkin löytyy. Tai itse olen sellaiseen puolivahingossa tutustunut. Olen kolme vuotta sitten eronnut ja kouluikäisiä lapsiakin löytyy, eli en mielelläni tähän miestä ota pyörimään ja tahdon jonkinlaisen oman rauhani säilyttää.
        Tutustuin mieheen, joka virallisesti on vielä naimisissa, mutta ero siintelee jo tiukasti kuvioissa. Mutta se ei ole minulle oleellista. Vaan se , että vietämme aikaa yhdessä silloin kuin meille sopii ja muutenkin pidämme yhteyttä samalla periaatteella.
        Kunnioitamme toistemme kotirauhaa eli emme tuppaa. Ja onneksi välimatkaa on sen verran, ettemme tule joka kauppareissu vastaan toisiamme.
        Tämä riittää minulle nyt, mutta kun lapset varttuu ja työkuviotkin selkeytyy voi olla, että suhde muuttuu erilaiseksi. Mutta ajankanssa hitaasti.
        Alusta asti olemme molemmat puhuneet suhteen pelisäännöt selviksi ja näillä mennään. Olen itse valmis siihen, että tämä suhde voi loppuakin, mutta sen riskin olen päättänyt ottaa.


      • kerran eronnut
        vaihtoehto kirjoitti:

        Kyllä tällaisia miehiäkin löytyy. Tai itse olen sellaiseen puolivahingossa tutustunut. Olen kolme vuotta sitten eronnut ja kouluikäisiä lapsiakin löytyy, eli en mielelläni tähän miestä ota pyörimään ja tahdon jonkinlaisen oman rauhani säilyttää.
        Tutustuin mieheen, joka virallisesti on vielä naimisissa, mutta ero siintelee jo tiukasti kuvioissa. Mutta se ei ole minulle oleellista. Vaan se , että vietämme aikaa yhdessä silloin kuin meille sopii ja muutenkin pidämme yhteyttä samalla periaatteella.
        Kunnioitamme toistemme kotirauhaa eli emme tuppaa. Ja onneksi välimatkaa on sen verran, ettemme tule joka kauppareissu vastaan toisiamme.
        Tämä riittää minulle nyt, mutta kun lapset varttuu ja työkuviotkin selkeytyy voi olla, että suhde muuttuu erilaiseksi. Mutta ajankanssa hitaasti.
        Alusta asti olemme molemmat puhuneet suhteen pelisäännöt selviksi ja näillä mennään. Olen itse valmis siihen, että tämä suhde voi loppuakin, mutta sen riskin olen päättänyt ottaa.

        Juupa juu. Eikun vaan kaikki eronneet muijat varattuja jahtaamaan. Sillä erohan niillä aina siintelee jo tiukasti kuvioissa. Miten aina löytyy naisia, jotka uskoo perinteiset ukkomiesten höpinät? Sulle sopii tuollainen kuvio, mutta mitä luulet, miten käy kun ukon vaimo saa tietää? Tuleeko ero vai jäätkö sä kuin lokin p...aska kalliolle? Veikkaan jälkimmäistä.

        Ei yksin olo ole kauheaa. Mieluummin yksin kuin mukana kolmiodraamassa. Tuosta ei sulle seuraa kuin sydänsuruja. Minkä takia muuten erosit? Löysikö ukkosi uuden? Jos näin, niin tiedät miltä vaimosta tuntuu kun petos paljastuu. Mä voin lyödä vaikka vetoa ettei ukko sun takia eroa ota.


      • vaihtoehto
        kerran eronnut kirjoitti:

        Juupa juu. Eikun vaan kaikki eronneet muijat varattuja jahtaamaan. Sillä erohan niillä aina siintelee jo tiukasti kuvioissa. Miten aina löytyy naisia, jotka uskoo perinteiset ukkomiesten höpinät? Sulle sopii tuollainen kuvio, mutta mitä luulet, miten käy kun ukon vaimo saa tietää? Tuleeko ero vai jäätkö sä kuin lokin p...aska kalliolle? Veikkaan jälkimmäistä.

        Ei yksin olo ole kauheaa. Mieluummin yksin kuin mukana kolmiodraamassa. Tuosta ei sulle seuraa kuin sydänsuruja. Minkä takia muuten erosit? Löysikö ukkosi uuden? Jos näin, niin tiedät miltä vaimosta tuntuu kun petos paljastuu. Mä voin lyödä vaikka vetoa ettei ukko sun takia eroa ota.

        Omasta erostani on jo nelisen vuotta aikaa. Eron syy oli exän jatkuvat väkivaltaisuudet ja lääkkeitten väärinkäyttö. Yllätys, yllätys e i toinen nainen.
        Luottaahan siihen ei voi, että ottaa eron. Eikä se ole minulle tärkein pointti. Vaan se, että jaamme haastavan ammatin tuomat kirot ja muutenkin olemme toistemme tukena. Yhteistä aikaa vietämme juurikin ammatin tuomissa kuvioissa. Kukaan niissä piireissä ei kyllä uskoisi meidän olevan ei-naimisissa oleva pari.
        En miellä tätä nyt niin kolmiodraamaksikaan, etupäässä juuri ammatin tuoman elämän jakamista. Jos siihen ei puolisosta ole, niin entäs sitten.


    • Mirjami49

      Oletpa nainen tai mies niin pudota muutama kilo painoa. 500g per viikko. Sillä teet itsestäsi huomattavasti houkuttelevamman Myös muut ulkoiset helpot seikat kondikseen.

      SItten jos olet nainen, niin helpompaa on hyväksyä suoraan se että 10v ja enemmän miehistä saattaa löytyä. Ikäistäsi et saa kuin b- tai c-ryhmää, ehkä pikapanoa.

      Siitä se lähtee.

      • åitkä parisuhde takana

        SItten jos olet nainen, niin helpompaa on hyväksyä suoraan se että 10v ja enemmän miehistä saattaa löytyä. Ikäistäsi et saa kuin b- tai c-ryhmää, ehkä pikapanoa.

        Juurikin näin... Ikäisissäni miehissä on vain varattuja tai niitä ikuisia peräkammarin poikia, joilla ei minkäänlaista käsitystä parisuhteesta tai yhdessä elämisestä!


    • Homma toimii

      Menet perjantaina kapakkaan, siellä on juttuseuraa ja voit löytää itsellesi kumppanin. Lauantai menee mukavasti kankkusessa ja sunnuntaina voikin lähteä ostoksille. Viikonloput menee jouhevasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe