Syydän ystävää ehkä enemmänkin

anastasia4

Olen suomessa asuva venäläinen nainen. Etsin suomalaista kunnon miestä ehkä perheen perustamista. Ei välttämättä ettei mies heti pelästy mutta jos myöhemmin siltä tuntuu niin se madollista. Olen 170cm pitkä ja painan 60 kg vaaleat pitkät hiukset. Ikää 35 vuotta. Kirjoita minulle kerro itsestäsi. Kuva olis plussaa.
Osoite on [email protected]

3

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiski1950

Oletko jo löytänyt etsimäsi?
      Jos olet vapaa. Olen uskossa, luotettava ja pitkä mukava ja turvallinen mies.
      Minulla rakastettu kuoli yhdeksän vuotta sitten. Nyt en halua elää yksin vaan etsin
      omaa kultaa, joka on vapaa.
      Olen kirjailija. Olin myös opettajana. Minulla oma firma. Voit kirjoittaa minulle jos
      haluat sähköpostiini [email protected]
      Timo

• komee kolli eiku kulli

Älä ota hiskiin yhteyttä se on puutteessa oleva paskanpuhuja,,ja huono sellanen!! Mä puolestani olen kirjailija ja mulla on ainakin kaks firmaa ja oon huipputaspon karateka ja 5 kertane suomenmestari nyrkkeilyssä yli kaksmetristen sarjassa!!! Ja musta vyö 100 metrin juoksussa!! Nii ja kerroiks mä et oon professori alppilan alaasteella ja vakityö!!!?

• Pahasti epäilevä

Se mitä tunnen tuollaisia kirjailijoita ovat jokainen juoppoja, sitä tarinaa ei saa aikaan kuin viinan voimalla ja ruinaamalla kun pää tyhjenee. Sitä haetaan netin sivuilta kuka haluaa olla pääosassa ja siten tongitaan ihmisten yksityisyyttä. Kannattaa varoa ennenkuin koti on tyhjennetty, oikeasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1870
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      373
      1719
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      215
      1229
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1111
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1056
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    9. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      82
      1011
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      991
    Aihe