Some - ärsyttääkö tällanen ketään muuta?

aips

Tuntuu, että nykyään kaikki pyörii somen ympärillä;

* S= someilija, vastaajana normi mie :D



S: Hei onksul instaa?
- Ei :s

*S mielessään*
Ja toi on mun kavereissa..?!?!?


S: Nii mites toi viesti mitä laitoin sulle faces? :)
- AAA emmä oo ehtiny viel käymää..

*S mielessään*
ÖÖÖÖÖ mä laitoin ton viestin kolme tuntii sit sulle, ja et oo muka nähny?!?!


S: Näitsä mun uusimman kuvan?
- ÄÄ emmä oo ollu täs nyt faces ku oon ollu duunis :s

*S mielessään*
Juuuu poistan kavereist eihä tost oo mtn hyötyy....


And again and again...

Onko muilla tästä huomion hakemisesta ahdistusta, vai onks tää teille ihan normi menoo?

Henk. koht. mun mielestä liian monelta huomion kerjääminen jokaiselta fb/insta/twitter etc. kaverilta menee HIEMAN yli..

5

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aips

      Ei kohtalotovereita..? Oonko mä ainut ketä ei oo kokoajan kännykässä kiinni, ku on muutaki tekemistä?

      • eikiinostasome

        Kiva kuulla etten ole ainoa. itse en käytä facebookia, tvitteriä tai mitään muutakaan. sinänsä koko asia ei siis koske minua millään lailla paitsi se on joskus rasittavaa kun joka puolella jauhetaan jatkuvasti somesta ja sitte ihmetellään kun en sitä käytä.


    • AIT

      Mä oon niiiiin samaa mieltä :)

    • eisomaleitatänne.enää

      Suunnillen hieman yli kahdenkymmenen vuoden aikana jolloin olen liikkunut täällä etelä suomessa ja etenkin pääkaupunki seudulla kulttuuri ym riennoissa, en ole nänhyt ainuttakaan mamua niissä.

      Teatteri, urheilutilaisuudet, kirjasto, taidenäyttelyt, museoiden erikois esitykset ja elokuva teatterin katsomo. Minkäänlaiset näyttelyt eivät kiinosta. Mutta kun halutaan perustaa oma valtio valtioomme ollaan repimässä rajoja kaikkeen siihen mihin me (vietä toistaiseksi) valtaväestö ollaan totuttu. Me käymme julkisesti, uimahallissa, emme vaadi virkistys matkoja yhteiskunnan varoilla - vaan olemme matkustamatta jos ei löydy rahaa. Heille pitää rakentaa kerros talot niihin lisättyine tykötarpeineen joihin ovat siellä somaliassa totytuneet. Kute esim. lautas antennit. Taulutelevio seinä ja keittiö ihan omituiseksi. Kuinka tämä on mahdollista, kun nuorisolleme ei ole ainutttakaan luukkua näyttää... Vahhukset makaavat paskaisissa vaipoissa makuhaavoineen.

      Ja tämä seuraava kokemani on vain jäävuoren huippu. Nainen tuli verio virastoon. Kysyen mitä nämä numerot on. Hänelle selitettiin. Yksi sarake oli vero joka häneltä oli otettu. Ymmärrettyään nainen huiveissan sai kauhistuttavan primitivi reaktien vaatien rahoja takaisin. Hän ei maksa mitään- Selvisi myös että joutuu omavastuu osuuden vuokrasta n 180€ maksamaan. Kiljui ettei maksa mitään ja lopettaa työnteon, jos oiken ymmärsin. Mukaan olevat 10 -14 eri-ikäistä lasta yhtyivät huutoon. Sodan julistus oli valmis ja niitä huora sanaa ja rasismista nainen kiljui. Minkälainen mielikuva tästä saadaan kun yleisessä virastossa ei osata alkeellisintakaan käytöstä. Tulee todella ankeaksi.

      Tototuus on tämä, meiltä viedään kaikki, meidät on jo alistettu syylistetty ja painostetaan antamaan se viimeinenkin vapaus. Tuota listaa voisin jatkaa loppu illan, katson kuitenkin paremmaksi yksilö tasollani pitää puoleni.

      Naisissa on niitäkin jotka joukossaa haluaa kehittyä, heidät vaiennetaan nyrkin iskuin ja lukitaan sisälle, jopa 5v pikku poika on oikeutettu löymäänn äitiään, joka antoi hänelle elämän.
      Vastaa
      Ilmianna
      Jaa
      Vastaa alkuperäiseen viestiin

      Orwel 1984

      Suunnillen hieman yli kahdenkymmenen vuoden aikana jolloin olen liikkunut täällä etelä suomessa ja etenkin pääkaupunki seudulla kulttuuri ym riennoissa, en ole nänhyt ainuttakaan mamua niissä.

      Teatteri, urheilutilaisuudet, kirjasto, taidenäyttelyt, museoiden erikois esitykset ja elokuva teatterin katsomo. Minkäänlaiset näyttelyt eivät kiinosta. Mutta kun halutaan perustaa oma valtio valtioomme ollaan repimässä rajoja kaikkeen siihen mihin me (vietä toistaiseksi) valtaväestö ollaan totuttu. Me käymme julkisesti, uimahallissa, emme vaadi virkistys matkoja yhteiskunnan varoilla - vaan olemme matkustamatta jos ei löydy rahaa. Heille pitää rakentaa kerros talot niihin lisättyine tykötarpeineen joihin ovat siellä somaliassa totytuneet. Kute esim. lautas antennit. Taulutelevio seinä ja keittiö ihan omituiseksi. Kuinka tämä on mahdollista, kun nuorisolleme ei ole ainutttakaan luukkua näyttää... Vahhukset makaavat paskaisissa vaipoissa makuhaavoineen.

      Ja tämä seuraava kokemani on vain jäävuoren huippu. Nainen tuli verio virastoon. Kysyen mitä nämä numerot on. Hänelle selitettiin. Yksi sarake oli vero joka häneltä oli otettu. Ymmärrettyään nainen huiveissan sai kauhistuttavan primitivi reaktien vaatien rahoja takaisin. Hän ei maksa mitään- Selvisi myös että joutuu omavastuu osuuden vuokrasta n 180€ maksamaan. Kiljui ettei maksa mitään ja lopettaa työnteon, jos oiken ymmärsin. Mukaan olevat 10 -14 eri-ikäistä lasta yhtyivät huutoon. Sodan julistus oli valmis ja niitä huora sanaa ja rasismista nainen kiljui. Minkälainen mielikuva tästä saadaan kun yleisessä virastossa ei osata alkeellisintakaan käytöstä. Tulee todella ankeaksi.

      Tototuus on tämä, meiltä viedään kaikki, meidät on jo alistettu syylistetty ja painostetaan antamaan se viimeinenkin vapaus. Tuota listaa voisin jatkaa loppu illan, katson kuitenkin paremmaksi yksilö tasollani pitää puoleni.

      Naisissa on niitäkin jotka joukossaa haluaa kehittyä, heidät vaiennetaan nyrkin iskuin ja lukitaan sisälle, jopa 5v pikku poika on oikeutettu löymäänn äitiään, joka antoi hänelle elämän.

      5000 merkkiä jäljellä
      Nimimerkki*

      Keskustelu24
      Yhteiskunta
      Maailman menoa
      Orwel 1984

      Takaisin ylös
      Luetuimmat

      Monikulttuurisuus on keisarin uudet vaatteet

      Monikulttuurisuutta myydään kansalle kuin se olisi jotakin enemmän. Samaan aikaan itketään kotouttamisen epäonnistumista. Mutta kotoutuminen vieraaseen kulttuuriin merkitsisi omasta kulttuurista luopumista, enemmän tai vähemmän. Tässä on sovittamaton ristiriita. Monikulttuurisuus on nemmän ongelmia.

      Tämä(kin) mahtava ääni

      olisi jäänyt kuuntelematta, jos a hitler ja murha-marski olisivat saaneet tahtonsa läpi. Olisiko Barbara kuhttps://www.youtube.com/watch?v=78Ruh0ewBVoolut Treblinkassa vaiko Auschwitsissa, olisi ollut nazien päätettävissä: https://www.youtube.com/watch?v=78Ruh0ewBVo

      Sokeilla on vähän ystäviä

    • Halla-ahon_äänestäjä

      SOMESSA EI OLE MUUTA VIKAA KUIN MAHDOLLINEN SISÄÄNLÄMPIÄVYYS, SAMANMIELISTEN KAVEREIDEN PEUKUTTELU, iltalehtien heikkotasoisten blogistien kehuminen tai haukkuminen ja mukasuuriksi nostettujen sekundauutisten levittäminen. PAREMPI OLISI LUKEA VÄHEMMÄN JA NÄHDÄ SUURET LINJAT big picture JOS MAHDOLLISTA, tietenkin helppo sanoa, mutta vaikea tehdä, eli laatulehtiä melkein aina ulkomaisia seuraamalla, niissä tulee suorempaa puhetta nopeammin ja vähemmän peittelyä

      SOININ ENSIMMÄINEN TEHTÄVÄ PÄÄMINISTERINÄ ON PANNA YLEN VALEHTELU KURIIN YLEVERO LOPETTAMALLA, Yle kokonaan maksutelevisioksi, jos valehtelu ei lopu, valehtelua sieltävä sitten maksaa, ei muut

      Kremlinpunainen ja islaminvihreä propaganda on noussut Ylen päätyöksi. ONGELMAKSI SUOMESSA ON NOUSSUT YLE, VERORAHOILLA YLLÄPIDETTÄVÄ VALEHTELU- JA VÄÄRISTELYKONE, Hesarin voi jättää tilaamatta mutta Yle saa rahansa veroista ja valehtelee ja peittelee suut ja silmät täyteen veronmaksajille. KATSO tiedote, MITEN VALTAMEDIA VALEHTELEE YLEISESTI ELI YLE- JA HESARI-VALHEET PERUSSUOMESTA JA MAAHANMUUTOSTA, KATSO ESITYS http://qsb.webcast.fi/p/ps/ps_2015_0402_tuumaustunti/Tuumaustunti02042015.pdf

      Matti Putkonen kertoo SUULLISESTI TÄMÄN VIDEON ALUSSA KOHDASSA 2:45, MITEN YLE ON JÄÄNYT KIINNI PROPAGANDAOHJELMISTAAN https://dreambroker.com/channel/dbiqeuet/iframe/a1bba0wr

      ESIMERKKI YLEN PROPAGANDASTA JA VALEHTELUSTA: ONKO SUOMALAINEN JOURNALISMI RUOTSALAISTUMASSA? Yle ensin väisteli ja siten perusteli; Emme olisi luotettavia, riippumattomia tai puolueettomia, jos olisimme jättäneet ohjelman tekemättä Soinin hermostumisen vuoksi. Lakien ja säädösten lisäksi Yleisradio noudattaa omia eettisiä ohjeita.

      KETKÄ OVAT KYKENEVIÄ HALLITUKSEEN -Yle on ottanut isänmaalliseksi tehtäväkseen valistaa kansalaisia siitä, että ketkä eivät ainakaan kykene. -Tästä tehtiin monta valheellista ja vääristeltyä uutista ja koskaan ei edes tarkistettu puoluetoimistolta.

      TOIVOMME YLEN ENNEN ENNEKKÖÄÄNESTYSTÄ RYHDIKKÄÄSTI JA JULKISESTI KERTOVAN; MIKSI? ESIMERKKI HESARIN HUIJAUKSESTA: SAMASTA TUTKIMUKSESTA AIVAN VASTAKKAISET

      Suomalainen lehdistö: Britannia hyötyy miljardeja EU-maahanmuutosta. http://www.hs.fi/ulkomaat/a1415157370637

      Brittilehdistö: Maahanmuuttajat ovat saaneet 120 miljardia puntaa enemmän kuin mitä ovat maksaneet veroja. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2821151/Non-EU-migrants-State-costing-British-finances-120billion-1995.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe