kun oisin lähdössä porukoitten kaa matkalle mut en haluu istuu yksin hotellissa... eli missä myydään alkoholijuomia ravintoloissa 14 vuotiaalle? jos ei toi oo mahdollista niin jos porukat hakee ja tuo mulle niin tuleeks siitkin vittuilut'???????
missä ei ois tiukkoja
3
417
Vastaukset
- Setä tai Täti
HEH HEH !
Odotat nyt vaan kiltisti 3-4 vuotta ja säästät rahaa !
Sitten pääset melkein minnevaan (ja kunnon reissuun) ja ei kysellä papereita.
Vittuilua kuulet kaikkein pahiten ja eniten jos joudut pyytämään muita hakemaan drinksut !!!!
Toisaalta mm. raha ja käytös ratkaisevat monessa paikassa !
Mutta 14v. olet kyllä minusta liian nuori kännäämään !!!! - alla
No kyllähän baareihin pääsee jokapaikassa alle 18-vuotiaat.....paitsti tietenkin suomessa.
- Minna A
Melkein kaikkialla (Ranska, Italia, Espanja, Kreikka...) pääsee hyvinkin 14-vuotiaana baariin ja yökerhoihin jos ei näytä lapselta tai jos on hyvännäköinen. Periaatteessa ikärajat on ainakin discoissa mutta juomia saa kyllä ja tietysti myös ruokakaupoista. Kyllä minulle 14-vuotiaana tarjoiltiin hienossa ravintolassa shampanjat kuten muillekin eikä koskaan ole rajoitettu sisäänpääsyä. Tosin en juonyt paljon enkä nykyään ollenkaan, tarkoitus oli enemminkin hauskanpito kuin juominen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117