Onko olemassa jotain suojakalvoa joka poistaa tai peittää naarmut niin ettei ne haittaa enää?
Nintendo 3ds alanäytön naarmut?
4
99
Vastaukset
- Voooi hitsi
No ei niitä enää pysty valitettavasti poistamaan, mutta sen voi kyllä suojata erillisellä suojakalvolla ettei enempää naarmuuntuisi tai pahentuisi ne aikaisemmat. En ole perehtynyt, mutta varmaan ihan peruskaupoista saa niitä kalvoja, ja jos ei niin ainakin pelikaupoista ja nettikaupoista :)
- normiatylus?
Miten olet saanut naarmuja alanäyttöön? Oletko käyttänyt tarvikestylusta?
Itselläni ei ole naarmuja alanäytössä, vaikka stylusta tuleekin käytettyä melko ronskilla kädellä. - Hmm...
Itsekin ihmettelin, että miten siihen saa pelaamista haittaavia naarmuja :O Jollei siis ota ihan asiakseen sitä tarkoituksella naarmuttaa...
Ihan vaan nyt sillä kysyn, että osaa sitten itse varoa. Oma 3ds on naarmuton. Kansi on kiinni aina kun ei pelata. Eikä sillä styluksellakaan tartte sitä näyttöä hakata. Kevyt hipasu kyllä riittää hyvin. Yleensä en edes stylusta käytä, vaan sormilla ihan näpelöin sitä näyttöä. Stylus otetaan käyttöön vasta sitten, kun on jotain tosi tarkkaa piperrettävää, tai jos peli toimii ainoastaan kosketusnäytöllä. Noita mun pelejä on pystynyt osaa pelaamaan ihan nappuloillakin, ettei sitä alanäyttöä tartte ollenkaan hiplata, jos ei halua.
Ja mitä tulee konsoleihin ja tarvikekapineisiin... Olen sanonut sen ennenkin ja sanon taas... Vaikka ne tarvikekamat onkin halvempia ja ehkä näennäisesti joskus jopa parempia, niin ihan omalla kokemuksella suosittelen pysymään alkuperäisen valmistajan välineissä. Ei tule ikäviä yllätyksiä. Ja tämä koskee mitä tahansa konsolia.- viiltäjä jack
Voisin veikata että alottaja on sortunut käyttämään jotain tavallista kynää tai jotain muuta sellaista kun alkuperäinen stylys on ollut hukassa. Itsekin tehnyt saman virheen joskus aikanaan kun en osannut pitää huolta tavaroistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051699
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101048Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111019Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718