ruskeita pilkkuja ja nyt reikiä, olen myrkyttänyt kirvat ja kastellut ihan normaalisti. Se on Viktoria viimesyksynä istutettu, samoilla vaiheilla on omenapuita ja marjapensaita se ovat ihan tavallisessa kunnossa, eli pohjalla on soraa ja roskapuuta, joka johtaa veden pois ja pinnassa maata noin 0,5m, lantaa en ole sille antanut enkä leikannut.
Luumupuun lehdissä on
3
3231
Vastaukset
- Eedenistä itään
Luumupuun haulitauti, siis sienitauti. Haulitautiin ei ole tietääkseni lääkettä tai torjuntakeinoa.
- nojoon
Ei välttämättä ole mikään tauti vaan kaikkien elollisten riivaus - joku syö mun lehtiä.
Kuuluu normaaliin elämänkiertoon, että joskus muutama reikä lehtiin jopa tulee.
Vain lehtien mainoskuvauksissa kaikki on "täydellistä", mutta luonnossa ei sitten niinkään.
Kaikki on ihan hyvin ja luumupuu on elossa - sehän se on tärkeintä.
Ensi keväänä siinä on taas ne kauniin vihreät virheettömät lehdet, joita voisi kuvata Glorian sivuille.
jeps niihän se on, onneksi ei taida jatkua, ellei oo taas jokin kummallinen kevät.
Kiitos tiedosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761043
Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka38842- 100819
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!34728Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa43678Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56668Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s52559- 32550
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r52463Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14461