Miks Lpr:ssa ei oo hyvän näkösii miehii?
Tai siis on niitä muutama, molemmat on yli 23 ja toinen varattu. Damn!
Miksi...?
23
3491
Vastaukset
- Se toinen
Siksi kun ei täällä ole niitä hyvännäköisiä naisiakaan.
- Kruuse
no siinäpäs onkii sitte mietittävää. Ehkä oot liikkunu aina väärässä paikassa... millanes se hyvännäköne mies ylipäätään on? Onks se yhtä kun komee? Onks esim. Vutilo hyvännäköne?
- Vutilo
No tietysti oon komee. Ihan vutiloiden kärkipäätä.
Kruusen ei tarvii olla enää komee, ku ootkin siirtyny radio hommiin. Sieltä YleX:ltä pongasin sut yks päivä.
- KMan_
Nythän sie vitsin murjaisit. Todellisuudessa Lappeenranta lienee yksi parhaista paikoista koko maailmassa laadukkaiden sinkkupoikien löytämisen suhteen...
- Nipa
Jaahas jaahas, vai sillä tavalla.
Kuules en mä oo vasta kun 22 ja vielä sinkkukin!
Ei olla sit taidettu kait törmätä. =)- Ghost
eipä sit vissiin olla... :D xP
- rappeenlanta
Sen takia, koska vasta yli 25v ovat miehiä. Sitä nuoremmat ovat poikia :)
- T. Tuhma
Muualla vuosia jo asuneena voin kertoa, että vain juntit jäivät Lappeenrantaan. Kun nykyisin
keskustelee jonkun lappeenrantalaisen kanssa,
niin melkein voi kysyä, että millä sahalla sie
oletkaan töissä, jos ei ole sitten kortistossa. Jos elämässä eteenpäin haluat,
niin muuta kiireesti. - Kateellinen
T. Tuhma kirjoitti:
Muualla vuosia jo asuneena voin kertoa, että vain juntit jäivät Lappeenrantaan. Kun nykyisin
niin muuta kiireesti.Elämänkatsomuksesi on kadehdittavan yltäkylläinen :)
- KMan_
T. Tuhma kirjoitti:
niin muuta kiireesti.Lappeenrannan nuorista sinkkumiehistä kyllä merkittävä osa hankkii itselleen korkeaa koulutusta esim. yliopistossa, ammattikorkeakoulussa tai maasotakoulussa. Sanoisinkin, että yleisesti ottaen lappeenrantalaispoitsut ovatkin epäjuntimpia kuin muualla maassa keskimäärin. Muualta Suomestahan päinvastoin tulee runsaasti fiksuja sinkkupoikia nimenomaan Lappeenrantaan opiskelemaan, esim. yliopistoon.
Se on totta, että opiskelujen jälkeen monikaan ei Lappeenrantaan jää, eikä siinä järkeä olekaan, koska Lappeenrannassa ei ole töitä eikä naisia. Itse kaupungissa ei muuten ole sinänsä mitään vikaa. - P.J
KMan_ kirjoitti:
Lappeenrannan nuorista sinkkumiehistä kyllä merkittävä osa hankkii itselleen korkeaa koulutusta esim. yliopistossa, ammattikorkeakoulussa tai maasotakoulussa. Sanoisinkin, että yleisesti ottaen lappeenrantalaispoitsut ovatkin epäjuntimpia kuin muualla maassa keskimäärin. Muualta Suomestahan päinvastoin tulee runsaasti fiksuja sinkkupoikia nimenomaan Lappeenrantaan opiskelemaan, esim. yliopistoon.
Se on totta, että opiskelujen jälkeen monikaan ei Lappeenrantaan jää, eikä siinä järkeä olekaan, koska Lappeenrannassa ei ole töitä eikä naisia. Itse kaupungissa ei muuten ole sinänsä mitään vikaa.Fiksuja? Näytä yksikin fiksu joka kävelee paskat haalareissa huutaen yhteen ääneen, lähinnä nämä idiootit näyttävät vain säälittäviltä pelleleiltä joilta on alkeellisimmatkin käyttäytymistavat unohtunu sinne korkeakoulun maastoon. Toisaalta miehet naista myöden eli tyhmä ämmä tuskin järkevää äijääkään itselleen saa.
- KMan_
P.J kirjoitti:
Fiksuja? Näytä yksikin fiksu joka kävelee paskat haalareissa huutaen yhteen ääneen, lähinnä nämä idiootit näyttävät vain säälittäviltä pelleleiltä joilta on alkeellisimmatkin käyttäytymistavat unohtunu sinne korkeakoulun maastoon. Toisaalta miehet naista myöden eli tyhmä ämmä tuskin järkevää äijääkään itselleen saa.
Pojat on poikia riippumatta kaupungista tai koulutuksesta. Rellestäminen kuuluu opiskelijaelämään. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa miksikään, että yliopisto-opiskelijalla on varmasti keskimäärin enemmän älliä päässä kuin jollain "duunari-Reiskalla".
Olen aivan varma siitä, ettei Suomessa ole yhtään kaupunkia, jossa olisi suhteessa enemmän fiksuja sinkkupoikia kuin Lappeenrannassa. Tai jos itse keksit yhdenkin, niin kerro toki. - Lähiöiden Travolta
P.J kirjoitti:
Fiksuja? Näytä yksikin fiksu joka kävelee paskat haalareissa huutaen yhteen ääneen, lähinnä nämä idiootit näyttävät vain säälittäviltä pelleleiltä joilta on alkeellisimmatkin käyttäytymistavat unohtunu sinne korkeakoulun maastoon. Toisaalta miehet naista myöden eli tyhmä ämmä tuskin järkevää äijääkään itselleen saa.
Käypä joskus yliopistolla kurkkimassa ovenraosta, millaisia luentoja siellä pidetään, ja kerro kuinka paljon niistä ymmärsit. Vasta sen jälkeen sulla voi olla perspektiiviä teekkareiden älykkyyteen :)
- Sergi
Lähiöiden Travolta kirjoitti:
Käypä joskus yliopistolla kurkkimassa ovenraosta, millaisia luentoja siellä pidetään, ja kerro kuinka paljon niistä ymmärsit. Vasta sen jälkeen sulla voi olla perspektiiviä teekkareiden älykkyyteen :)
En kehottaisi ketään menemään yliopiston liepeille hengailemaan. Ainakaan nuoria, eikä etenkään naisia. Vahtimestareilla on oikeus valita jokainen Skinnarilanniemelle osannut kouluun kirjoille osana erityislahjakkaiden erikoispikavalintakiintiötä.
- P.J
KMan_ kirjoitti:
Pojat on poikia riippumatta kaupungista tai koulutuksesta. Rellestäminen kuuluu opiskelijaelämään. Se ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa miksikään, että yliopisto-opiskelijalla on varmasti keskimäärin enemmän älliä päässä kuin jollain "duunari-Reiskalla".
Olen aivan varma siitä, ettei Suomessa ole yhtään kaupunkia, jossa olisi suhteessa enemmän fiksuja sinkkupoikia kuin Lappeenrannassa. Tai jos itse keksit yhdenkin, niin kerro toki.Mä en oo ikinä sitä ymmärtäny miksi nämä tulevaisuuden "toivot" eli toivottomat pitää jotenkin vitun hienona tulla ravintolaan huutamaan ja sikailemaan ne rumat haalarit niskassa, kun ei sinne pääse se duunarikaan niissä paskasissa vermeissä ja sitäpaitsi se duunari sentään ymmärtää jättää ne haalarit työpaikalle..
Y-O spedestä kuoriutuu puku-urpo jolta samoin tein katoaa se "vekkulimainen teekkarihuumori" ja tilalle astuu paskanjäykkä tasohyppelijä joka firman vuotuisissa pikkujouluissa hakkaa pomon selän sairaalakuntoon kieli perseessä, "hyvä jorma, ha haa!!" sekä epätoivoisesti yrittää saada sihteeriltä pillua kertomalla niitä vitun typeriä teekkarivitsejä ja olemalla mukahauska.
Että mä yksitysyrittäjänä säälin teitä, monta vuotta tiskin takaa kattelleena. Tippaakaan en kadehdi.
Toisekseen olen oman heteroseksuaalisuuteni löytänyt jo kaksi vuosikymmentä sitten joten henk,koht en ole kiinnostunut sinkkupoikien lukumäärästä suhteessa muuhun asukaslukuun, edes valtakunnallisella tasolla ajateltuna.
Sen sijaan ajattelen että venäjällä on 7 milj.naista enemmän kuin miestä..siis yli Pietarin kokoinen kaupunki täynnä yksinäisiä sinkkunaisia,HIPHEY!! - KMan_
P.J kirjoitti:
Mä en oo ikinä sitä ymmärtäny miksi nämä tulevaisuuden "toivot" eli toivottomat pitää jotenkin vitun hienona tulla ravintolaan huutamaan ja sikailemaan ne rumat haalarit niskassa, kun ei sinne pääse se duunarikaan niissä paskasissa vermeissä ja sitäpaitsi se duunari sentään ymmärtää jättää ne haalarit työpaikalle..
Y-O spedestä kuoriutuu puku-urpo jolta samoin tein katoaa se "vekkulimainen teekkarihuumori" ja tilalle astuu paskanjäykkä tasohyppelijä joka firman vuotuisissa pikkujouluissa hakkaa pomon selän sairaalakuntoon kieli perseessä, "hyvä jorma, ha haa!!" sekä epätoivoisesti yrittää saada sihteeriltä pillua kertomalla niitä vitun typeriä teekkarivitsejä ja olemalla mukahauska.
Että mä yksitysyrittäjänä säälin teitä, monta vuotta tiskin takaa kattelleena. Tippaakaan en kadehdi.
Toisekseen olen oman heteroseksuaalisuuteni löytänyt jo kaksi vuosikymmentä sitten joten henk,koht en ole kiinnostunut sinkkupoikien lukumäärästä suhteessa muuhun asukaslukuun, edes valtakunnallisella tasolla ajateltuna.
Sen sijaan ajattelen että venäjällä on 7 milj.naista enemmän kuin miestä..siis yli Pietarin kokoinen kaupunki täynnä yksinäisiä sinkkunaisia,HIPHEY!!Venäjän tilanne ei paljon Lappeenrannan sinkkupoikia lohduta ainakaan niin kauan kuin tuossa maiden rajalla on valtava rautaesirippu... Koko tilanne tietysti muuttuu täysin, jos maiden välille tulee joskus viisumivapaus. Sen jälkeen kysyntä ja tarjonta epäilemättä kohtaavat niin rajan tällä kuin toisellakin puolella... Sitten on suomityttöjenkin panostettava enemmän ulkoiseen olemukseensa ja opittava olemaan vähän vähemmän bitchmäisiä.
- Lisa
T. Tuhma kirjoitti:
niin muuta kiireesti.Voi helvetti että mie oon teitä itserakkauksia täys... 'missäs sahalla olet töissä vai peräti kortistossa' jne. Vai että sahalla olo tekee juntin, ja kortistossa oleva on ja? Itse olen nyt työtön, kun en valmistumisen jälkeen saanut töitä, mutta en pidä itseäni yhtään muita tyhmempänä tai juntinpana. Itseasiassa pidän itseäni sinunlaisiani paljon viisaanpana, koska katson ihmisessä ammatin taakse, enkä tuomitse ketään pintaraapaisulta.
Mutta, omapahan on menetykses, voi jäädä moni mielenkiintonen tyyppi tuntemattomaksi. - Unski
P.J kirjoitti:
Mä en oo ikinä sitä ymmärtäny miksi nämä tulevaisuuden "toivot" eli toivottomat pitää jotenkin vitun hienona tulla ravintolaan huutamaan ja sikailemaan ne rumat haalarit niskassa, kun ei sinne pääse se duunarikaan niissä paskasissa vermeissä ja sitäpaitsi se duunari sentään ymmärtää jättää ne haalarit työpaikalle..
Sen sijaan ajattelen että venäjällä on 7 milj.naista enemmän kuin miestä..siis yli Pietarin kokoinen kaupunki täynnä yksinäisiä sinkkunaisia,HIPHEY!!...ehdottomasti kanssasi samaa mieltä.
- Tämä
mitä moinen ruma ämmä moisella tiedolla tekee?
- Ghost
Se ei varmaankaan kuulu sulle Hra. Rumin kaikista
Ja oon ainaki omasta mielestäni kaunis ja on mua kauniiks sanottukki, et ole hiljaa ku et oo mua ees koskaan nähny! - Touho
Ghost kirjoitti:
Se ei varmaankaan kuulu sulle Hra. Rumin kaikista
Ja oon ainaki omasta mielestäni kaunis ja on mua kauniiks sanottukki, et ole hiljaa ku et oo mua ees koskaan nähny!Tosiaan, kukkiihan se perunakin! Ja niinkuin saimme pari päivää sitten lukea iltasanomista että suomalaisten mielestä sisäinen kauneus on tärkeintä! ja voin kyllä yhtyä siihen lauseeseen, mutta tottakai jotain merkitystä naamakertoimellakin on...
- Kruuse
Touho kirjoitti:
Tosiaan, kukkiihan se perunakin! Ja niinkuin saimme pari päivää sitten lukea iltasanomista että suomalaisten mielestä sisäinen kauneus on tärkeintä! ja voin kyllä yhtyä siihen lauseeseen, mutta tottakai jotain merkitystä naamakertoimellakin on...
... =) enpäs sanokkaa mitää.
- T. Tuhma
Kruuse kirjoitti:
... =) enpäs sanokkaa mitää.
Olen syntyperäisiä Lappeenrantalaisia ja elämä-
ni parhaimpana tekona pidän sitä, kun osasin ai-
koinaan sieltä lähteä. Sukulaisia siellä vielä
toki on ja kun sieltä päin tullaan autolla ihmis-
ten ilmoille, niin tytär takapenkillä on sanonut,
kun Hesan radiokanavat alkavat autossa kuulumaan:
huh, huh, hyvä kun sieltä junttilasta päästiin.
Itse en heitä nyt niin juntteina pidä, mutta il-
meisesti se hirveä murre saa sen aikaan. TV:ssäkin hölmö puhuu aina karjalan murretta tai
sitten savoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938