Poika on masennuksen syövereissä.
Tuli lomille ammattikorkeasta.
Mikähän sitä vaivaa.
Minulla on syöpä, mutta olen ihan iskussa.
Olen pojan isä.
Mikä masentaa
6
684
Vastaukset
- älä huoli
sellaisia ne nuoret ovat. kyllä se menee ohi.
koitapa pärjäillä. hyvät jatkot. - neuvop
Jos voisit kysyä häneltä missä mättää?
Tokkopa se sinun aiheuttamaasi on. - Repe
Pelle, MNP, poikaasi masentaa.
- ossiii
Olettekohan se Repe Ruutikallo, joka taannoin paritti vaimoaan chat-kanavalla?
- *elämästä masentunut*
Ajattelin juuri kirjoittaa tälle samaiselle palstalle itsestäni ja omista tuskistani. Mulla on vähän sama juttu, kuin pojallasi. Mun masennukseni johtuu siitä, että ei ole ketään jolle voisi puhua omista ongelmistaan. Ei ketään joka voisi kuunella ja ymmärtää esim. vanhemmat ja ystävät. Voi olla, että vaikka kysyt häneltä mikä häntä voisi vaivata hän varmaan sanoo, että ei ole mitään hätää. Tässä tapauksessa tosin epäilen, että poikasi miettii sairautta joka sinulla on. Niin varmasti minäkin miettisin... Muuta en osaa sanoa. :/
- elämästä masentunut
Ajattelin juuri kirjoittaa tälle samaiselle palstalle itsestäni ja omista tuskistani. Mulla on vähän sama juttu, kuin pojallasi. Mun masennukseni johtuu siitä, että ei ole ketään jolle voisi puhua omista ongelmistaan. Ei ketään joka voisi kuunella ja ymmärtää esim. vanhemmat ja ystävät. Voi olla, että vaikka kysyt häneltä mikä häntä voisi vaivata hän varmaan sanoo, että ei ole mitään hätää. Tässä tapauksessa tosin epäilen, että poikasi miettii sairautta joka sinulla on. Niin varmasti minäkin miettisin... Muuta en osaa sanoa. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994