Elokuussa uusi

Yaris Make

Yaris Suomeen. IS: Ensi syksynä lanseerattava uudistunut Yaris tulee muuttumaan merkittävästi aiemmasta, kertoo Toyota Auto Finland.
Toyotan mukaan Yariksen muotoilu muuttuu "aiempaa raikkaammaksi ja sisätilat sekä ajo-ominaisuudet kehittyvät entisestään". Uudistusten myötä Yaris vahvistaa Toyotan mielestä myös entisestään asemaansa Suomen myydyimpänä mallina pienten autojen segmentissä.
Suomessa Yaris on ollut viime vuodet lähes poikkeuksetta kokoluokkansa ostetuin automalli. Tilastojen mukaan Yaris säilyttää jälleenmyyntiarvonsa hyvin. Viime vuonna Toyota Yarisia rekisteröitiin maassamme 2 693 kappaletta, mikä toi sille segmenttinsä ykköspaikan ja 19 % markkinaosuuden.

8

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yaris2012

      Kyllähän se on koeajettava heti. Taitaa mennä 2012 Yaris vaihtoon,kun jälleenmyyntiarvokin on kohdallaan. Tosin tuttu totesi että tollahan ajat ainakin 10 vuotta huolettomasti. Mutta ainahan uudella mukava päästellä.

    • yarisnisti
    • Aygo

      On tuo naamavärkki sen verran levällään etten moista kuvatusta ostaisi.

    • se on tosi iso

      Joo, ehkä "pientä" liioittelua moottoritilan ilmanoton aukossa, olisiko vähän pienempi riittänyt.

      • Yaris make

        Siitä näyttäis olevan paremman näköinen malli. Mutta ei tuoda Suomeen.


    • Tuhnu moottori

      Kesäkuussa ainakin Rio ja Fiesta olivat myydympiä kuin Yaris. Helppo ymmärtää kun katselee moottoreiden suoritusarvoja.

      • Just joo

        Juu näytää olevan Kiassa 10hv. enemmän ja kiihtyvyys 0-100 on 0,2 sek. parempi. On "selvä ero" :) Täytyy myöntää ,että on kyllä paremman näköinen. Tutulla on Ceed ja sen verran pikkuvikoja että en Kiia ostais.


    • Levii ku Elanto

      Mutta ehkä ymmärrys loppuu kun katsoo noiden Rion ja Fiestan moottoriremontin kustannusarvioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe