Vice city helpoks

rubblebobble

Aina näitä samoja koodi juttuja tänne tullaan kyselemään tai pelin läpi pääsy juttuja, mutta ladatkaa semmonen juttu, että saatte kuolemattomuuden, rahaa, "loppumattomat" luotiliivit, loppumattomat ammukset, ajat stoppiin aika tehtävistä tai sun muuta. Ihan lälly peli silloin. Siihen ei tarvi kirjottaa mitään koodeja. Suosittelen että ootte ainakin kerran pelannu sen pelin läpi ilman helpotuksia.

Mun mielestä on ainakin kiva välillä purkaa kiukkuansa armeijan kanssa kuolemattomana tai virittää miljoonan tonnin painonen auto joka kulkee lähes äänen nopeutta ja jota ei pysäytä muut autot, ja joka kiihtyy huippunopeuteensa parissa sekassa ja pysähtyy täysin heti.

7

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ryo_Yung

      Tuossahan menee into melkein heti. Tuollaista on turha tehdä, heittää mielummin koko peli roskikseen jos tuollaista tekee, vaikka on menty peli 1-3 kertaa läpi. Ehkä pari yksinkertaista cheattia on ihan hyvä jos on mennyt kerran ja muutaman kerran läpi VC:n, mutta loppumattomat suojaliivit, ammukset, 1000tonnin painoinen rekka joka kiihtyy pikku ajassa hemmetisti ja pysähtyy sekassa: Maailman turhin asia.

      • JaNzKu

        Jos pelin vetää läpi monta kertaa niin ei sitä enää jaksa pelata. Koodeista saa uutta verta.
        Jos sekin tympii, pistä peli syrjään muutmaksi kuukaudeksi niin jaksat taas.


      • Ryo_Yung
        JaNzKu kirjoitti:

        Jos pelin vetää läpi monta kertaa niin ei sitä enää jaksa pelata. Koodeista saa uutta verta.
        Jos sekin tympii, pistä peli syrjään muutmaksi kuukaudeksi niin jaksat taas.

        "Koodeista saa uutta verta"
        Juu niin saa, harmi vain ei yhtä kauaksi aikaa kuin ilman koodeja, mitä olen kokenut. Sama juttu vaikka odottaisit kuukauden ja pelaisit taas, niin sama tylsyys tulee hetken päästä.


      • sd.
        Ryo_Yung kirjoitti:

        "Koodeista saa uutta verta"
        Juu niin saa, harmi vain ei yhtä kauaksi aikaa kuin ilman koodeja, mitä olen kokenut. Sama juttu vaikka odottaisit kuukauden ja pelaisit taas, niin sama tylsyys tulee hetken päästä.

        Sori vaan mutta minun tietääkseni tuossa pelissä ei ole kuolemattomuus koodia...


      • Ryo_Yung
        sd. kirjoitti:

        Sori vaan mutta minun tietääkseni tuossa pelissä ei ole kuolemattomuus koodia...

        Ainut helttiä antava koodi mitä siinä saa on vain se, että antaa vain 100 hp ja sut voidaan ampua silti.


      • Ryo_Yung kirjoitti:

        Ainut helttiä antava koodi mitä siinä saa on vain se, että antaa vain 100 hp ja sut voidaan ampua silti.

        Kuolemattomuuden saa kun lataa erikseen sellasen modin. Nappia painaa ja kaikki on mahollista.
        Ja koodeista saa hetkeksi "uutta verta" kun on pelannu peliä tylsyyteen asti ilman koodeja. Sillon saa pelaa sitä enemmän. Eikä kukaan oo pakottanu koodejä käyttämään eli turha siitä on itkee sellasille jotka niitä käyttää. Eli teitä silloin tavallaan "ärsyttää" toisten koodien käyttö.
        Noh, vaikuttaako se sitten teidän anti-cheat pelaajien pelaamiseen? Ei kyllä pitäs vaikuttaa.
        Vai saako se elämänne tuntumaan turhalta?
        Ei todellakaan.

        Pidätte vaan mielessä että koodit sun muut haksaukset on lapsille, noboille ja semmosille vähän vajaille.
        Näin saatte hyvän mielen.

        Mut jos ei auta niin soittakaa ihmeessä poliisille, tai palokunta paikalle tykittään vedellä. Jenkkiarmeija siinä samalla.

        Heh oli kiva kirjottaa tommosta sontaa :)
        Saas nähä mimmosia itQ parQ with teinix language - viestejä tulee.


      • Ryo_Yung
        lammas-jr kirjoitti:

        Kuolemattomuuden saa kun lataa erikseen sellasen modin. Nappia painaa ja kaikki on mahollista.
        Ja koodeista saa hetkeksi "uutta verta" kun on pelannu peliä tylsyyteen asti ilman koodeja. Sillon saa pelaa sitä enemmän. Eikä kukaan oo pakottanu koodejä käyttämään eli turha siitä on itkee sellasille jotka niitä käyttää. Eli teitä silloin tavallaan "ärsyttää" toisten koodien käyttö.
        Noh, vaikuttaako se sitten teidän anti-cheat pelaajien pelaamiseen? Ei kyllä pitäs vaikuttaa.
        Vai saako se elämänne tuntumaan turhalta?
        Ei todellakaan.

        Pidätte vaan mielessä että koodit sun muut haksaukset on lapsille, noboille ja semmosille vähän vajaille.
        Näin saatte hyvän mielen.

        Mut jos ei auta niin soittakaa ihmeessä poliisille, tai palokunta paikalle tykittään vedellä. Jenkkiarmeija siinä samalla.

        Heh oli kiva kirjottaa tommosta sontaa :)
        Saas nähä mimmosia itQ parQ with teinix language - viestejä tulee.

        Nyt puhuimmekin koodista, ei moodista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe