Nyt on se viimeinen hetki VANHEMPIEN aktivoitua ja vaikuttaa! Uutta varhaiskasvatuslakia viimeistellään ja lakiehdotuksesta on poistumassa ryhmien lapsimäärän ylärajat ! Herttinen sentään .....
Tehkää vanhemmat nyt aktiivisesti jotain ja pian . Tämä tietää sitä, että kunnat voivat ottaa lapsiryhmiin mielin määrin lapsia lisäpaikoille ja henkilökunta ei voi mitään.!
Asiantuntijat ovat tätä vastaa ,samoin liitot, mutta ei auta. Vanhempien on nyt noustava esiin lastenne parhaaksi.
Huomio..!
2
117
Vastaukset
- ihmettelen suuresti
Olisiko, asian puolesta adressin perustamisen paikka.
Aivan käsittämätöntä tämä rahan aiheuttama sokeus, ettei eroteta enää oikeaa väärästä.
Lapsia on helppo kokoomus-kapitalisitien ristää ja polkea, kun he eivät kykene itse puolustautumaan ja etujaan ajamaan. Sama myös vanhuspuolella.
Kyllä meitä tavallisia kansalaisia pidetään nyt totaalisen tolloina ja alistetaan alimpaan koloon. - ...
Alle kolmevuotiaat pois päiväkodeista jos lapsen kannalta ei pystytä tarjoamaan riittävän hyvää hoitoa. Turha on pitää mökää siitä miten tulisi organisoida ryhmät piennimmiksi samalla kun jatkuvasti taaperoikäisten määrä päiväkodeissa kasvaa. Vanhempien olisi todella tehtävä adressi taaperoiden puolesta. On edesvastuutonta päättäjien ja kuntien puolelta tarjota päiväkotihoitoa alle kolmevuotiaille joka asttaa tämän ikäiset lapset jatkuvalle stressille alttiiksi koska ei yksinkertaisesti ole varaa parempaan. Kyllä olisi silloin eettisempää luopua koko alle kolmevuotiaiden hoidosta päiväkodeissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374