Nyt on se viimeinen hetki VANHEMPIEN aktivoitua ja vaikuttaa! Uutta varhaiskasvatuslakia viimeistellään ja lakiehdotuksesta on poistumassa ryhmien lapsimäärän ylärajat ! Herttinen sentään .....
Tehkää vanhemmat nyt aktiivisesti jotain ja pian . Tämä tietää sitä, että kunnat voivat ottaa lapsiryhmiin mielin määrin lapsia lisäpaikoille ja henkilökunta ei voi mitään.!
Asiantuntijat ovat tätä vastaa ,samoin liitot, mutta ei auta. Vanhempien on nyt noustava esiin lastenne parhaaksi.
Huomio..!
2
189
Vastaukset
- ihmettelen suuresti
Olisiko, asian puolesta adressin perustamisen paikka.
Aivan käsittämätöntä tämä rahan aiheuttama sokeus, ettei eroteta enää oikeaa väärästä.
Lapsia on helppo kokoomus-kapitalisitien ristää ja polkea, kun he eivät kykene itse puolustautumaan ja etujaan ajamaan. Sama myös vanhuspuolella.
Kyllä meitä tavallisia kansalaisia pidetään nyt totaalisen tolloina ja alistetaan alimpaan koloon. - ...
Alle kolmevuotiaat pois päiväkodeista jos lapsen kannalta ei pystytä tarjoamaan riittävän hyvää hoitoa. Turha on pitää mökää siitä miten tulisi organisoida ryhmät piennimmiksi samalla kun jatkuvasti taaperoikäisten määrä päiväkodeissa kasvaa. Vanhempien olisi todella tehtävä adressi taaperoiden puolesta. On edesvastuutonta päättäjien ja kuntien puolelta tarjota päiväkotihoitoa alle kolmevuotiaille joka asttaa tämän ikäiset lapset jatkuvalle stressille alttiiksi koska ei yksinkertaisesti ole varaa parempaan. Kyllä olisi silloin eettisempää luopua koko alle kolmevuotiaiden hoidosta päiväkodeissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513190
- 412691
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232056
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715