Vaasanlaivat?

vinkkejä kaipaava

Onko kokemuksia viime vuosilta Vaasa-Uumaja-matkoista?

10

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huono juttu

      Eihän laivalla ole edes tax-ftrrtä!

      • Kuten myös

        (Eipä ole Helsinki Tallinna välilläkään Tax Free myyntiä,
        silti laivat vetää kesälläkin täysillä pokilla lähes lähdöllä kuin lähdöllä)

        Nopeahan tuo Vaasa Uumaja väli on, sen vuoksi siinä edelleen lienee olevan kysyntää tarvematkaajille. Hyvä vaihtoehto sitä kaipaaville


      • Käytä järkeäsi.
        Kuten myös kirjoitti:

        (Eipä ole Helsinki Tallinna välilläkään Tax Free myyntiä,
        silti laivat vetää kesälläkin täysillä pokilla lähes lähdöllä kuin lähdöllä)

        Nopeahan tuo Vaasa Uumaja väli on, sen vuoksi siinä edelleen lienee olevan kysyntää tarvematkaajille. Hyvä vaihtoehto sitä kaipaaville

        Suomalaisille Tallinnan reitti on kuin tax-free. Onhan laivalla noudatettava Viron 16% alkoholivero selvästi alhaisempi kuin suomen 80% vero.

        Ruotsin vero taas on jopa Suomenkin alkoholiveroa korkeampi.


      • Kuten myös
        Käytä järkeäsi. kirjoitti:

        Suomalaisille Tallinnan reitti on kuin tax-free. Onhan laivalla noudatettava Viron 16% alkoholivero selvästi alhaisempi kuin suomen 80% vero.

        Ruotsin vero taas on jopa Suomenkin alkoholiveroa korkeampi.

        Huomasitko tuon tax free osuuden kommenttini alussa olevan suluissa,
        itse vastaukseni avauksen tekijälle oli sen alla.

        Yritä jatkossa ymmärtää lukemasi,
        mieti vaikka hetken mitä siinä oikein lukemassasi tarkoitettiinkaan,
        ennen kuin alat kommenttisi kirjoitukseen


      • Noin se on
        Kuten myös kirjoitti:

        Huomasitko tuon tax free osuuden kommenttini alussa olevan suluissa,
        itse vastaukseni avauksen tekijälle oli sen alla.

        Yritä jatkossa ymmärtää lukemasi,
        mieti vaikka hetken mitä siinä oikein lukemassasi tarkoitettiinkaan,
        ennen kuin alat kommenttisi kirjoitukseen

        Suluissa oleva asialla korostetaan ja täsmennetään sanontaa.

        Sinun aivoituksiasi ei kukaan tiedä kuin sinä itse, annatpa niille mitä merkityksiä tahansa.


      • Kuten myös
        Noin se on kirjoitti:

        Suluissa oleva asialla korostetaan ja täsmennetään sanontaa.

        Sinun aivoituksiasi ei kukaan tiedä kuin sinä itse, annatpa niille mitä merkityksiä tahansa.

        mitåhän siinä mielestäsi oikein korostettiin, ei kummallakaan reitillä ole tax freetä koska ovat EU:n sisäistä liikennettä, ehkä korostin tuota asiaa, jonka sinäkin olisit ajattelemalla ymmärtänyt.

        Heat kaikesta aina jotain, mitä niissä ei ole, ajattele jatkossa. älä etsi omiasi


      • Lue uudestaan
        Kuten myös kirjoitti:

        mitåhän siinä mielestäsi oikein korostettiin, ei kummallakaan reitillä ole tax freetä koska ovat EU:n sisäistä liikennettä, ehkä korostin tuota asiaa, jonka sinäkin olisit ajattelemalla ymmärtänyt.

        Heat kaikesta aina jotain, mitä niissä ei ole, ajattele jatkossa. älä etsi omiasi

        Lue uudestaan: "Sinun aivoituksiasi ei kukaan tiedä kuin sinä itse, annatpa niille mitä merkityksiä tahansa. "


    • vinkkejä kaipaava

      Kiitos, oli ihan kiinnostavaa tietoa tax free -myynnistä:
      - sitä ei ole, kuten ei Tallinnan lautoillakaan
      - laivan myymälässä on voimassa Ruotsin verotus?

      Matka merkitsee minulle muutakin kuin shoppailua, joten kokemukset kaikesta muustakin kiinnostavat.

      • Joustavaa!

        Noudatetaan tietenkin kuluttajalle edullisempaa verotusta. Siis Suomen, ellei joku tuote ole Ruotsissa edullisempi.


    • Tuli muuten tuosta verollisesta myynnistä mieleen, että kellään palstalla ei ole kokemusta laivan tuotteiden hinnoista turku-tukholma tai naantali-kappeskär välillä kun myynti on verollista, onko hinnat samaa luokkaa, halvempia tai kalliimpia

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe