Minulla vaihdettiin peltikate ja toista kesää päällä.
Tänä kesänä koivun siitepöly ja muut pienroskat tarttuneet niin sitkeästi
pintaan kiinni ettei puhdistu edes kovalla sateella, joita on tänä kesänä
ollut runsaasti. Aikaisempi Ruukki ja kyseistä ongelmaa ei.
Onko samoja kokemuksia??
Plannja peltikatto
4
1110
Vastaukset
- nuukajussi
Ei ole samaa kokemusta, meillä on Plannja lukkosaumapelti maalattuna kanssa toista kesää eikä ole mitään moitittavaa.
- Rak Di, FM
Johtuu yksinkertaisesti siintä, että kyseessä juuri maalilinjalta saapunut pelti, jolloin maali ei ole ollut täysin kuiva. Tilanne korjaantuu maalin kuivuttua. Valitettavasti pinta ei enään puhdistu, vaan joudut hiomaan ja maalaamaan katon uudelleen. Maalaus kannattaa suorittaa ajankohtana, jolloin ei siitepöly ym häiritse. Samalla voi myös väriä vaihtaa, jos haluaa.
- Alkuper. kirjoittaja
Aika uskomatonta, että maalipinta ei ole kuiva. Peltihän ei edes kuiva, kun
ne ladotaan päällekkäin koko määrä, ehkä tässä on käynyt juuri näin.
Onkohan Plannja tästä korvausvelvollinen? Olen todella pettynyt enkä suosittele
kenellekään samaa katetta. Katon pinta-ala on kuitenkin aika iso 180 m2 ja
minä 70 v ja köyhä. Olen tehnyt reklamaation mutta en ole saanut mitään
vastausta. - seppäpelti
Alkuper. kirjoittaja kirjoitti:
Aika uskomatonta, että maalipinta ei ole kuiva. Peltihän ei edes kuiva, kun
ne ladotaan päällekkäin koko määrä, ehkä tässä on käynyt juuri näin.
Onkohan Plannja tästä korvausvelvollinen? Olen todella pettynyt enkä suosittele
kenellekään samaa katetta. Katon pinta-ala on kuitenkin aika iso 180 m2 ja
minä 70 v ja köyhä. Olen tehnyt reklamaation mutta en ole saanut mitään
vastausta.Ei kannata ihan kaikkea niellä mitä täällä suolletaan... kuten nyt tuokin RakDi joka ei liene edes kyseistä ammattilaista kuunaan nähnytkään.
Kuivumaton maali valmiissa uudessa kattopellissä on sula mahdottomuus. Sileät valmiiksi pinnoitetut ohutlevykelat saapuvat jatkojalostukseen valmiina ja varmasti maalipinta kuivuneena (jatkojalostus = peltitehdas jossa sileä levy prässätään muotoonsa).
Uskoisin ongelmana olevan erilaiset pinnoitteet (Ruukki, Plannja) jotka reagoivat eri lailla luonnosta tuulen mukana lentävään biomassaan, esim. pinnoitteen kiiltoaste tai muut ominaisuudet voivat vaikuttaa asiaan, pinnoitteessa voi olla valmistusvika tms. Eihän tuo aivan normaalilta laadulta vaikuta jos kaiken pskan imee itseensä eikä irtoa pois. Jos olet asiasta jo reklamoinut, niin vaadi vastausta reklamaatioon joko firmasta tai ellei auta niin kuluttajansuojan kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003825491- 192339
- 1982191
- 1081531
- 871497
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601033- 741032
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2999Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.130924Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59806