Kamera ei lataa

tietämätön

Kameran akkua ei saa ladattua koska kameran latauskohdasta on ilmeisesti mennyt jotain rikki, joitakin ajureita? nähtävästi kun taskulampulla katsoo tarkemmin. Latausjohto menee kameraan muttei ala lataamaan kameraa vaikka kuinka yrittää, että tietäisikö kukaan voiko kameraa enään mitenkään pelastaa korjauttamalla vai tulisiko halvemmaksi vain uusi kamera ostaa? Myöskin olisi hyvä tietää paljon korjauttaminen tulisi maksamaan, jos olisi mahdollista.
Ajattelin täältä tulla kysymään kun ei ole vähään aikaan mahdollista käyttää liikkeessä, kun liikkeet on niin kaukana missä tällä hetkellä asun.

6

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ptrex

Jos nyt vaikka aloitetaan siitä yksinkertaisesta kysymyksestä, että mikä kamera?

Monet kamera-akut on mahdollista ladata myös erillisellä laturilla, irti kamerasta. Todennäköisesti akkulaturin hankinta on helpoin ja halvin ratkaisu, jos ko. akulle on sellainen saatavissa.

• Taitaa olla

Joku Olympus.

• Litiumakkujen yleislaturi lienee nopein ja edullisin ratkaisu. Markkinoilla on latureita, joilla voi ladata lähes kaikkia akkuja merkistä ja mallista riippumatta. Hinta alle 40 eur.

• jlkl

Ennen kuin menee mitään laturia hankkimaan, kannattaa joka tapauksessa selvittää se akun mallikoodi (esim. Li-10B), ettei tule hamaostosta.

"Joku Olympus" on ihan liian epätarkka vastaus, kun Olympus on vuosien mittaan tuonut markkinoille aika suuren määrän erilaisia kameroita erilaisilla akuilla.

• Pari hyvää neuvoa:

Osta vara.akku

Osta siihen samalla laturi jossa voit aina ladata sen akun joka ei ole kamerassa.

Itse olen toiminut täten jo monen runkosukupolven ajan ja aina on ollut ladattu akku valmiina kun käytössä oleva on pyytänyt latausta.

Laturit ovat halpoja, muutaman kympin hintaisia.

• kapsaisiini

”jo monen runkosukupolven ajan”
        Monta runkosukupolvea digijärkkäreitä herättää uteliaisuutta kun minulla on menossa vasta toinen. Ensimmäisen hankin 2004 ja toisen 2011 seuraavaan ei näytä olevan tarvetta vielä vuosiin.
        Miksi sinulla on mennyt monta sukupolvea runkoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3437
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3117
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2614
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2366
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1637
    Aihe