Korpilahden Lukio on...

Perseestä!

Tämä on entisen oppilaan vahva negatiivinen mielipide:

Opiskelin Korpilahden lukiossa kaksi vuotta (sijainti:keskisuomi, JKL:stä 30km etelään) ja sain tarpeeksi. Koulun opettajista yli puolet ovat kokoomuslaisia (porvareita) ja opettajien keskuudessa on vahva hierarkia. Porvarit päättävät, muut seuraavat vierestä.

Itse jouduin ensimmäisenä vuotena luokanvalvojani silmätikuksi ruotsin kielen oppimisvaikeuksien vuoksi. Hän sanoi etten koskaan tulisi oppimaan ruotsin kieltä. Näin ollen huonon palautteen vuoksi "lopetin" ruotsin pänttäämisen ja kyseiset solvaamiset loppuivat.

Toisena vuotena itse rehtori Seppo Haavisto otti minut solvauksien kohteeksi. Taiteellisena persoonana olen aina menestynyt hyvin kuvaamataidon kursseilla ja saanut muita aineita parempia numeroita. Rehtori otti toisena vuotena, 2 jakson aikaan minut puhutteluun ja sanoi että muiden aineiden numeroita pitäisi korottaa. Vastasin että kuvataiteella pystyy osoittamaan kykynsä paljon paremmin kuin osoittamalla taiteelliset kykynsä vaikkapa fysiikassa. Näin ollen hän alkoi herjaamisen. Mm, hän sanoi: "Yleensä taiteilijoilla on toinen ammatti siinä pohjalla". Tuohon vastasin: "Mutta silloinhan pitää mennä ammattikouluun ja jälleen korpilahden kunta menettää 10000e valtion tukiaisia lopettaneen opiskelijan takia."

Toinen kerta kun sain tuta kokoomuslaisen koston. toisen vuoden joulujuhlassa esitin modernia toivomuskeijua. Saamani kaveripalautteen mukaan olin se makea mustikka joka näkyi kitkerien puolukoiden seasta. Mutta ainoa suoran palautteen antaja vanhemmista katsojista oli matematiikan opettajani, joka uteli näyttelijätaustaani. Mutta sitähän minulla ei ole, itseilmaisun vahvuus löytyy jo perheen sisäältä, geeneistä. Kaikkein eniten kehuja ansaitsi hyvä ystäväni, joka esitti sivuosaa, mutta oli kaikkein parhaiten maskeerattu ja puvustettu (itse valitsin hänelle peruukin, vóila). Rehtori, vararehtori ym. korkearvoinen opettajakunta kättelivät ja kehuivat ystävääni.
Tämän pystyn selittämään vain sillä, että ystäväni vanhemmat ovat kokoomuslaisia, hyvää pataa rehtorin ja opinto-ohjaajan kanssa. Itse en kannata mitään poliittista puoluetta (minuthan voi nyt vaikka leimata terroristiksi) koska politiikka on selkäänpuukottajien bisnestä.

Lopetin lukio-opinnot ja hain Helsingin Evankeliseen Opistoon, pääsin varasijalla opiskelemaan sinne. Käytyäni kirjoittamassa eropaperin korpilahdella, kukaan ei uskonut, varsinkaan rehtori Seppo Haavisto. Hän olikin ainoa joka ei onnitellut minua lopuksi paikastani opistossa.

Tahdon todistaa tällä, että ei kannata repiä pelihousujaan opettajien tai rehtorien solvauksista ja ivaamisesta. Etsi väylä korkealle, näytä mitä osaat. Lukiossa oppii yleissivistyksen, muttei elämisen taitoa. Oppiiko siellä ryhmähengen? Miehille sen oppimiseen löytyy paikka armeijasta. Oppiiko siellä hallitsemaan käytännön asiat? Ei, siellä opitaan yleissivistyksen pohja. Mitä hyödyt lukiosta tulevaisuudessa? Pääset ylioppilaaksi stressin ja burnoutin kautta, saat paikan yliopistossa, mutta tuon opiskelupaikan takia joutuu lukemaan nenä kirjassa kiinni ja tekemään kuusi kansiollista muistiinpanoja 2-4vuoden ajan.

Onko tuo sen kaiken vaivan arvoista?

T:Suiviintunut opiskelija.

P.S: Hyvät ihmiset, välttäkää Korpilahden Lukiota kuin ruttoa. Tuon voin sanoa omakohtaisesta kokemuksesta. Paitsi jos olet valmis nuolemaan kieli ruskeana opettajien ahteria.

*piste*

20

2928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

      Tuliko nyt hyvä mieli?

    • osaa

      Aika raakaa... Itse en voisi kuvitella omassa lukiossani tuonlaista touhua (noin ohimennen itsekin olen Helsingistä ja lukiossa, joka painottaa luonnontieteitä, joista vain ehkä biologiassa ja maantiedossa olen hyvä, toisin kuin saksassa, englannissa, ruotsissa, ranskassa ja espanjassa, joista kaikissa arvosanani on 10, onneksi sentään opettajat eivät minua solvaa, sitä tekevät lääkikseenmenoa suunnittelevat kaverini, vaikkakin lämpimällä huumorilla;).
      Siis, että porvareilla on lonkeronsa noin tiukasti kiinni entisessä koulussasi, oletko todellakin päätynyt siihen lopputulokseen (kun et muuta järkevää syytä keksi/löydä)?
      Kun en tapausta/paikkakuntaa sen paremmin tunne, niin sanonpahan vain, että huh huh...
      Meinaatko myös, että lukiosi opettajisto ei oikein arvosta taiteellista lahjakkuutta?
      Aika kauheata...

      Nimimerkin "anonyymisti" kysymykseen vastaisin varmaankin kyllä, jos olisin sinä...
      Pärjäile!

      • Yksi monien puolesta

        Kannattaa nyt huomata, että tuon on yhden ainoan ihmisen mielipide, ja me täällä keskustelupalstoilla emme voi tietää mistä syystä hän kirjoittaa niin kuin kirjoittaa.

        Taitaa olla niin, että kyse on kunnallisvaalikampanjasta jolla koetetaan mustamaalata Kokoomusta.


      • osaa
        Yksi monien puolesta kirjoitti:

        Kannattaa nyt huomata, että tuon on yhden ainoan ihmisen mielipide, ja me täällä keskustelupalstoilla emme voi tietää mistä syystä hän kirjoittaa niin kuin kirjoittaa.

        Taitaa olla niin, että kyse on kunnallisvaalikampanjasta jolla koetetaan mustamaalata Kokoomusta.

        Hyvä huomio, en tosiaan tullut ajatelleeksi... Aivan, onhan niillä demareillakin jotain sanottavaa siitä porvarielitistisnobien kokoomusnuorten (=oma raaka yleistykseni, satun tuntemaan n. 100 kokoomusnuorta ja nämä sopivat hyvin tuohon kuvailuun) Punikkila-kampanjasta...
        Miten muuten parkkihallin pelkkä olemassaolo voi parantaa kunnan ilmanlaatua, niin kuin tuossa kampanjassa annetaan vahvasti ymmärtää? Eikös se vaadi sitä yksityisautoilun rajoittamista ennemmin... ?


      • osaa
        osaa kirjoitti:

        Hyvä huomio, en tosiaan tullut ajatelleeksi... Aivan, onhan niillä demareillakin jotain sanottavaa siitä porvarielitistisnobien kokoomusnuorten (=oma raaka yleistykseni, satun tuntemaan n. 100 kokoomusnuorta ja nämä sopivat hyvin tuohon kuvailuun) Punikkila-kampanjasta...
        Miten muuten parkkihallin pelkkä olemassaolo voi parantaa kunnan ilmanlaatua, niin kuin tuossa kampanjassa annetaan vahvasti ymmärtää? Eikös se vaadi sitä yksityisautoilun rajoittamista ennemmin... ?

        Korjaus:"miten sen parkkihallin pelkkä olemassaolo voi parantaa kunnan/kaupungin KESKUSTAN ilmanlaatua?"
        Mietinpähän vaan, sillä eikös ne autoilijat kummiskin tule sinne keskustaan pierettämään autoistansa sitä CO2:ta, metaania, ym. kasvihuonekaasuja?
        Ei ne yksityisautoilijat kummiskaan niin tolloja ole, että parkkipaikkaa löytämättä jäisivät sinne ympäriinsä ajelemaan... Jos tunnette jonkun, kertokaa... TÄÄ TEKSTI PITÄIS VARMAA SIJOTTAA ENNEMMIN POLITIIKKA-PALSTALLE ;J, mut kun on sanottavaa niin antaa nyt tulla kaikki...


      • Perseestä!
        Yksi monien puolesta kirjoitti:

        Kannattaa nyt huomata, että tuon on yhden ainoan ihmisen mielipide, ja me täällä keskustelupalstoilla emme voi tietää mistä syystä hän kirjoittaa niin kuin kirjoittaa.

        Taitaa olla niin, että kyse on kunnallisvaalikampanjasta jolla koetetaan mustamaalata Kokoomusta.

        Anteeksi, mutta tarkoitukseni ei ole mustamaalata kokoomusta. Kokoomustoiminta keskisuomessa on aivan toista maata kuin helsingissä saatikka muualla eteläsuomessa. Siellä hommat hoidetaan "omien piirissä" ja muut saavat nillä pölyä. Eikä siellä tunneta käsitettä "punamulta".


    • Lainoppinut

      Tuo kirjoitus taitaa kyllä täyttää kaikki julkisen herjauksen tunnusmerkit.

      • puhuvat!

        Sattumoisin olen ottanut huomioon juridistiset vastatoimet.

        Hallussani on n.2h MC-nauhalla keskusteluita joissa esiintyy selkeästi kertomani asiat. Allekirjoittanut ja lukion rehtori sekä monet muut opettajat esiintyvät nauhoilla.

        Tätä ei siis missään tapauksessa voida luokitella herjaksi, sillä sille on vedenpitävät syyt.

        Jotta kaltoinkohtelut yms. tapaukset tulisivat julki niin ihmisten kannattaa kertoa niistä julkisesti, ei vain lähimmäisilleen ja ystäville.

        T:Korpilahden lukio on Perseestä.

        P.S:Tiedän kyllä lakipykälät ja luulen että tällä forumilla pidetään yllä julkisen sanan ja mielipiteen vapautta.


      • Lainoppinut
        puhuvat! kirjoitti:

        Sattumoisin olen ottanut huomioon juridistiset vastatoimet.

        Hallussani on n.2h MC-nauhalla keskusteluita joissa esiintyy selkeästi kertomani asiat. Allekirjoittanut ja lukion rehtori sekä monet muut opettajat esiintyvät nauhoilla.

        Tätä ei siis missään tapauksessa voida luokitella herjaksi, sillä sille on vedenpitävät syyt.

        Jotta kaltoinkohtelut yms. tapaukset tulisivat julki niin ihmisten kannattaa kertoa niistä julkisesti, ei vain lähimmäisilleen ja ystäville.

        T:Korpilahden lukio on Perseestä.

        P.S:Tiedän kyllä lakipykälät ja luulen että tällä forumilla pidetään yllä julkisen sanan ja mielipiteen vapautta.

        Julkisen sanan ja mielipiteen vapaus ei koske herjausta, mutta jos sinulla todisteet on niin sitten asia saattaa olla toinen. Siitä huolimatta tällainen julkinen kannanotto voidaan tuomita herjaukseksi vaikka asiat olisivatkin kuten on kerrottu, koska tapa kertoa niistä voi olla herjaava.

        Mutta ilmeisesti olet ottanut nämä asiat huomioon, joten hyvä juttu!


      • Lainoppinut
        Lainoppinut kirjoitti:

        Julkisen sanan ja mielipiteen vapaus ei koske herjausta, mutta jos sinulla todisteet on niin sitten asia saattaa olla toinen. Siitä huolimatta tällainen julkinen kannanotto voidaan tuomita herjaukseksi vaikka asiat olisivatkin kuten on kerrottu, koska tapa kertoa niistä voi olla herjaava.

        Mutta ilmeisesti olet ottanut nämä asiat huomioon, joten hyvä juttu!

        Niin, vielä sellainen juttu että jos sinulla on faktat tallessa, niin miksi et esiinny suoraan omalla nimelläsi?

        Ihmettelin vain...


      • Perseestä...
        Lainoppinut kirjoitti:

        Niin, vielä sellainen juttu että jos sinulla on faktat tallessa, niin miksi et esiinny suoraan omalla nimelläsi?

        Ihmettelin vain...

        Se etten halua esiintyä oikealla nimelläni, viittaa siihen ettei koskaan voi olla liian varovainen. Koska nimeni on vaikka kuinka monessa rekisterissä ja julkisessa tiedoitteessa, voisi minusta tehdä monenlaisia spekulaatioita. Esim. joku järkkymätön kiihkokokoomuslaisnuori voisi uhata henkeäni, mutta éihän sitä koskaan voi tietää.

        Se miksi kerron tämän kaiken julkisesti, niin sitä sopii miettiä. Oikestaan haluan vain varoittaa siitä, ettei kannata mennä pieneen paikkaan opiskelemaan, jos haluaa pysyä rauhassa ja saada oikeita arvosanoja siitä oikeasta osaamisesta.

        Tuleehan siellä pienessä lukiossa yksilöllisyys esiin ja olet yksilö jota opetetaan, niin joskus se voi kärjistyä, kuten minunkin tilanteessa.


      • Ylioppilas -88
        Perseestä... kirjoitti:

        Se etten halua esiintyä oikealla nimelläni, viittaa siihen ettei koskaan voi olla liian varovainen. Koska nimeni on vaikka kuinka monessa rekisterissä ja julkisessa tiedoitteessa, voisi minusta tehdä monenlaisia spekulaatioita. Esim. joku järkkymätön kiihkokokoomuslaisnuori voisi uhata henkeäni, mutta éihän sitä koskaan voi tietää.

        Se miksi kerron tämän kaiken julkisesti, niin sitä sopii miettiä. Oikestaan haluan vain varoittaa siitä, ettei kannata mennä pieneen paikkaan opiskelemaan, jos haluaa pysyä rauhassa ja saada oikeita arvosanoja siitä oikeasta osaamisesta.

        Tuleehan siellä pienessä lukiossa yksilöllisyys esiin ja olet yksilö jota opetetaan, niin joskus se voi kärjistyä, kuten minunkin tilanteessa.

        Ehdottomasti EI pienille perseraiskaus lukioille, kuten korpilahden. Opettajat ovat puhdasverisiä mulkkuja, jotka ovat katkeroituneet aivan samoissa tiloissa "opiskeleville" peruskoululaisille ja nämä samat henkilöt saavat enimmissä määrin liikaa tyydytystä valittamisesta ja kaiken mahdollisen kontrolloimisesta, vaikka asialla ei oikeastaan normaalille ihmiselle ole väliä. Tähän kategoriaan kuuluu esimerkiksi hatun pitäminen huoneessa, jossa ei ole ketään muuta kuin valvontakamera ja ikkuna josta näkee opettajanhuoneen ovelle. Huom! Huone ei ole luokkahuone vaan lukiolaisten oleskelutila. Tätä suurempi rikos Suomen perustuslain sallimissa rajoissa on pasianssin pelaaminen, tällöin vain huoneen läpi kävelee opettaja. Eräät(ruotsin opettaja) tapaukset tekevät jopa mutkan normaaliin reittiinsä jotta hän voi tarkistaa asian.
        Ärsyttävin asia kyseisessä lukiossa on kuitenkin se, että opettajat tuntuvat puuttuvan joka helvetin asiaasi, vaikka asia ei mitenkään luulisi vaikuttavan heihin.

        ps. Kuvaus ei sovi ehkä jokaiseen opettajaan, mutta liian moneen.
        ps2. KOKOOMUS ALAS! Öö... KEKKONEN YLÖS!


      • MIETI!
        Ylioppilas -88 kirjoitti:

        Ehdottomasti EI pienille perseraiskaus lukioille, kuten korpilahden. Opettajat ovat puhdasverisiä mulkkuja, jotka ovat katkeroituneet aivan samoissa tiloissa "opiskeleville" peruskoululaisille ja nämä samat henkilöt saavat enimmissä määrin liikaa tyydytystä valittamisesta ja kaiken mahdollisen kontrolloimisesta, vaikka asialla ei oikeastaan normaalille ihmiselle ole väliä. Tähän kategoriaan kuuluu esimerkiksi hatun pitäminen huoneessa, jossa ei ole ketään muuta kuin valvontakamera ja ikkuna josta näkee opettajanhuoneen ovelle. Huom! Huone ei ole luokkahuone vaan lukiolaisten oleskelutila. Tätä suurempi rikos Suomen perustuslain sallimissa rajoissa on pasianssin pelaaminen, tällöin vain huoneen läpi kävelee opettaja. Eräät(ruotsin opettaja) tapaukset tekevät jopa mutkan normaaliin reittiinsä jotta hän voi tarkistaa asian.
        Ärsyttävin asia kyseisessä lukiossa on kuitenkin se, että opettajat tuntuvat puuttuvan joka helvetin asiaasi, vaikka asia ei mitenkään luulisi vaikuttavan heihin.

        ps. Kuvaus ei sovi ehkä jokaiseen opettajaan, mutta liian moneen.
        ps2. KOKOOMUS ALAS! Öö... KEKKONEN YLÖS!

        [quote]Rehtori otti toisena vuotena, 2 jakson aikaan minut puhutteluun ja sanoi että muiden aineiden numeroita pitäisi korottaa. Vastasin että kuvataiteella pystyy osoittamaan kykynsä paljon paremmin kuin osoittamalla taiteelliset kykynsä vaikkapa fysiikassa. Näin ollen hän alkoi herjaamisen. Mm, hän sanoi: "Yleensä taiteilijoilla on toinen ammatti siinä pohjalla".[/quote]TUossa ote siitä mitä se kirjottaja oli kirjottanut. Omasta mielestä tuo mitä rehtori tuossa "herjaa" on täyttä totta. Taateilijoillahan on yleensä toinen ammatti siinä alla, vaika onnettumuuden varalta, että jos vaikka jostain syystä menettäisi taidon tehdä taidetta. Itse ottaisin tuon rehatorin kommentin ihan ystävällisenä neuvona, enkä herjauksena. Enemmänkin tuo kirjottaja herjaa tuossa tekstissään kun puhuu että kunta menettää rahaa opiskelijan takia. Ilmankos joku opettajakin vittuilee, jos kirjoittaja itse on niin idiootti että alkaa herjaamaan noin, ja ehkä on ennenkin herjannut samalla tavalla ylimielisellä teiniasenteella.

        [quote]Toinen kerta kun sain tuta kokoomuslaisen koston. toisen vuoden joulujuhlassa esitin modernia toivomuskeijua. Saamani kaveripalautteen mukaan olin se makea mustikka joka näkyi kitkerien puolukoiden seasta...[/quote]Kaveri palaute on yksi paskimmista palautelajeista. Hyvät ystävät tuskin tulevat haukkumaan että"miten paska oli se keiju ruma näyttelijä" ja tämmstä, kun taas opettaja voi sanoa asian selkeämmin, ja niin kuin asia on.

        [quote]Hän olikin ainoa joka ei onnitellut minua lopuksi paikastani opistossa.[/quote]Jos kirjoittaja on koko ajan vittuillut tuolle Haavistolle, niin kuin edellä(kunta menettää verorahoja) niin en lainkaan ihmettele, miksi ei hän onnitellut kirjottajaa.[quote]Hallussani on n.2h MC-nauhalla keskusteluita joissa esiintyy selkeästi kertomani asiat. Allekirjoittanut ja lukion rehtori sekä monet muut opettajat esiintyvät nauhoilla. [/quote] Mahtaako kirjottajalla oikeasti edes olla näitä nauhoja...epäilen.

        [quote]. Esim. joku järkkymätön kiihkokokoomuslaisnuori voisi uhata henkeäni, mutta éihän sitä koskaan voi tietää. [/quote]Tästä huomaa myös sen että kirjottaja on vainoharhainen, ja yleensä on myös muuta mielenterveyteen tai muuhun sellaiseen liittyvää vikaa. Kukaan täyspäinen ei ajattelisi noin. Kovaa tekstiä tulee tuon suusta, mutta kirjoittaja ei uskalla ottaa niistä vastuuta, kun ei uskalla kertoa nimeän. Tämä taas kertoo sen, että nuo jutut voivat suuremmassa määrin olla liioteltuja, ja keksittyjä.

        [quote]Ehdottomasti EI pienille perseraiskaus lukioille, kuten korpilahden. Opettajat ovat puhdasverisiä mulkkuja, jotka ovat katkeroituneet aivan samoissa tiloissa "opiskeleville" peruskoululaisille ja nämä samat henkilöt saavat enimmissä määrin liikaa tyydytystä valittamisesta ja kaiken mahdollisen kontrolloimisesta, vaikka asialla ei oikeastaan normaalille ihmiselle ole väliä. Tähän kategoriaan kuuluu esimerkiksi hatun pitäminen huoneessa, jossa ei ole ketään muuta kuin valvontakamera ja ikkuna josta näkee opettajanhuoneen ovelle. Huom! Huone ei ole luokkahuone vaan lukiolaisten oleskelutila. Tätä suurempi rikos Suomen perustuslain sallimissa rajoissa on pasianssin pelaaminen, tällöin vain huoneen läpi kävelee opettaja. Eräät(ruotsin opettaja) tapaukset tekevät jopa mutkan normaaliin reittiinsä jotta hän voi tarkistaa asian.
        Ärsyttävin asia kyseisessä lukiossa on kuitenkin se, että opettajat tuntuvat puuttuvan joka helvetin asiaasi, vaikka asia ei mitenkään luulisi vaikuttavan heihin.

        ps. Kuvaus ei sovi ehkä jokaiseen opettajaan, mutta liian moneen.
        ps2. KOKOOMUS ALAS! Öö... KEKKONEN YLÖS! [/quote]

        Tämä taas kertoo sen että kirjoittaja yleistää asioita törkeästi, kun puhuu kaikista pienlukioista. Hatun pitäminen huoneessa on huono tapa, jota ei suvaita missään koulussa.

        Kirjoittajan tyhmyydestä, ja tietämättömyydestä on myös tuo todisteena, että kokoomus alas, kekonen ylös, kun kekkonenhan oli itse valkoinen, niin kuin on kokoomuskin...





        koko tästä tekstistä semmonen mielipide, että uskon että jos tämä ei ole trolli, niin jku teiniangstin pahimmassa vaiheessa oleva asioista tietämätön puniikki tämän on kirjoittanut, ja tuosta koko tekstistä epäilen semmosta että mahtaakohan hän olla edes yrittänyt käydä lukiota.

        Siinä omaa mielipidettä.


      • MIETI!
        MIETI! kirjoitti:

        [quote]Rehtori otti toisena vuotena, 2 jakson aikaan minut puhutteluun ja sanoi että muiden aineiden numeroita pitäisi korottaa. Vastasin että kuvataiteella pystyy osoittamaan kykynsä paljon paremmin kuin osoittamalla taiteelliset kykynsä vaikkapa fysiikassa. Näin ollen hän alkoi herjaamisen. Mm, hän sanoi: "Yleensä taiteilijoilla on toinen ammatti siinä pohjalla".[/quote]TUossa ote siitä mitä se kirjottaja oli kirjottanut. Omasta mielestä tuo mitä rehtori tuossa "herjaa" on täyttä totta. Taateilijoillahan on yleensä toinen ammatti siinä alla, vaika onnettumuuden varalta, että jos vaikka jostain syystä menettäisi taidon tehdä taidetta. Itse ottaisin tuon rehatorin kommentin ihan ystävällisenä neuvona, enkä herjauksena. Enemmänkin tuo kirjottaja herjaa tuossa tekstissään kun puhuu että kunta menettää rahaa opiskelijan takia. Ilmankos joku opettajakin vittuilee, jos kirjoittaja itse on niin idiootti että alkaa herjaamaan noin, ja ehkä on ennenkin herjannut samalla tavalla ylimielisellä teiniasenteella.

        [quote]Toinen kerta kun sain tuta kokoomuslaisen koston. toisen vuoden joulujuhlassa esitin modernia toivomuskeijua. Saamani kaveripalautteen mukaan olin se makea mustikka joka näkyi kitkerien puolukoiden seasta...[/quote]Kaveri palaute on yksi paskimmista palautelajeista. Hyvät ystävät tuskin tulevat haukkumaan että"miten paska oli se keiju ruma näyttelijä" ja tämmstä, kun taas opettaja voi sanoa asian selkeämmin, ja niin kuin asia on.

        [quote]Hän olikin ainoa joka ei onnitellut minua lopuksi paikastani opistossa.[/quote]Jos kirjoittaja on koko ajan vittuillut tuolle Haavistolle, niin kuin edellä(kunta menettää verorahoja) niin en lainkaan ihmettele, miksi ei hän onnitellut kirjottajaa.[quote]Hallussani on n.2h MC-nauhalla keskusteluita joissa esiintyy selkeästi kertomani asiat. Allekirjoittanut ja lukion rehtori sekä monet muut opettajat esiintyvät nauhoilla. [/quote] Mahtaako kirjottajalla oikeasti edes olla näitä nauhoja...epäilen.

        [quote]. Esim. joku järkkymätön kiihkokokoomuslaisnuori voisi uhata henkeäni, mutta éihän sitä koskaan voi tietää. [/quote]Tästä huomaa myös sen että kirjottaja on vainoharhainen, ja yleensä on myös muuta mielenterveyteen tai muuhun sellaiseen liittyvää vikaa. Kukaan täyspäinen ei ajattelisi noin. Kovaa tekstiä tulee tuon suusta, mutta kirjoittaja ei uskalla ottaa niistä vastuuta, kun ei uskalla kertoa nimeän. Tämä taas kertoo sen, että nuo jutut voivat suuremmassa määrin olla liioteltuja, ja keksittyjä.

        [quote]Ehdottomasti EI pienille perseraiskaus lukioille, kuten korpilahden. Opettajat ovat puhdasverisiä mulkkuja, jotka ovat katkeroituneet aivan samoissa tiloissa "opiskeleville" peruskoululaisille ja nämä samat henkilöt saavat enimmissä määrin liikaa tyydytystä valittamisesta ja kaiken mahdollisen kontrolloimisesta, vaikka asialla ei oikeastaan normaalille ihmiselle ole väliä. Tähän kategoriaan kuuluu esimerkiksi hatun pitäminen huoneessa, jossa ei ole ketään muuta kuin valvontakamera ja ikkuna josta näkee opettajanhuoneen ovelle. Huom! Huone ei ole luokkahuone vaan lukiolaisten oleskelutila. Tätä suurempi rikos Suomen perustuslain sallimissa rajoissa on pasianssin pelaaminen, tällöin vain huoneen läpi kävelee opettaja. Eräät(ruotsin opettaja) tapaukset tekevät jopa mutkan normaaliin reittiinsä jotta hän voi tarkistaa asian.
        Ärsyttävin asia kyseisessä lukiossa on kuitenkin se, että opettajat tuntuvat puuttuvan joka helvetin asiaasi, vaikka asia ei mitenkään luulisi vaikuttavan heihin.

        ps. Kuvaus ei sovi ehkä jokaiseen opettajaan, mutta liian moneen.
        ps2. KOKOOMUS ALAS! Öö... KEKKONEN YLÖS! [/quote]

        Tämä taas kertoo sen että kirjoittaja yleistää asioita törkeästi, kun puhuu kaikista pienlukioista. Hatun pitäminen huoneessa on huono tapa, jota ei suvaita missään koulussa.

        Kirjoittajan tyhmyydestä, ja tietämättömyydestä on myös tuo todisteena, että kokoomus alas, kekonen ylös, kun kekkonenhan oli itse valkoinen, niin kuin on kokoomuskin...





        koko tästä tekstistä semmonen mielipide, että uskon että jos tämä ei ole trolli, niin jku teiniangstin pahimmassa vaiheessa oleva asioista tietämätön puniikki tämän on kirjoittanut, ja tuosta koko tekstistä epäilen semmosta että mahtaakohan hän olla edes yrittänyt käydä lukiota.

        Siinä omaa mielipidettä.

        Anteeksi luulin että täällä toimii tuo quote homma. Tiedoksi että nuo [quote] ja [/quote] juttujen välissä olevat tekstit ovat lainauksia kirjoittajan tekstistä. Koittakaa saada selvää.


    • Kummissaan

      MIETI! olen kanssasi täysin samaa mieltä. Itse olen käynyt Korpilahden lukion eikä minulla ollut koskaan yhdeenkään opettajan tai rehtorin kanssa mitään ongelmia, vaikka en ollutkaan mikään hyvä oppilas. Se mitä ketjun aloittanut on kirjoittanut tekstin alussa on hyvin pitkälle pelkkää kärjistettyä herjausta. Kertaakaan en ole "kokoomuslaista kostoa" tai muuta vastaavaa kokenut, vaikka en todellakaan itse kokoomusta kannata. Mikäli sinulta (Perseestä!) nuo nauhat löytyvät niin todellakin haluan kuulla ne, sillä minusta tekstisi on aivan täyttä paskaa! Korpilahden lukio kunniaan (vaikkei tuo enää voimissaan olekkaan.. sääli sinänsä)!!

    • Kerran piipahdin...

      Ei ole enää tosiaan voimissaan.

    • korpilahtelaaane

      ite olin korpilahel yläasteella. opettajat suosivat kaveriani ja kuulin jotain että jotkut heistä olivat hänen vanhempiensa kanssa hyvissä väleissä tai muuten tekemisissä.

      tästä että kaikki tuntee toisensa niin ilmeisesti näyttää olevan haittaa opettajien puolueettomalle kohtelulle oppilaita kohtaan. saattaa varmaan olla ongelmana muissakin pienemmissä kouluissa.

      • Anonyymi

        Ainaki yks enkun ope lukiosta nuoli oppilaita ja yritti väkisi olla kaveri. Harakka jäi onneks eläkkeelle paljo enneku lukio lakkautettiin. joskus näkee jklssä tuota pelleä.


    • Anonyymi

      Just tän enkun open takia oon joutunut käymään terapiassa myöhemmin. Oli joillekin kaveri, toisille jotain muuta päinvastaista. Oli kaveri vaikkei halunnu ja lopulta suutahti jos ei sen juoniin lähteny. Kertoi avioerostaan oppilaille vaikka ei me osattu neuvoa häntä. Yritti myös saada avautumaan muista opettajista ja halus mustamaalata näitä johdolle. Raskasta nuoren mieltä noin manipuloida. Oon vasta aikuisiällä tajunnu mitä tuo naikkonen yritti. Kaveerata, solvata. Pyrkyri. Hyi.

    • Anonyymi

      Hierarkia näkyi ja paistoi kaikissa tilaisuuksissa ja tunneilla. Enkun ope taisteli vallasta ja kieli ruskeana ja posket punasena mielisteli oppilaita. Sellane tantta se.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe