Onko siellä alkoholilla miesväessä ongelma, vai näyttääkö ateistiparatiisin hedelmä olevan täysi mätä, joko kokonaan, tai joltain puolelta? Miksi se on?
Kertokaas, sillä onhan teillä tieteellinen ja ateistisen tiedonpuulla vallan jakkara olemassa, missä voisi onnea rakentaa.
Ilmin-anajahan voisi kertoa, ellei jo ole kuollut, sillä kuva olemuksesta on ollut paljonpuhuva. Joko se on perheväkivallan tulos, tai on itse, kuin myrskyn merkki allakan laidassa. On näin saanut ajaa perheensä turvakotiin.
Myös bushmannillakin on varmaan paljonpuhuva vastaus, kuten moneen muuhunkin kysymykseen. Miksi ateistinen maailma on niin vaikea vaikka tällaisessa Suomen- kotimaassa.
Jo sana turvakoti... kauheeta, että sellainen on olemassa.
Eihän kaikessa varmaan adentismissa ole viassa, että onglema olisi noin pahalaatuinen. Nyt täytyy ongelma olla teitinkin leirissä."
Miksi ateistisessa paratiisissa on turvakoteihin tungosta?
selvityksiä...
2
<50
Vastaukset
selvityksiä... kirjoitti kovin epäselvästi.
Yritätkö sanoa, että ateismilla ja turvakotien tarpeella olisi tilastollisesti jokin yhteys?
Mihin tämmöinen väite perustuu?
Vai yritätkö sanoa jotakin muuta? Mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980