Jää aina blondin syrjään?
Koska blondi on yksinkertaisesti viehättävämpi.
Miksi brunetet kertovat blondivitsejä?
Koska he ovat niin kateellisia blondeille.
Miksi brunette...
5
4274
Vastaukset
- Blonde
tää oli hyvä!!! ;D
- Pekka
...Kun sanotaan että "kaunis ihminen on tyhmä", mikä ei pidä paikkaansa, vaan on rumien keksimä juttu, jolla ne voi pönkittää huonoo itsetuntoaan. Blondit on aina ollut ja tulee aina olemaan miesten mieleen!
- "Pekka"??
juu, näin sanoo pekka, mun mielestä brunetet on kauniimpia ja blondit tyhmiä... paitsi yks
- Tyhmä Btunette
Tätä en oikeesti tajua ! Miten hiustenvärillä mitataan älykkyyttä ?! Itse oon ruskeahiuksinen ja todella vähäjärkinen ! Tunnen monia blondeja jotka ovat todella viisaita ja myös brunetteja jotka ovat usein pihalla asioista. Ja kauneus on katsojan silmissä. Useimmat miehet ovat sitä mieltä että brunetet on kauniimpia kuin blondit. Se vatipää joka ikinäkin on keksinyt että hiustenvärillä on älykkyyden kanssa jotain tekemistä voi painua v*****n ! Kiitos.
- lolli
Brunetet on IHQUI ! Esim mä ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949