Minulla on hetki sitten alkanut hiiri reistailemaan ja se vaikuttaa myös näppäimistönkin toimintaan lamauttamalla usb portit.
Tarkastin hiiren ja huomasin että hiiren johto on kuin suorastaan raavittu rikki ja totesinkin että se on varmaankin pöytäni terävää pintaa hankaamalla mennyt rikki.
Niin että kun tilaan uuden hiiren(ja samanmerkkisen), niin kai tällaisille hiirille on olemassa jossakin jotain suojanauhaa? Mitä kannattaisi käyttää?
Suojanauha hiirelle?
hiirestä
3
174
Vastaukset
- muumaaa
Purkkaa tai kondomia
- Jimms suojanauha
- sdfghsfhg
Huomasin samaa vikaa, nykyhiirissä tuntuu johto olevan enemmän narumainen ja kuluu. Pisti pari kerrosta teippiä pöydänreunaan ja kuluminen on loppunut. Uudempi hiiri puoli vuotta vanha ei ole kulunut yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954