Täällä taas [Suolistotarina]

-Raippari

Täällä sitä taas istutaan.. Wcssa.. ihan ypöyksin koko yön vankina täällä.. pitikin mennä rikkomaan se kahva kun suutuin iskälle. Se oli taas viime yönä juonut ja toi sen kavereita tänne, mutta äiti ajoi sen pois. Miksi muuten harrastin seksiä ilman kondomia, se ei ollut järkevää. Nytten minulla on sukupuolitauteja, huokailin. Kenen kanssa se tapahtui, no sen helvetin Raipparin! Se oli niin kiihottava.. sen pillu oli kuin magneetti.. sitä ei vain voinut vastustaa. Mutta täällä sitä taas ollaan.. sukupuolitaudit.. yksinäisyys ja nälkä ovat riesanani. Sitä paitsi tuo wcn peili on pelottava.. ihan niinkuin joku tuijottaisi minua siitä. Vilkaisin peiliä, mutta ei siellä ketään ollut.

Kuulin ääniä keittiöstä, toivoin, että se olisi äitini, mutta se olikin vain koirani Pluto. Eihän Pluto.. tyhmä koira kun onkin tajunnut mitään. No päätinpä minä surupäissäni yrittää päästä wcssasta pois ja kirjoitin Suolistoonkin ilmoituksen.
"En pääse WCsta pois.. piip.. Raippari.. auta!", Oli viestin salaviesti.
Tietenkin minun ihana viisas Raippari tajuaisi sen ja tulisi pelastamaan minut Wcssasta. Odotin ja odotin , mutta näin vain Raipparin räkättävän naurun toisella puolella. Ei hän edes katsonut salaviestiäni, huokaisin ja päätin soittaa hänelle.

"Haloo, Raippari täällä. Mitä haluatte tilata?Vettä , vodkaa, seksiä?", Raippari vastasi.
"Ei, rakkaasi täällä päästä minut pois WCstä pliis ole kiltti muru?", Vastasin.
"Katsotaan, katsotaan.", Raippari haukotteli.
"Sinisiipi täällä! Etkö tunnista minua.", Melkein itkin.
"Valitettavasti se oli vain yhden yön juttu!", Raippari naurahti ja sulki puhelun.
Lähetin hänelle viälä viestinkin epätoivoisena.

"Rakas raippari auta, minua, etkö muista minua

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ciras

      Lähes samanlainen kuin alkuperäinen mutta vähän parempi :DD

      • Haahhuilija

        Öh.. sä et taida olla kovin hyvä kirjottaa? käytät muutenki iha liikaa naurahti sanaa. Harkottele vielä ja lue teksi läpi enne ku laitat tänne, mmut mikähä mä oon puhumaa.. mut kuiteski oli pakko huomayttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8451
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1383
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1155
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1136
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1047
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      137
      970
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      775
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      768
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      751
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      664
    Aihe