Siis aivan älyvapaa ajatus, mistä mulle mahtoikin tulla. No niin, olin aamukävelyllä pahan tapani mukaan vain sen 10 km. Siinä tulee ajateltua kaikenlaisia asioita ja nautiskella vastaan tulevista silmäherkuista :D Mutta asiaan. Kävi mielessä ajatus joka on kuten sanoin älyvapaa ja suosta heitetty, joka kuulostaa järjettömältä. Ajattelin näet niin, että lähtisin ja mikä ettei joku toinenkin kiinnostunut voisi lähteä matkaan, ajamaan polkupyörällä Espanjaan. Mutta ajankohta pitäisi aloittaa talvikautena tai viimeistään kevään aikana. Pyörät voisi viedä lautalla joko Tukholmaan tai Tallinnaan ja jompaa kumpaa reittiä lähtisi menemään mahdollisimman kevyet varusteet mukana matkaan. Pyörä voisi olla vaihdepyörä mutta ei mikään hirveän kallis vaan ihan tavallinen ajopeli. Jos ajatellaan että tuo toteutuisi vaikka ihan hassunkurisena aiheena ja kiinnostuneita olisi mukaan, niin olisiko siltikään uskaliaita moiseen tempaukseen? Matkaa voisi kunnon mukaan lisätä mutta alku matka olisi 50 km päivä, joka tietäisi vähintään tuollaista 2,5 kk kun perillä esim. Joko Valencia tai Malaga. Jonneka lentoreittiä pitkin 400 km mutta maanteitse enemmän eli tuo aikamääre ei ihan paikkaansa pidä, mutta ei paljonkaan tuosta kasva, ehkä parilla viikolla.
Pälähti mieleen
Älytön ajatus
0
185
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086