Pistäkääs mailinne tänne ja perustelu minkä takia haluatte. Jaossa counter-strikeja cz cd keyt. Itse en pelaa enää joten jollekkin hyötyä eteenpäin.
Tarvitsevalle cd-key
11
784
Vastaukset
- Mikkis
[email protected]
Oon jo Pre-Loadannu CS:CZ Steamiin ja enää tarvitsen vain CD-Keyn..Iskä ja mutsi ei osta sitä mulle..Ent miks ja itteni pitää säästää rahaa..Eikä ne netissä jaettavat CD-Keyt toimi Steamissa eikä CS:CZ saa millekään muulle kuin Steamille ja WONihan suljetaan nyt lähiaikoina. Tarvitsen sen todella!PLZ!- korkeesaaren höpölöpö
Eikös WON:it oo jo suljettu.
- lolpsista
Ajattelitko antaa jollekin koko Steam tunnuksen eli käyttäjätunnuksen ja salasanan nimittäin ei CD-Keyn jakamisesta muille ole mitään hyötyä jos olet jo kerran syöttänyt ne omaan tunnukseesi.
Steam tunnistaa jos jollain on rekisteröitynä omaan Steam tunnukseen jokin CD-Key ja ei näin anna toista käyttäjää syöttää samaa CD-Keytä uudelleen. - Mikkis
Aiotko sinä nyt lähettää tänne [email protected] sitä accountis namee ja passwordia? Eipä tänne kukaan muu oo kysyny nii kait sinä sen minulle voisit kertoa tuonne sähköpostiin!?!?!?!?
- hulabaloo
anna mulle kun mulla ei toimi toi orginal cd-key..
[email protected]
ja thänks...
ps.. palvelus palveluksesta..=)- marchi
Jos sä saisit hankittuu mulle cd-keyn, jotta voisin pelata cz:ää, niin en voi ymmärtää kuinka voisin kiittää!! Rakastan yhä cs:ää (vaikka moni sitä haukkuukin..) ja olen kuullut kauniita tarinoita cz:stä, mutta hinta on liian paha mulle.. :( Eli jos sul ois viel niit cd-keytä jäljellä, ni oisin kyl seitsemännessä taivaassa, jos minäkin saisin semmoiset!
Tuossa on mailini...
[email protected]
Kiitoksia edes harkinnasta. :) - ei hevelelevetti
marchi kirjoitti:
Jos sä saisit hankittuu mulle cd-keyn, jotta voisin pelata cz:ää, niin en voi ymmärtää kuinka voisin kiittää!! Rakastan yhä cs:ää (vaikka moni sitä haukkuukin..) ja olen kuullut kauniita tarinoita cz:stä, mutta hinta on liian paha mulle.. :( Eli jos sul ois viel niit cd-keytä jäljellä, ni oisin kyl seitsemännessä taivaassa, jos minäkin saisin semmoiset!
Tuossa on mailini...
[email protected]
Kiitoksia edes harkinnasta. :)Uskotteko tosiaan et tolla on cd-key minkä se sit antaa? Ja jos on niin se ei todennäkösesti toimi koska se on ihan salettiin jo rekisteröiny sen steamiinsa. Eli teille se on hyödytön.
Itekki voisin antaa mun cd-keyn jos löytäisin sen jostain ja siit ei oo teille mitään hyötyy. Ei siitä muuta hauskaa oo teille ku voitte laskee ne yhteen ja jakaa vaikka kolmella. - Narg
ei hevelelevetti kirjoitti:
Uskotteko tosiaan et tolla on cd-key minkä se sit antaa? Ja jos on niin se ei todennäkösesti toimi koska se on ihan salettiin jo rekisteröiny sen steamiinsa. Eli teille se on hyödytön.
Itekki voisin antaa mun cd-keyn jos löytäisin sen jostain ja siit ei oo teille mitään hyötyy. Ei siitä muuta hauskaa oo teille ku voitte laskee ne yhteen ja jakaa vaikka kolmella.Molemmat meni jo. Nopea yhteydenotto vei keyt. Annoin koko tilin pois kun itelle ei ole tarvetta.
Kiinnostusta oli näköjään aika monella. Narg kirjoitti:
Molemmat meni jo. Nopea yhteydenotto vei keyt. Annoin koko tilin pois kun itelle ei ole tarvetta.
Kiinnostusta oli näköjään aika monella.Mutta entäs sitten kun sun tekee mieli taas pelaa?
- Narg
lammas-jr kirjoitti:
Mutta entäs sitten kun sun tekee mieli taas pelaa?
Luulempa että kasvoin ulos kyseisestä pelistä. Ei vaan kiinnosta enään. Rupeampa koulua käymään vähä enemmän..
- pöö
hei anna mulle se, ku mulla ei lue sitä cd-keytä missää vakka mää ostin h-l:n. ohjeessaha tai kotelossaha sen pitäs lukee mut ku ei lue...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141993Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831524Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1471343Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971298Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84918
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu47863Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138803Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126790