Mulla on pienoinen ongelma.
Miksei ikkunoista tule valoa? Vaikka olisi koko talo täynnä ikkunoita, talo on yhtä pimeä kuin ilman yhtään ikkunaa. Ennen niistä kyllä tuli valoa, mutta jotenkin kummasti ei enää pian sen jälkeen kun rohkenin ladata The Sims 2-sivulta taloja.
Pitääkö mun asentaa koko peli uudestaan vai mikä avuksi?????
Sims 2+ikkunat
9
673
Vastaukset
- Simmy
Tietääkseni Sims 2:ssa on sen sortin vika, ettei ikkunoista tule valoa lainkaan. Itsekin olen sitä kiroillut, ei muuta kuin talo täyteen lamppuja.
Miten sitten on mahdollista että sinulla aiemmin ikkunat toimi? Täällä on ennenkin valiteltu toimimattomuutta ja tultu siihen tulokseen, että pelissä asuu pikkupikku bugi.
Tiedä häntä. Olisi kyllä kiva jos koko ajan ei tarvitsisi pitää valoja päällä ja vuorokaudenajan muutokset huomaisi muutenkin kuin kellosta.Kun mä laitan niitä ikkunoita niin tulee ihan mukavasti valoa. Ei se siis koko huonetta valase vaan sen ikkunan lähiympäristön. Näin ainakin muistelisin.
- Papuliini
nyt en pääse pelistä kattomaan, mut muistelisin et jossain asetuksissa ois et sitä voi vaihtaa, tuleeko valoa vai ei.. Tai jotai asetuksia mä räpläsin ja alko tulee ikkunoista valoa. Ei tietysti nii paljoo et koko talo valaistus, silti pitää laittaa lamppuja johonkin kohtaan taloa. Joten katteleppa niitä asetuksia, jos sieltä löytys joku kohta mistä sen voi vaihtaa.
- villikisu91
Joo pitää koittaa sieltä asetuksista. Oon varmaan vahingossa sieltä jotain muuttanut.
- TS2
villikisu91 kirjoitti:
Joo pitää koittaa sieltä asetuksista. Oon varmaan vahingossa sieltä jotain muuttanut.
Siis sehän on tehty mahdollisimman realistiseksi!
Jos te rakentaisitte taloa, niin aina kun olisitte saaneet 1 ikkunan paikalleen, niin huoneeseen tulvahtaisi tasainen valo... TODELLA EPÄ AITOA! Paljon, PALJON parempi näin!
Siis niin paljon realistisempi ja sillee!
Musta todella hyvä idea! :) - Elisabeth
TS2 kirjoitti:
Siis sehän on tehty mahdollisimman realistiseksi!
Jos te rakentaisitte taloa, niin aina kun olisitte saaneet 1 ikkunan paikalleen, niin huoneeseen tulvahtaisi tasainen valo... TODELLA EPÄ AITOA! Paljon, PALJON parempi näin!
Siis niin paljon realistisempi ja sillee!
Musta todella hyvä idea! :)No,itselläni ainakin tulee ihan riittävästi valoa :)
Kolme ikkunaa joka huoneeseen ja on valosaa,lisäksi pari kattolamppua :) - villikissa91
TS2 kirjoitti:
Siis sehän on tehty mahdollisimman realistiseksi!
Jos te rakentaisitte taloa, niin aina kun olisitte saaneet 1 ikkunan paikalleen, niin huoneeseen tulvahtaisi tasainen valo... TODELLA EPÄ AITOA! Paljon, PALJON parempi näin!
Siis niin paljon realistisempi ja sillee!
Musta todella hyvä idea! :)Mulle ei tullut valoa ollenkaan!!! Huone pysyi ikkunoidenkin kohdalta pimeenä.
- Simmy
villikissa91 kirjoitti:
Mulle ei tullut valoa ollenkaan!!! Huone pysyi ikkunoidenkin kohdalta pimeenä.
Ei toimi minullakaan ollenkaan. Asetukset on kuitenkin ihan oikein.
- villikissa91
Simmy kirjoitti:
Ei toimi minullakaan ollenkaan. Asetukset on kuitenkin ihan oikein.
Muutin sieltä asetuksia ja nyt "toimii ikkunat".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613