olen tekemässä poikuetta mutta astutuksen kanssa on vähän ongelmia. olisko mitään ehdotuksia miten astutuksen sais sujumaan paremmin?? kaninaaras vaan murisee ja juoksee karkuun. äkkiä neuvoja...
astutus????
4
188
Vastaukset
- Kylmä totuus
Kaikki kanit eivät vain sovellu keskenään. Eivät edes astutukseen. Mitään ei voi tehdä väkisin. Sinun tulisi kuitenkin ensin totuttaa kanit kunnolla toisiinsa. Alueella joka ei ole kummankaan reviiriä. Muistathan, että naaras on aina vietävä uroksen luokse, ei toisin päin.
Miksi muuten olet teettämässä poikasia? Kai sinulla on varmistettuna, että kaikki poikaset saavat HYVÄN kodin? Ja pyydät niistä kunnon hinnan? Kylmä totuus on nimittäin sekin, että usein hinta on kanin henkivakuutus. Laiminlyötyjä häkkikaneja tässä maailmassa on jo liian paljon.- puppeli
joo olen löytänyt nyt viis kotia ja hintaakin on ihan hyvin... kannattaako kanit laittaa samaan huoneeseen vai uroksen häkkiin ja haittaako vaikka naaras yrittää karkuun vai onko se normaalia näin aluksi????
- Heppi
puppeli kirjoitti:
joo olen löytänyt nyt viis kotia ja hintaakin on ihan hyvin... kannattaako kanit laittaa samaan huoneeseen vai uroksen häkkiin ja haittaako vaikka naaras yrittää karkuun vai onko se normaalia näin aluksi????
On normaalia, että uros ja naaras pakenevat aluksi vastakkaisiin nurkkiin piiloon. Uros on todella harvoin se, joka uhittelee...Eli naaras tulisi viedä uroksen reviirille. Kannattaa kuitenkin laittaa kanit sellaiseen tilaan, jossa niillä on mahdollisuus päästä toisiaan karkuun. (jottei riitoja syntyisi)
Minä tutustuttaisin kanit aluksi jossain muualla, ja sitten veisin ne uroksen reviirille. - Sipsu
Heppi kirjoitti:
On normaalia, että uros ja naaras pakenevat aluksi vastakkaisiin nurkkiin piiloon. Uros on todella harvoin se, joka uhittelee...Eli naaras tulisi viedä uroksen reviirille. Kannattaa kuitenkin laittaa kanit sellaiseen tilaan, jossa niillä on mahdollisuus päästä toisiaan karkuun. (jottei riitoja syntyisi)
Minä tutustuttaisin kanit aluksi jossain muualla, ja sitten veisin ne uroksen reviirille.ei häkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960